هدف Ubisoft از عرضه Assassin’s Creed Mirage همانطور که در ویدیوهای پشت صحنه و نمایشهای بازی دیدهایم، زنده کردن دوران طلایی فرنچایز Assassin’s Creed با حس و حالی مدرنتر است. با نمایشی که از بازی در Ubisoft Forward خرداد ماه دیدیم، سازندگان Mirage یعنی استودیو Ubisoft Bordeaux برخلاف چند نسخه اخیر، تمرکز بیشتری برروی بخشهای مخفیکاری، پارکور و قتلها دارند.
به عنوان مثال، مکانیک گم شدن در جمعیت به این عنوان بازگشته است، بنابراین میتوانید بدون شناسایی شدن در خیابانهای شلوغ بغداد به گشت و گذار بپردازید. همچنین بخش پارکور نیز تمرکز بیشتری برروی سرعت و چابکی مانند سهگانه Ezio دارد. مکانیکهای جدیدی مانند Poles نیز سرعت بیشتری را برای جابهجایی در محیط فراهم میکنند. اگر میخواهید بیشتر در مورد شباهتهای بازی Assassin’s Creed Mirage با نسخههای قدیمی سری بدونید، سری به دیگر مقالهی ما بزنید.
البته بسیار مهم است که تاکید کنیم Ubisoft قرار نیست همان بازی قدیم را دوباره عرضه کند. به عنوان مثال، دشمنان جدیدی مانند نیزه داران به بازی اضافه شده است، که تمام انبارهای کاه را برای پیدا کردن بسیم جست و جو میکنند. نوع دیگری از دشمنان، عقاب شما را هدف قرار میدهند، تا درنتیجه نتوانید محیط اطرافتان را از آسمان ببینید. مکانیکی که در چند بازی گذشته قدرت بیش از حدی به بازیکن میداد به خصوص در نسخهی والهالا.
اما همهی میدانیم که حس و حال اساسینز کریدهای قدیمی به برخی جزئیات ریز بستگی داشت و فراتر از مکانیکهای گیمپلی بود. به نظر میآید که سازندگان میراژ این مسئله را به خوبی درک کردهاند. اگر میخواهید همان حس کلاسیک نسخه اول را تجربه کنید، Assassin’s Creed Mirage دارای فیلتری آبی/خاکستری است که آرت استایل و پالت رنگی بازی را به نسخه اول شبیه میکند. البته اگر علاقهای به این حالت تصویر ندارید، اجباری به روشن کردن آن نیست.
بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 13 مهر 1402 (5 اکتبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد حالت گرافیک کلاسیک بازی Assassin’s Creed Mirage چیست؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: PushSquare