سازندگان God of War Ragnarok فکر میکردند این بازی خوب نخواهد بود!
- تیم فروشگاه سرگرمی تیلنو
[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]
بعد از انتشار God of War Ragnarok و استقبال فراوان منتقدان از این عنوان، با نمرهی ۹۴، همگی متوجه شدیم که این بازی، یکی از بهترین اثرهای منتشر شده در چند سال اخیر و بزرگترین رقیب الدن رینگ برای دریافت جایزه بازی سال است. در بین تمام این موفقیتها اما، کارگردان این بازی به رسانهها گفته است، سه ماه قبل از انتشار تیم سازنده اعتقاد داشتند که این عنوان “خوب نیست” و با شکست مواجه میشود. اریک ویلیامز در این مورد گفته است که: “در مراحل پایانی ساخت بازی، حس مثبتی میان ما وجود نداشت.” اما در نهایت دیدیم که این اثر موفق شد همه را راضی نگه دارد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]
اریک ویلیامز در ادامهی سخنهای خود گفت: “وقتی با تیمی کار میکنید که در کارشان بهترین هستند، از آنها جادو تحویل میگیرید. من هنگامی که از اتاق ارائه نهایی بازی خارج شدم، از آنها تشکر کردم، از آنهایی تنها سه ماه پیش دیوانه شده بودند و با خود میگفتند که بازی خوب نیست، چه کار کنیم.”
[/vc_column_text][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]ویلیامز ادامه داد: “من حتی نمیتوانم تصور کنم که آنها هم اکنون چه حسی دارند، آرزو دارم که یک ماشین سفر در زمان داشتم و با استفاده از آن به گذشته میرفتم و به آنها میگفتم که چه اتفاقی افتاده است.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]
کوری بارلوگ معروف که نسخه ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده بود و در رگناروک نقش تهیهی کننده را داشت، نیز در مورد مراحل نهایی ساخت بازی گفته است: “مراحل نهایی ساخت بازی حس اسب سواری داشتند. هنگامی که اسب تصمیم میگیرد بدود و حرکت کند، شما احساس میکنید هیچ کنترلی ندارید و فقط او را سفت چسبیدهاید که مبادا بر زمین نیوفتید.”
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]
برای ویلیامز نیز مراحل پایانی ساخت بازی بسیار چالش انگیز بودهاند، زیرا او باید چشم خود را به خوبیهای بازی میبست و فقط به سراغ ایرادات بازی میرفت تا آنها را قبل از انتشار برطرف کند. او در این مورد نیز گفته است: “من باید خیلی قضاوتمندانه رفتار میکردم. تیم آن موقع از قبل بسیار خسته بود، و من باید از آنها چیزهای زیادی میخواستم آن هم در مقطعی هر لحظه ممکن بود مقاومت آنها بشکند. ولی ما تیمی متعهد و با استعداد داریم که میدانستند که یک محصول خوب به چه شکلی باید باشد.”
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]
با وجود تمام این مشکلات تنها سه ماه قبل از زمان عرضهی بازی، عنوان God of War Ragnarok در نهایت پس از چهار سال ساخت در تاریخ ۱۸ آبان به صورت اختصاصی برای دارندگان کنسولهای پلیاستیشن منتشر شد و موفقیتی جهانی به دست آورد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
درباره نویسنده

پلی استیشن
ایکس باکس
نینتندو
نینتندو سوییچ ۲
کنسولهای قابل حمل
Lenovo
استیم دک
کلاسیک
بازی PS5
بازی Xbox Series X
بازی PS4
بازی Xbox One
بازی Nintendo Switch
بازی نینتندو سوییچ ۲
لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS4
کیف حمل کنسول
لوازم جانبی Xbox
کیف حمل کنسول xbox one
لوازم جانبی Nintendo Switch
کیف حمل کنسول
گیفت کارت استیم
گیفت کارت ایکس باکس
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت نینتندو

پوشیدنی ها
لیوان

قطعات کامپیوتر
کیس گیمینگ
موس گیمینگ
کیبورد گیمینگ
فن و خنک کننده
موس پد گیمینگ
لوازم جانبی کامپیوتر
پاور

2 دیدگاه در “سازندگان God of War Ragnarok فکر میکردند این بازی خوب نخواهد بود!”
به نظرم میتونستید عنوان بهتری برای این مقاله انتخاب کنید
سلام دوست عزیز. ممنون از نظرتون. به تیم محتوا انتقال میدیم.