سفر به ناشناخته‌ها با Kena: Bridge of Spirits

مقالات بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits یکی از آثار معرفی شده در جریان رویداد Future of Gaming است که توانسته توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. این اثر اکشن ماجراجویی توسط استودیو Ember Lab ساخته شده که تجربه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی نداشته و بیشتر به عنوان یک استودیو ساخت انیمیشن فعالیت کرده است. استودیو امبر لب با استفاده از موتور Unreal Engine 4 محصولی را به بازار عرضه که شبیه‌ترین تجربه به انیمیشن‌های شرکت Pixar است. نقاط قوتی همچون داستان، موسیقی متن، طراحی کاراکتر‌ها به خصوص خود کنا، شخصیت‌پردازی و معرفی موجوداتی به نام Rot، در کنار هم باعث شده‌اند که بازی Kena: Bridge of Spirits در بین بهترین بازی‌های سال جاری قرار بگیرد.

 

داستان بازی Kena: Bridge of Spirits

در دنیای بازی کنا، به دلایل مختلفی افراد متوفی در بین دنیای فیزیکی و عالم ارواح باقی می‌مانند. در این شرایط راهنما‌های روح وظیفه دارند تا به آن‌ها کمک کرده و به سمت عالم ارواح هدایت کنند. بازی Kena: Bridge of Spirits داستان راهنمای روح جوانی به نام کنا است که در جستجوی معبد مقدس به دهکده‌ای متروکه سفر می‌کند. در این راه او همراهان کوچکی به نام Rot پیدا می‌کند که در راه رسیدن به هدفش به او کمک می‌کنند. مسیر کنا قرار نیست چندان بی‌خطر و امن باشد. در راه رسیدن به دهکده، کنا با یک روح نقابدار قدرتمند رو‌به‌رو می‌شود که خود را عامل تمامی مشکلات جنگل و حضور هیولاهای مرگبار معرفی می‌کند. از این مرحله جنگ بین روح نقابدار و کنا برای نجات جنگل و کمک به ارواح گرفتار آغاز می‌شود

 

گیم‌پلی بازی Kena: Bridge of Spirits

 

در بازی Kena: Bridge of Spirits که از زاویه دید سوم شخص بهره می‌برد، در هنگام مبارزات می‌توانید از چوب دست کنا برای انواع و اقسام حملات استفاده کنید. همچنین با ارتقا چوب دست امکان تبدیل آن به کمان و صدمه زدن به دشمنان از راه دور وجود دارد. در کنار حملات فیزیکی، کنا می‌تواند از موارد مختلفی از جمله سپر مدافع و Spirit Bombs نیز استفاده کند. Rot یکی از مکانیک‌هایی است که می‌توانید در نبرد با دشمنان از آن‌ استفاده کنید. با استفاده از این موجودات می‌توانید اشیا را حرکت دهید یا حواس دشمنان را پرت کنید. Rot نه تنها می‌توانند مستقیما به دشمنان حمله کنند، بلکه قادر هستند تیرها و بمب‌های بازیکن را تقویت کنند.

امکان شخصی‌سازی یکی از جنبه‌های Rot است که در قالب آن می‌توانید با انجام وظایف و باز کردن صندوق‌ها، کلاه‌های جدیدی به دست بیاورید. علاوه بر این، برای کنا نیز می‌توانید انواع ارتقاها و توانایی‌های جدید آزاد کنید تا به شخصیتی قدرتمندتر تبدیل شود. دنیای بازی Kena: Bridge of Spirits پر از بخش‌ها و محتواهای مختلف است که در قالب آن‌ها می‌توانید در مناطق داخل دهکده گشت و گذار کنید و نوار سلامتی را افزایش دهید. در صورتی که جزو دارندگان کنسول پلی استیشن 5 هستید، در هنگام تجربه بازی کنا می‌توانید از ویژگی بازخورد لمسی و تریگر‌های تطبیق‌پذیر کنترلر دوال سنس برای بخش‌هایی همچون کمان استفاده کنید.

بازی Kena: Bridge of Spirits جزو آثار موفق امسال است که با ارائه تجربه‌ای شبیه به انیمیشن‌های سینمایی توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدین را به دست بیاورد. نسخه‌های پی سی، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 این اثر به ترتیب امتیاز 83، 80 و 78 را در وب‌سایت متاکریتیک ثبت کرده‌اند.

بهترین بازی های اکشن
Far Cry 6
سارا هابطی

معرفی بهترین بازی ‌های اکشن

لینک‌های کوتاه شده مطلب https://bit.ly/3Irgmev https://yun.ir/i73tz7 https://zx1.ir/RzuXv https://b2n.ir/p45925 https://is.gd/SXFah3 https://tinyurl.com/534vxtve به اتمام رساندن بازی Far Cry 6 چند ساعت طول

Read More »