استودیو فرامسافتور در جدیدترین پروژه خود هم سنت شکنی نکرد تا جدیدترین نسخه Armored Core به یک ویدیو گیم چالش برانگیز و فوقالعاده سخت تبدیل شود. اما با وجود این سختیها چگونه باید از پس آنها برآمد و برای ادامه تلاش کرد؟ در مقاله راهنمای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای مبتدیها به یک سری نکات اولیه برای مبتدیها خوهیم پرداخت.
آموزش بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای تازهواردها
اگر جزو طرفداران استودیو فرامسافتور محسوب میشوید و کارهای چند سال اخیرشان را تجربه کردهاید، با سختی زیاد آنها بیگانه نخواهید بود. بازیهایی نظیر سه گانه دارک سولز، بلادبورن و الدن رینگ همگی به شکل عجیبی سخت هستند و در مسیر تمام کردن آنها بارها خواهید مرد. اما اگر فکر کردید که بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به دلیل تفاوتهایش قرار است از سختی همیشگی آثار این استودیو فاصله بگیرد، سخت در اشتباهید. اگر این بازی از آثاری نظیر الدن رینگ سختتر نباشد، آسانتر هم نیست.
Fires of Rubicon شما را در قالب رباتهای غول پیکری با نام مِک قرار میدهد که مانند یک توپخانه بزرگ و متحرک میمانند. مکانیکهای مربوط به مِکها و HUD پیچیده بازی باعث میشود که گیمرهای تازهکار در چند ساعت اولیه تجربه خود، دچار سردرگمی شوند. حال این مکانیکها و رابط کاربری را با سختی همیشگی بازیهای استودیو فرامسافتور ترکیب کنید تا متوجه شوید که قرار نیست تجربه آسانی داشته باشید. با وجود اینکه میزان سختی مبارزات بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به هیچ وجه قابل تغییر نیست، اما میتوان با رعایت یک سری نکات از پس آنها درآمد. این نکتهها که در مقاله «آموزش بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای مبتدیها» به آنها میپردازیم، میتوانند حسابی مفید واقع شوند.
به بُعد ارتفاع نیز توجه داشته باشید
اولین نکتهای که در راهنمای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به آن اشاره میکنیم، مربوط به قابلیت پرواز مِکها است. تیم سازنده بازی مورد بحث، مِکها را به گونهای طراحی کرده که علاوه بر حرکت در بُعد عرض و طول، قابلیت حرکت در بُعد ارتقاع را نیز دارد. به بیان سادهتر، رباتهای شما به زمین محدود نمیشوند و با به پرواز درآوردن آنها در هوا، میتوانید به موقعیتهای بیشتری برای ضربه زدن به دشمن دست پیدا کنید. بنابراین اگر تا به حال به این موضوع توجه نکردهاید، بهتر است از این به بعد تا جای ممکن از قابلیت پرواز و پرش مِک خود کمک بگیرید.
اما اگر خود را به حرکت روی سطح زمین محدود کنید، به مراتب آسیب پذیرتر خواهید بود. در این حالت نه تنها تیرها و مواد منفجره راحتتر به شما برخورد میکنند، بلکه نصف قدرت مانور مِک هم رسما بیمعنی میشود. در ادامه همین موضوع، جاخالی دادن نسبت به حملات دشمن سخت میشود و اولویت پیروزی را از شما سلب میکند. اگر هم به تمرین بیشتری برای حرکت در هوا و پرواز کردن نیاز دارید، بهتر است به بخش Arena بروید و در سطح آن مهارتهای خود را به عرصه آزمایش بگذارید.
سرعت حرکت دوربین را در حین استفاده از کنترلر افزایش دهید
اگر با استفاده از یک کنترلر به تجربه بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon میپردازید، بهتر است اول از همه به بخش تنظیمات بروید و سرعت حرکت دوربین را افزایش دهید. اگر این عمل شکل بگیرد، دوربین بازی به مراتب سریعتر حرکت میکند و به شما اجازه میدهد عکس العملهای سریعتری داشته باشید. اگر تنظیمات حرکت دوربین روی حالت پیش فرض خود بازی باشد، میتواند کمی شما را اذیت کند. بنابراین سرعت حرکت دوربین یا Camera Speed را در بخش تنظیمات تغییر دهید تا نسبت محیط اطراف آگاهتر عمل کنید.
اگر امکان جاخالی دادن وجود ندارد، بلاک کنید
در همان اوایل چپتر ابتدایی بازی، یک پارت جدید دریافت میکنید که حسابی به کار میآید: سپر (یا همان Shield). سپر که آخرین پناهگاه دفاعی شما در برابر حملات دشمن به شمار میرود، میتواند بخش بزرگی از آسیب وارد شده را به خود گرفته و مِکتان را مقاومتر کند. به عبارتی دیگر، اگر در زمان و مکان درست از Shield خود بهره ببرید، از زیر آسیبهای یک حمله سنگین در میروید. پس اگر حس کردید که هنوز نمیتوانید با جاخالی دادن ماجرا را پیش ببرید، باید سپر را به عنوان یکی از دوستان صمیمی خود بشناسید.
به HUD بازی دقت کنید
HUD و رابط کاربری بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon ممکن است در نگاه اول کمی شلوغ و سردرگم کننده به نظر برسد. اما اگر آن را یاد بگیرد و منظورش را بفهمید، حسابی به نفعتان خواهد بود. در این میان HUD سیستم نشانهگیری که به شما کمک میکند نیروهای حریف را بکشید، از اهمیت فزایندهای برخوردار است. در قسمت بالای سیستم نشانهگیری AP و ACS Guage دشمن نشان داده میشود. منظور از AP خط سلامتی آنها است و ACS Gauge، درصد نزدیک شدن آنها به مرحله Stun را نشان میدهد. در واقع هنگامی که این نوار پر شود، گارد دفاعی دشمن از بین خواهد رفت.
در سمت چپ و راست نیمه پایینی نمادهای تعبیه شده، میتوانید اطلاعاتی مانند وضعیت تیرها و اسلحههای خود را مشاهده کنید. برای مثال اگر مِک شما در حال خشاب عوض کردن باشد، این علامتها از این موضوع خبر خواهند داد. علاوه بر این مواظب باشید که اسلحههایتان زیادی داغ نکند و کارایی خود را از دست ندهد.
هرچه سریعتر قابلیت Weapon Bay را بخرید
در اواسط چپتر اول بازی Armored Core 6، بخشی تحت عنوان Arena در دسترس قرار میگیرد که بتوانید در طی آن به مبارزه با مِکهای دیگر بپردازید و تمرین کنید. شکست دادن دشمنانی که در Arena حضور دارند با پاداشی تحت عنوان OST Chips همراه میشود. شما میتوانید از این OST Chipها در راستای سیستم OS Upgrade بهره ببرید و بدین ترتیب مِک خود را قوی و قویتر کنید.
اما یکی از بهترین OS Upgradeهایی که میتوانید در اوایل از آن کمک بگیرید، Weapon Bay نام دارد. خرید این قابلیت به شما اجازه میدهد که اسلحهها را روی شانههای ربات خود قرار دهید و از آنها در طی نبرد کمک بگیرید. از آنجایی که این OS Upgrade انعطاف و آزادی عمل بیشتری در مبارزات به وجود میآورد، بهتر است هر چه سریعتر به سراغ آن بروید. اگر یک Arm Weapon را روی یکی از شانههای ربات گذاشته باشید، میتوانید در حین مبارزه میان اسلحههای موجود سوییچ کرده و خود را با شرایط نبرد تطبیق دهید.
استفاده از ضربات Melee یا فیزیکی از اهمیت بالایی برخوردار است
اگر نمیتوانید در ساعات ابتدایی تجربه خود به اندازه کافی به دشمنان ضربه بزنید، باید به فکر استفاده از ضربات Melee یا فیزیکی باشید. از آنجایی که برای انجام حملات Melee باید به دشمنان نزدیک شوید، خطر دریافت آسیب بیشتر از سوی آنها وجود دارد. اما اگر بتوانید به خوبی از خود دفاع کنید، آسیبی که ضربات فیزیکی به دشمنان میزنند همه چیز را تغییر میدهند. برای مثال اگر در حین مبارزه با اولین باس فایت Fires of Rubicon به درستی از حملات فیزیکی استفاده کنید، تنها با چند ضربه Melee او را شکست خواهید داد.
اما همین طور که در روند داستان پیش میروید، حملات Melee بهتر و قدرتمندتری در اختیارتان قرار میگیرند تا بتوانید سختترین دشمنان را هم به زانو درآورید. علاوه بر این موارد، شما با استفاده از حملات از راه نزدیک مهمات و تیرهای کمتری مصرف میکنید و بعید است که به مشکل کمبود مهمات بخورید. در این میان استفاده از حملات Melee باعث افزایش پاداشها هم میشود و در صورت استفاده از روش درست، پول بیشتری در ازای تکمیل هر ماموریت دریافت خواهید کرد.
روی Stagger کردن دشمنان تمرکز کنید
یکی از کاربردیترین روشهایی که در راهنمای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon میتوان به آن اشاره کرد، به Stagger کردن دشمنان مربوط است. هنگامی که یکی از دشمنان Stagger شود، تا چندین لحظه گارد دفاعی خود را پایین میآورد تا بتوانید نهایت آسیب ممکن را به او وارد کنید. اما چگونه میتوان از این مکانیک کمک گرفت؟ هر نوع ضربه و آسیبی که به دشمن وارد میشود، خط ACS Gauge او را پر میکند. هنگامی که این خط پر شود، مِک حریف دیگر قادر به دفاع نیست و حسابی آسیبپذیر میشود. در حالی که تمامی اسلحهها باعث پر شدن ACS Gauge میشوند، کمک گرفتن از مواد منفجره به مراتب موثرتر از حملات دیگر است.
برای مثال هنگامی که در یک باس فایت سخت گیر کردید، بهتر است تمرکز خود را روی استفاده از مواد منفجره مانند Grenade و Missile بگذارید. هنگامی که با او وارد مبارزه شدید، مهمات خود را روی سرش خالی کنید تا Stagger و آسیب پذیر شود. حالا باید با قدرتمندترین اسلحهها و حملات خود به سمت باس فایت حمله کنید تا نهایت آسیب ممکن را به او برسانید. استفاده و پر کردن نوار Stagger یکی از کلیدیترین روشهایی است که در حین مبارزه با دشمنان قدرتمند به کار میآید
قدرت Surprise Attackها را دست کم نگیرید
اگر یکی از دشمنان از حضور شما را محیط آگاه نباشد، یک علامت کوچک که حاوی عبارت Unaware است بالای سر او به نمایش در میآید. هنگامی که این علامت را دیدید، بدان معنی است که قادر به استفاده از Surprise Attack هستید که نوعی حمله مخفیانه به شمار میرود. Surprise Attackها در صورت اعمال شدن نه تنها آسیب مستقیم قابل توجهی میزنند، بلکه باعث پر شدن نوار ACS Gauge نیز میشوند. پس بهتر است در چنین شرایطی مواد منفجره قدرتمند خود را روی سر دشمن Unaware بریزید تا حسابی اذیت شود. سپس به سمت او حمله ور شده و کارش را به یک پایان تلخ برسانید.
در فاصله میان نبردها Reload کنید
این موضوع شاید خیلی واضح و مبرهن نباشد، اما شما میتوانید یک سری اسلحههای خاص را به صورت دستی Reload کرده و تیرهای آن را پر کنید. فقط توجه داشته باشید که تنها برخی از اسلحههای موجود در این بازی از مکانیک Reload پشتیبانی میکنند و چنین روندی به اسلحههایی نظیر Missileها تعمیم داده نمیشود. اما اگر از اسلحههایی نظیر Assault Rifleها، Machine Gunها یا سایر مواردی که از خشاب پیشتیانی میکنند بهره میبرید، قادر به Reload کردن خواهید بود. اگر اسلحههای خود را در فاصله میان مبارزات Reload کنید، در دل مبارزه حداقل به مشکل کمبود تیر در خشاب برنخواهید خورد.
اگر به مشکل خوردید قطعات ربات خود را تغییر دهید
یکی از بزرگترین کلیدهای موفقیت در بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، شخصیسازی مِک با توجه به شرایط موجود است. در واقع شما باید با بررسی هر مرحلههای و تهدیدهایی که در سطح آن وجود دارد، قطعات مِک خود را تغییر دهید و با شرایط تطبیق پیدا کنید. پس اگر در حین تکمیل یک مرحله به مشکل خوردید و فهمیدید که مشکل از قطعات مِک است، سوالهای زیر را از خود بپرسید و سپس با توجه به آنها قطعات را تغییر دهید:
- چه نوع حملهای بیشترین آسیب را به من میزند؟
- جاخالی دادن برای من بهتر است یا استفاده از سپر؟
- باید تمرکز خود را روی Stagger کردن دشمن بگذارم یا به او آسیب مستقیم وارد کنم؟
- آیا انرژی من سریع خالی میشود؟
- آیا میتوانم رباتی بسازم که از محدوده خطر دشمنان دوری کند؟
هنگامی که این سوالها را مطرح کردید و به پاسخشان رسیدید، باید به بخش شخصیسازی رفته و Partها را تغییر دهید. راستی، نباید به هیچ وجه از خرید و امتحان کردن پارتهای جدید بترسید. انجام این کار باعث میشود روشهای مبارزه بیشتری را یاد بگیرید و با درجه سختی نبردها هماهنگ شوید. به طور کلی، اگر تنها چند دقیقه وقت بگذارید، میتوانید کاری انجام دهید که مِک شما برای زنده ماندن در یک مرحله خاص شانس بیشتری داشته باشد.
از چند Damage Type مختلف استفاده کنید
نکته دیگری که در راهنمای Armored Core 6: Fires of Rubicon از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به Damage Typeها یا انواع آسیبهایی که میتوان به دشمن زد مربوط میشود. اولیهترین آسیبی که قابلیت استفاده از آن وجود دارد Kinetic است. Kinetic که از گلولههای معمولی و ضربات فیزیکی استاندارد تشکیل میشود، هم روی ACS Guage دشمن تاثیر میگذارد و هم از خط سلامتی آنها میکاهد.
همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، Explosive Attackها یا حملات انفجاری برای Stagger کردن دشمنان و پر کردن نوار ACS Gauge آنها ایدهآل است. هنگامی که یک ربات Stagger شد، بهتر است با Energy Weaponها به آنها آسیب بزنید؛ چرا که Energy Weaponها زیاد در مسیر Stagger کردن نیستند و فقط آسیب مستقیم وارد میکنند.
پس هنگامی که میخواهید مِک خود را شخصیسازی کنید به نوع آسیبی که هر اسلحه میزند نگاهی بیندازید. Kinetic Weaponها با علامت گلوله، Explosive Weaponها با علامت یک موشک و Energy Weaponها با علامت یک پرتو انرژی (Energy Beam) نشان داده میشوند.
الگوهای مبارزهای و نقاط ضعف باس فایتها را یاد بگیرید
با وجود اینکه بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon تفاوتهای زیادی با سایر ساختههای فرامسافتور دارد، در یک سری مسائل مانند آنها عمل میکند. هر یک از باس فایتهای موجود در این بازی الگوهای حرکتی و تهاجمی خاص خود را دارند که با یاد گرفتن آنها، شانس بیشتری برای پیروزی خواهید داشت. شما باید الگوهای حرکتی و حملات هر باس فایت را زیر نظر بگیرید و راهی برای جان سالم به در بردن از زیر آنها پیدا کنید.
اما با گذر از بحث دفاع، باید به فکر ضربه زدن به ربات مقابل نیز بود. اما برای حمله کردن هم نباید بیبرنامه و غریظی عمل کنید؛ چرا که هر باس فایت نقاط ضعف و کاستیهای خاص خود را دارد. در برخی مواقع اگر ضربات را به نقاط ضعف دشمن نزنید، مبارزه با آنها رسما راه به جایی نمیبرد. اما در طرفی دیگر هنگامی که ضعفها و حساسیت یکی از آنها را پیدا کنید و به صورت مکرر به آنها ضربه بزنید، کار به مراتب آسانتری در پیش خواهید داشت.
استفاده از Assault Boost در حین مبارزه
در دل بخش آموزشی اثر مورد بحث، خود بازی روش استفاده از Assault Boost را به شما نشان میدهد تا بتوانید مسافتهای طولانی را با سرعت بیشتر و زمانی کمتر به پایان برسانید. نکتهای که در این میان به وجود میآید این است که Assault Boost صرفا مختص طی کردن مسافتهای طولانی نیست و در دل جریان مبارزه هم حسابی به کار میآید. بنابراین اگر در حین مبارزه با دشمنان و باس فایتها از این قابلیت استفاده نکنید و از آن برای رسیدن به نقطهای بهتر کمک نگیرید، از تمام پتانسیل مِک خود استفاده نکردهاید. به طور خلاصه، از Assault Boost در جریان نبردها کمک گرفته و آن را فراموش نکنید.
محیط را به صورت مستمر اسکن کرده و مناطق پنهانی را پیدا کنید
مگر میشود در مورد بازیهای فرامسافتور صحبت کنیم و خبری از مناطق، دشمنان و آیتمهای پنهان نباشد؟ نقشهها و مراحل موجود در Fires of Rubicon حسابی بزرگ و پیچیده هستند و اگر حواس خود را جمع نکنید، حجم بزرگی از محتویات بازی را از دست میدهید. این نکته در چپترهای پایانی پررنگتر میشود و در صورت پیدا کردن محیطهای پنهانی، با آیتمها و دشمنان جدیدی روبرو میشوید.
اما چگونه باید به این محتویات مخفی پی برد؟ جواب ساده است: اسکن کردن. قابلیت Scanning یکی از ویژگیهای اولیه مِک شما است که نه تنها دشمنان را از پشت دیوار و فاصلههای دور نشان میدهد، بلکه از محیطهای پنهان شده نیز پردهبرداری میکند. پس اگر در یک مرحله به دنبال کالکتیبلها و Battle Logهای پایانی میگردید، احتمالا باید با استفاده از اسکن محیط به سراغ نقطههای مخفی شده بروید.
Body Partها را فراموش نکنید
اسلحههای موجود در بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon حسابی هیجان انگیز هستند و میتوانند تمام توجهات را به سمت خود جلب کنند. اما اگر شما به این اسلحههای جذاب دست پیدا کردید، نباید فراموش کنید که قطعات بدن یا Body Partها هم قابل تعویض هستند. در واقع شما میتوانید سر، هسته، دستها، پاها، ژنراتور، سیستم هدف گیری و… را شخصیسازی کنید. شما میتوانید این Body Partها را از طُرُق مختلفی مانند گشتن محیط و خرید از فروشندهها به دست آورید.
حال اگر در نقطهای از بازی به این نتیجه رسیدید که ربات شما به کمی ارتقا نیاز دارد، توجه خود را فقط معطوف به اسلحهها نکنید. در عوض بهتر است پولهای خود را به Boosterها یا Generatorهای موجود در فروشگاه اختصاص دهید تا عملکرد کلی مِک بهبود پیدا کند. شاید این Body Partها به اندازه اسلحههای بزرگ و مبالغه شده جذاب نباشد، اما بدون شک قادر به تغییر جریان نبرد هستند.
انواع مختلف Legها را امتحان کنید
یکی از قطعاتی که قابلیت شخصیسازی و تغییر آنها وجود دارد، به Legها یا همان پاهای ربات مربوط میشود. تغییر Legها میتواند سبک مبارزه را به کلی تغییر دهد و شرایط متفاوتی رقم بزند. یکی از نکات مهم راهنمای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon این است که Legها به چهار دستهبندی مختلف تقسیم میشوند که هر کدام از آنها، تنوع خاص خود را دارند. در ادامه نام این دستهبندیها و ویژگیهایی که به همراه میآورند را مشاهده خواهید کرد:
- Bipedal: قطعاتی که در این دسته قرار میگیرند متعادل هستند و از هر جنبهای معمولی به نظر میرسند
- Reverse Joint: قطعات مربوط به این دسته به شما اجازه میدهند که بلندتر بپرید و بیشتر در هوا پرواز کنید، اما باعث میشود که خیلی زود Stagger شوید
- Tetrapod: این قطعات باعث کند و آهسته شدن ربات شما میشوند، اما مقاومت بسیار بالایی دارند و میتوانند شما را برای مدت زیادی در هوا نگه دارند
- Tank: همانطور که از نام این دستهبندی مشخص است، قطعات مربوط به آن حسابی مقاوم و قوی هستند. با این حال، Tankها باعث میشوند که از قدرت مانور محدودی برخوردار باشید
ما به شما پیشنهاد میکنیم که اول از همه به آزمایش هر یک از این Legها بپردازید و گزینه مورد علاقه خود را پیدا کنید؛ زیرا انتخاب یک Leg خوب که با سبک مبارزهتان همخوانی داشته باشد، حسابی مفید خواهد بود.
بُرد تیرهای اسلحههای Kinetic را چک کنید
هنگامی که در صفحه Assembly یا Shop Menu هستید، میتوانید با زدن گزینه Toggle Display آمار و ارقام دقیقتر از مِک خود ببینید. در میان این آمار و ارقام که در نگاه اول گیج کننده به نظر میرسند، گزینه Ideal Range از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که بُرد اسلحه انتخابی شما را به نمایش میکشد. هنگامی که بیش از حد Ideal Range و از فاصله زیاد به سمت یکی از رباتهای دشمن شلیک کنید، ممکن است نتوانید هیچ گونه آسیبی به او بزنید. اگر این اتفاق رخ دهد و تیر شما آسیب خاصی به دشمن نزند، عبارت Richochet روی صفحه نقش میبندد.
حال اگر در حین شخصیسازی ربات خود دقت به خرج دهید و بُرد ایدهآل یا Ideal Range را رعایت کنید، دیگر با عبارت Ricochet روبرو نمیشوید و تمام تیرهای شلیک شده شما دشمن را اذیت میکند. هر اسلحهای Range خاص خود را دارد و تا فاصله معینی پتانسیل اصلی خود را نشان میدهد.
Partهای خود را بفروشید
یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon اهمیت دارد، فروش قطعات یا Partهایی است که از آنها استفاده نمیکنید. توجه داشته باشید که فروش قطعات رباتها هیچ گونه ضرری ندارد و شما قادر هستید آنها را با همان قیمتی که خریداری کردید، بفروشید. بدین ترتیب حتی اگر از فروش یک قطعه هم پشیمان شدید، کافی است به فروشگاه موجود در بازی برگردید و Part مورد نظرتان را به صورت مجدد بخرید؛ آن هم بدون اینکه حتی قسمت کوچکی از پول خود را از دست بدهید.
تنها نقطه ضعفی که فروش قطعات به وجود میآورد، عدم امکان استفاده از آنها پس از مردن است. در واقع هنگامی که شما جان خود را در طی یک مرحله از دست بدهید، دیگر نمیتوانید از قطعات فروخته شده کمک بگیرید و آنها را وارد بحث شخصیسازی کنید. با توجه به همین موضوع، اگر دلتان برای قطعات قدیمیتان تنگ شده باید از مرحله بیرون بیایید، به فروشگاه بروید و آن را به طور مجدد بخرید. با این حال این موضوع ذرهای از نکات مثبت فروش Partها کم نمیکند.
Loadoutهای خود را ذخیره کنید
اگر در حین شخصیسازی مِک خود به نتیجهای رسیدید که به نظرتان ایدهآل میآمد، بهتر است آن Loadout را ذخیره کنید. هنگامی که یک Loadout را ذخیره داشته باشید، میتوانید هر موقع که خواستید آن را Load کرده و به حالت قبلی بازگردید. از آنجایی که میتوانید چندین Loadout مختلف را به صورت ذخیره داشته باشید، بهتر است از ترکیبهایی که خوشتان آمد یک فایل ذخیره بگیرید.
از سایر بازیکنان در بخش چندنفره یاد بگیرید
آخرین موردی که در مقاله آموزش بازی Armored Core 6 به آن میپردازیم، به یاد گرفتن از سایر گیمرهایی است که در بخش چندنفره حضور پیدا میکنند. بخش چندنفره یا Multiplayer بازی مورد بحث در پایان چپتر دوم در دسترس قرار میگیرد تا در قالب آن، با گیمرهای واقعی دیگر به صورت رو در رو وارد مبارزه شوید. چند مبارزه اول میتواند کمی سخت باشد و کار رقیبتان را حسابی راحت کند. اما اگر چندین بار به سراغ آن بروید و مهارت خویش را با بهبود همراه کنید، از پس خود برآمده و نکات خوبی از سایر گیمرها یاد میگیرید.
از جمله مهمترین این موارد باید به نحوه شخصیسازی گیمرهای رقیب اشاره کرد. اگر با یکی از آنها به مبارزه پرداختید و فکر کردید که او مِک خوبی دارد، بهتر است قطعات او را زیر ذرهبین قرار دهید و نسخه مشابهی را روی ربات خود پیاده کنید.
در این نقطه به پایان مقاله راهنمای Armored Core 6: Fires of Rubicon برای مبتدیها میرسیم. شما در این باره چگونه فکر میکنید؟ پیشنهادات و نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: RockPaperShotgun