هیجان سرعت... Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

مقالات بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition یک مجموعه کامل از نسخه‌های بهبود یافته یا Remaster شده بازی‌های GTA: San Andreas، GTA: Vice City و GTA 3 است. هر سه اثر مذکور در بازی جدید، با بهبودهای بصری همراه شده‌اند تا بازیکنان جدیدتر بتوانند به راحتی به تجربه آن‌ها بپردازند. همچنین جالب است بدانید که وظیعه توسعه بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition بر عهده استودیو Groove Street Games است. این استودیو بیشتر به خاطر توسعه نسخه موبایل‌های بازی‌های شرکت Rockstar و پورت کردن آن‌ها برای Android و iOS شناخته می‌شود. خود شرکت Rockstar Games هم وظیفه انتشار سه‌گانه جی تی ای را بر عهده دارد.

سه بازی GTA: San Andreas، GTA: Vive City و GTA 3 در این پکیج جدید با بهبودهای مختلفی همراه شده‌اند. از پیشرفت بافت‌ها و گرافیک فنی گرفته تا گیم‌پلی که با توجه به استاندارد بازی‌های GTA V به روز رسانی شده‌اند. به طور کلی سازندگان مراحل ساخت بازی را با توجه به قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های جدید پشت سر گذاشته و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بازی GTA Trilogy بهتر از همیشه به نظر برسد.

محتویات

همان طور که پیش از این اشاره کردیم بازی Grand theft Auto Trilogy شامل سه نسخه از فرنچایز GTA می‌شود؛ بازی‌هایی که هر کدام تاثیر بزرگی در پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی داشته‌اند. شما می‌توانید در سه بازی GTA: San Andreas، GTA: Vice City و GTA 3 به صورت آزادنه در نقشه بگردید یا به تکمیل و انجام دادن ماموریت‌های اصلی و فرعی بپردازید.

بازی GTA 3 که حکم قدیمی‌ترین محصول این سه‌گانه را دارد، در مورد یک شخصیت صامت به نام کلاود (Claude) است. داستان این شخصیت از جایی شروع می‌شود که به همراه معشوقه خود دست به یک سرقت می‌زند؛ اما روند این سرقت خوب پیش نمی‌رود و کلاود به حال خود تنها می‌ماند. حالا شخصیت اصلی بازی که قادر به صحبت کردن هم نیست، برای گرفتن انتقام وارد یک ماجراجویی بزرگ شده و خود را درگیر مسائلی مانند پخش مواد مخدر و کارهای مافیایی می‌کند. داستان بازی GTA 3 در شهری به نام لیبرتی سیتی (Liberty City) روایت می‌شود که با الهام گرفتن از شهر نیویورک در دنیای واقعی ساخته شده است.

بازی GTA: Vice City هم در سال ۱۹۸۶ جریان دارد و وقایع خود را در شهری به نام Vice City که شباهت زیادی به شهر میامی در واقعیت دارد، روایت می‌کند. تامی (Tommy) که حکم شخصیت اصلی این بازی را دارد، برخلاف کلاود قادر به صحبت کردن است و از شخصیت‌پردازی عمیق‌تری هم برخودار می‌شود. داستان تامی از جایی کلید می‌خورد که از زندان آزاد شده است؛ اما از بد ماجرا در یک قرار ساختگی فروش مواد مخدر گیر می‌کند و وارد مشکلات جدیدی می‌شود. این شخصیت در ادامه وارد مسائل بزرگ‌تری شده و باند مافیایی بزرگ خود را درست می‌کند.

بازی GTA: San Andreas که حکم معروف‌ترین و جدیدترین اثر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را دارد، در یک شهر خیالی به نام Los Santos روایت می‌شود که با توجه به شهر لس آنجلس در دنیای واقعی ساخته شده است. داستان این بازی که به احتمال زیاد از آن خبر دارید، در مورد شخصیتی به نام سی جی (C.J) است که پس از مرگ مادرش، به شهر و محله سابق خود باز می‌گردد و وارد ماجراهای جدید می‌شود. مبارزه با گنگ‌های دیگر، درگیری با ارگان‌های دولتی فاسد و زندگی با دوستان قدیمی از جمله مواردی است که سی جی باید در زندگی جدید خود با آن‌ها دست و پنجه نرم کند.

 

بهبودهای بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition‌ نسبت به نسخه‌های اصلی

با وجود همه این جزئیات، هدف اصلی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition ارائه یک تجربه بصری بهتر و به روز رسانی شده به بازیکنان است. جالب است بدانید که سیستم نورپردازی در این بازی به طور کامل از صفر ساخته شده و در آن از تکنولوژی‌های جدیدی ساخته شده است. بافت‌ محیط، شخصیت‌ها، خودروها و اسلحه‌ها هم Upgrade شده‌اند تا حالت یک بازی به نسبت مدرن را به خود بگیرند. همچنین به گفته خود سازندگان مکانیک و عناصر گیم‌پلی و گان‌پلی هم با توجه به استانداردهای بازی GTA 5 به روز رسانی شده‌اند تا بازیکنان جدیدتر هنگام استفاده از آن‌ها اذیت نشود. اگر جزو کاربران پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس به شمار می‌روید، می‌توانید سه‌گانه GTA را روی رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید. اگر هم از کنسول‌های دیگری مانند پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان بهره می‌برد، باز هم می‌توانید اثر مذکور را روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید؛ اما رزولوشن تصویر روی 1080P قفل شده است.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار دارد. نسخه اندروید و آی او اس این بازی هم پس از عرضه اولیه بازی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

کدهای تقلب بازی GTA: The Trilogy
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition
محمد صادق شجاعی

کدهای تقلب بازی GTA: The Trilogy

لینک کوتاه شده مطلب https://b2n.ir/u48596 https://tinyurl.com/2p83y4nf https://zx1.ir/M2nd6 https://is.gd/q88wOE yun.ir/lj3wk5   تجربه بازی GTA Trilogy Definitive Edition روی کنسول‌های نسل نهم

Read More »