جدیدترین نسخهی شبیه ساز فوتبال استودیو EA، یعنی بازی FIFA 21 منتشر شد و ظاهرا مانند نسخههای قبلی، از نبود نوآوری و وجود برخی از ایرادات جزئی، رنج میبرد؛ اما این بار هم موفق شده به یک شبیه ساز فوتبال سرگرم کننده تبدیل شود.
بازی FIFA 21 به عنوان جدیدترین نسخهی فیفا، منتشر شده است و مانند نسخههای چند سال اخیر، دارای مشکلاتی است که از تبدیل شدن این محصول به یک شبیه ساز بینقص، جلوگیری میکند. هستهی گیم پلی بازی FIFA 21 مانند همیشه است و به ندرت نوآوریهایی نسبت به نسخههای را در اختیار بازیکن میگذارد. اما اگر بخواهیم از هستهی گیم پلی بازی بگذریم، میتوانیم برخی از بهبودهای این بازی را مشاهده کنیم. این نسخه هم مانند بازیهای قبلی، در ارائه دادن یک گیم پلی جذاب و روان موفق عمل میکند، اما عدم وجود سرمایه گذاری در برخی از بخشها مانند Career Mode، به کرات دیده میشود. این اتفاق، باعث میشود بازیکن حس کند که بازی FIFA 21 یک اثر با پتانسیل بالا است که سازندگان نتوانستهاند از پس آن برآیند. در این میان نکتهی دیگری وجود دارد که میتوانیم به آن اشاره کنیم. دروازهبانها در این نسخه بیش از حد ضعیف هستند و نمیتوانند آن چنان که باید جلوی موقعیتهای حریف را بگیرند.
در نگاه اول، تغیییراتی که در بازی FIFA 21 ایجاد شده است کمی پنهان هستند و نمیتوان به راحتی آنها را تشخیص داد. به عبارتی دیگر، این تغییرات به گونهای نیستند که در چشم مخاطب عام آشکار باشند. میان پردههای و صحنات آهسته، ورود بازیکنان به زمین، روش شوت زندن و.. مانند سالهای قبل هستند و آن چنان تفاوت چشم گیری ندارند. اما هنگامی که چندین ساعت به تجربهی بازی میپردازید، کم کم میتوانید متوجه بهبودهای ریزی که در بازی FIFA 21 وجود دارد، شوید. اکثر این تغییرات، به نفع تجربهی نهایی منتهی میشوند و نشان میدهند که این مجموعه، در حال طی مسیر تکامل خود است و میتواند تا چند سال آینده، به یک اثر قابل احترام تبدیل شود.
یکی از این تغییراتی که EA در آخرین نسخهی مجموعه اعمال کرده است، سرعت دویدن بازیکنان است. سرعت دویدن آنها در مقایسه با سرعت حقیقی بازیکنان واقعی، به شکل عجیبی هماهنگ است. همین تغییر، باعث شده تا گیم پلی بازی از همیشه روانتر به نظر برسد و فیفا بتواند با نام یک «شبیه ساز فوتبال» وارد بازار شود. در این نسخه، دیگر همهی مهاجمان نمیتوانند با استفاده از سرعت خود مدافعان تیم حریف را پشت سر بگذراند. در بازی FIFA 20، حتی مهاجمان معولی هم که از یک سرعت به نسبت خوب برخوردار بودند، میتوانستند در امر سرعت از مدافعان حریف پیشی بگیرند و به سمت دروزاهی حریف حمله ور شوند. اما این موضوع در بازی FIFA 21 به طور کامل حل شده و دیگر همهی مهاجمان در کورسهای سرعتی نمیتوانند به راحتی شوند. البته باید در نظر گرفت که در فوتبال واقعی هم بازیکنانی وجود دارند که میتوانند با سرعت خود، مدافعان تیم حریف را جا بگذراند. برای مثال فردی مانند کیلیان امباپه، از چنین مهارتی برخوردار است و در نتیجه، EA هم با الهام از واقعیت سرعت او نسبت به سایر بازیکنان را تنظیم کرده است. سرعت بیش از حد مهاجمان نسبت به دفاع تیم حریف، مشکلی است که در چند سال اخیر گریبان گیر مجموعهی فیفا، بوده است. بنابراین، این بهبود جزئی اما تاثیر گذار، میتواند نوید از یک بازی بهتر بدهد.
هنگامی که نمیتوانید در رقابتهای تک به تک از مدافعان عبور کنید، ناامید نشوید. در این موقعیتها، پاس دادن یکی از راههای کلیدی است که باعث روانتر شدن بازی میشود. مهارت کسب کردن در امر فرستادن پاسهای درست، کمی زمان بر است؛ اما هنگامی که بر آن مسلط شوید خواهید توانست به راحتی به دروزاهی تیم حریف نزدیک شوید. این راه، به شدت ساده است و بازیکن تنها باید یک مثلث سه نفره را تشکیل دهد و به محض دیدن موقعیت، از آن استفاده کند. درست کردن موقعیتهای خطرناک بر روی دروازهی حریف، به راحتی کسب میشود و تنها به کمی مهارت نیاز دارد که با پیش روی در طول بازی، به آن دست پیدا خواهید کرد. اما موردی که در بازی FIFA 21 به شدت به کیفیت نهایی بازی کمک کرده است، هوش مصنوعی مهاجمان است. آنها در هنگام موقعیتهای مختلف، میدانند که باید چه کاری انجام دهند و حرکت بدون توپ آنها، میتواند توپهای خطرناکی را درست کند. در نسخههای قدیمی، این مشکل بسیار چشم گیر بود. هنگامی که شما توپ را به یک بازیکن دیگر پاس میداید، فردی که پاس را ارسال کرده بود در همان مکان میایستاد حتی اگر پشت مدافعان فضای خالی مشاهده میکرد. این مشکل در بازی FIFA 21 حل شده است و هوش مصنوعی بازیکنان، در هنگام خالی شدن نقاط دفاعی به آن ها دستور میدهد تا به حای مناسب بروند و با حرکت بدون توپ خود، یک موقعیت خظرناک را درست کنند. علاوه بر خود هوش مصنوعی، قابلیتی به این نسخه اضافه شده که به بازیکن اجازه میدهد تا به صورت دستی، بازیکنان بدون توپ را حرکت دهد و مکان بعدی آنها را پس از ارسال پاس، مشخص کند. کنترل بازیکنان بدون توپ، با استفاده از آنالوگ سمت راست (R3 در پلی استیشن و RS در ایکس باکس) مقدور خواهد بود که به ایجاد شدن موقعیتهای گل بسیاری منتهی میشود.
گلرها و مدافعان؛ یکی از بزرگترین مشکلات بازی FIFA 21
پیشتر هم به موضوع تضعیف دروزاهبانها نسبت به نسخههای قبلی اشاره کردیم. افرادی که در این پست بازی میکنند تاثیر زیادی بر روی تیم ندارند و در بیشتر مواقع گل میخورند. حتی بهترین دروازهبانان جهان هم نمیتوانند جلوی برخی از شوتها، ایستادگی کنند. این مشکل در مورد ضربات سر و شوتها نزدیک نیز صدق میکند. گلرها به گونهای واکنش نشان میدهند که انگار دستهایشان در حال ذوب شدن است و قادر به توقف توپ نیستند. این مشکلات در توپهای برگشتی و ریباند مهاجمان بیشتر به چشم میخورد. دروزاهبانها در هنگام برخی از شوتها، میتوانند به راحتی توپ را با دو دست خود Save کنند؛ اما موضوع جایی عجیب میشود که آنها حتی قادر به متوقف کردن برخی از توپهای آسان هم نیستند. برای مثال، یک دروزاهبان با کلاس جهانی مانند آلیسون بکر، میتواند بسیاری از توپها را با دو دست خود بگیرد و پس از آن به بازی سازی از محوطهی جریمهی خودی بپردازد. اما بازی FIFA 21 با تضعیف دروازهبانها، کاری کرده است که بیش از پنجاه درصد از توپها تنها دفع شوند و در این موقعیتها، مهاجمان میتوانند به راحتی دروزاهی حریف را باز کنند. این روند بیشتر از حد معمول تکرار میشود و ممکن است در برخی از مسابقات، چندین گل بر اثر عملکرد ضعیف دروازهبانها و ریباند مهاجمان، حاصل شود. شاید در مسابقات ابتدایی تصور کنید که این موضوع طبیعی است و بسیاری از توپها به طور کامل در دست دروزاهبانها آرام نمیگیرند. اما اگر کمی بیشتر به تجربهی بازی بپردازید و دروازهبانهای درجه اول جهان را به دست آورید، متوجه خواهید شد که حتی آنها هم نمیتوانند توپهایی که به سمتشان روانه میشوند را کاملا Save کنند.
بالاتر در مورد بهبود هوش مصنوعی تیم مهاجم صحبت کردیم، اما جالب است بدانید بازی FIFA 21 در زمینهی هوش مصنوعی مدافعان دچار افت شده است و نمیتواند مانند گذشته لذت بخش باشد. در حالی که مدافعان در خارج از محوطهی جریمه عملکرد خوبی دارند و هر طور که شده از دروازهی خود دفاع میکنند، اما در داخل محوطه و هنگامی که پست بازیکنان حریف تغییر میکند، به مترسکهایی تبدیل میشوند که حتی قادر نیستند برخی از توپهای آسان را بگیرند. دفاع کردن، یکی از بخشهای لذت بخش مجموعهی فیفا است، اما مدافعان در بازی FIFA 21 اشتباهاتی را مرتکب میشوند که قابل بخشش نیست. تجربهی این نسخه برای آن دسته از گیمرهایی که قصد دارند دروزاهی خود را تا پایان بازی بسته نگه دارند، خوشایند نخواهد بود.
البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که عملکرد مدافعان در رقابتهای تن به تن بهبودهای چشم گیری داشته است. درست دفاع کردن و انجام تکلهای خوب، به افزایش مالکیت شما کمک میکند و این آمار، مانند نسخههای قبلی تنها مربوط به توپهای شانسی که در بیشتر مواقع کمانه میکنند نیست. این سیستم جدید، دفاع کردن را چالش برانگیز و جذابتر میکند اما همواره با ریسک و خطر بالایی برخوردار است. اگر تکلهای شما به درستی شکل نگیرد، بازیکنان حریف به راحتی از سد دفاع عبور کرده و موقعیتهای خطرناکی درست میکنند. این موضوع، اگر با داشتن کمک بیشتر از سایر بازیکنان یا امکان کنترل آنها ترکیب میشد، میتوانست خیلی واقعی و بهتر ظاهر شود. برای مثال، هنگامی که دفاع راست شما با بازیکن حریف تک به تک میشود، پوشش یکی از مدافعان میانی بهترین گزینهی ممکن است و میتواند جلوی مهاجم حریف را بگیرد. اما هوش مصنوعی مدافعان فیفا 21 این گونه طراحی نشده است و در اکثر مواقع، مهاجمان پس از گذشتن از مدافعان کناری، با یک اتوبان عریض روبرو میشوند.
سانترها و توپهای بلند
یکی از زمینههایی که در فیفا 21 میزبان بهبودهای زیادی شده است، سانتر و سر زدن بازیکنهای خودی است. فرستادن توپهای بلند به سمت دروزاهی حریف حالا بیشتر از همیشه موقعیتهای گلزنی را به وجود میآورد. فرستادن سانترهای بلند به یک تاکتیک تهاجمی پخته تبدیل شده و برعکس نسخههای گذشته که امکان به حاصل نشستن این توپها کم بود، موقعیتهای گل بیشتری را به وجود میآورد. در بازی FIFA 21 حمله کردن به سمت دروازهی حریف، شامل راههای زیادی است و تنها به دریبل کردن مدافعان مستقیم خلاصه نمیشود. در نسخههای پیشین، بیشتر گلهای رد و بدل شده در یک مسابقه، به توپهای زمینی و ضدحملات خلاصه میشود؛ اما بازی FIFA 21 به گیمرها اجازه میدهد تا گلهای خود را با استفاده از روشهای مختلفی مانند ارسال توپهای بلند، به ثمر برسانند.
بخشهای Volta ،Career و Ultimate
همان طور که اشاره شد در برخی از بخشهای فیفا 21 تغییراتی به وجود آمده که به متعادلتر شدن تجربهی نهایی کمک میکند. درست است که امسال بخشی به تازگی Volta در محتویات بازی وجود ندارد، اما یک سری جزئیات جدید به گیم پلی و کنترل تیمها به وجود آمده که به بهتر شدن تجربه کمک میکند. برای مثال، همین بخش Volta که به فوتبالهای خیابانی و سالنی میپردازد، دارای یک بخش مقدمهی دو-سه ساعته است. این بخش مقدمه، به گونهای بازیکن را با Volta و مکانیکهای آن بیشتر آشنا میکند و حکم یک روند آموزشی را دارد که با چالشهای مختلف همراه شده است. اما توجه کنید که نام این قسمت تمرینی را نمیتوان با نام یک کمپین داستانی درگیر کننده به یاد آورد. این مقدمه، با محوریت آموزش مکانیکهای بازی و پنج نقشهی جدیدی است که در این نسخه به مجموعه اضافه شده است.
در بخش مقدمهی ولتا، شما با بازیکنانی که میتوان نام آنها را در تالار مشاهیر نوشت، مقابله میکنید. به عبارتی دیگر، در این ساعات ابتدایی برخی از بازیکنان که جزء کارتهای Icon هستند را به چالش دعوت میکنید و به رقابت با آنها میپردازید. برای مثال، در یک بازهی زمانی با کاکا (بازیکن معروف برزیلی که سابقهی بازی در رئال مادرید و آث میلان را دارد) مسابقهی دریبل میدهید و باید در طی این بازی، او را بارها دریبل کنید تا برنده شوید. شاید این بخش آن طور که باید کامل و درگیر کننده نباشد، اما میتواند به بهانهی خوبی برای برگشت به Volta و حضور در زمینهای سالنی، تبدیل شود.
حالت جدید دیگری که در بازی FIFA 21 اضافه شده است، بخش Co-Op حالت ولتا است که میتوان در طی آن با دوستان خود به مقابله با رقبا رفت. Volta مانند نسخهی سال پیش، حالتی است که بیشتر از چند ساعت ارزش تجربه ندارد؛ چرا که هم محتوای کمی را درون خود جای داده است و هم جذابیت بخشهای دیگر را ندارد. در واقع، ولتا ارزش این را ندارد که بخشهای دیگر مانند آلتیمیت را کنار بگذارید و به تجربهی آن بپردازید و در نهایت، حکم یک بخش فرعی پنج ساعته را ایفا میکند.
متاسفانه، هیچ کدام از ویژگیهای اضافه شده نمیتواند توجه شما را آن طور که باید جذب کند. شرکت EA، پیش از عرضهی بازی FIFA 21 و در طی نمایشهای آن، نوید از قابلیتها و حالتهای جدید میداد که میتواند بازی را به یک تجربهی نو تبدیل کند. اما اگر تنها چندین ساعت به تجربهی بازی بپردازید، متوجه خواهید شد که هیچ کدام از این تغییرات ارزش زیادی ندارند و نمیتوان به آنها، با یک دید انقلابی نگاه کرد. اگر بخواهیم صریحتر بگوییم، باید بدانید که هیچ کدام از ویژگی های جدید در حدی نیستند که قادر باشند یک مجموعه را به روزهای اوج گذشته، بازگردانند.
ویژگی جدید Interactive Sim Match (شبیه ساز مسابقهی تعاملی) شاید حکم جدیترین تغییر بازی FIFA 21 را دارد. البته جالب است بدانید چنین قابلیتی چندین سال در مجموعه بازیهای Madden به کار گرفته شده و مشاهدهی آن در فیفا، آن چنان که برخی از بازیکنان فکر میکردند انقلابی نیست. اگر به تجربهی نسخههای گذشتهی مجموعه پرداخته باشید، به احتمال زیاد با گزینهی Sim Match آشنایی لازم را دارید. این گزینه به شما اجازه میدهد که اگر حوصلهی پرداختن به مسابقهی پیش و رو را ندارید، آن را به نوعی شبیه ساز کنید و نتیجه را را توجه به قدرت بازیکنان خود، به دست آورید؛ آن هم به گونهای که حتی نیاز ندارید یک ثانیه وارد زمین بازی شوید. Interactive Sim Match هم تقریبا عملکرد مشابهی دارد اما به علت یک قابلیت جدید، چشم گیرتر ظاهر میشود. هنگامی که از این گزینه استفاده کنید، می توانید بدون این که وارد زمین بازی شوید اتفاقات درون مسابقه را از یک زوایهی دو بعدی مشاهده کنید و به طور نسبی شرایط را به دست گیرید. اما آن چه که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، قابلیت ورود به بازی در لحظهی دلخواه است. این روند، به گونهای است که اگر حس کردید با ادامه یافتن شرایط بازی را از دست خواهید داد، میتوانید بلافاصله وارد زمین بازی شوید و خود شما کنترل مستقیم بازیکنان را به دست بگیرید.
مورد دیگری که با الهام گرفتن از مجموعه بازیهای Football Manager توسعه داده شده است، تمرین دادن به بازیکنان است. ایدهی به دست گرفتن کنترل تمرین بازیکنان در ساعات ابتدایی به شدت سرگرم کننده و جالب است. با استفاده از این حالت، خود شما میتوانید کنترل مستقیم بازیکنان را به دست گیرید و ویژگیهای مختلفشان را ارتقاء دهید. اما موضوع این جا است که تمرین کردن با بازیکنان، پس از چند ساعت خسته کننده میشود و هیچ گونه ویژگی جدیدی برای ارائه ندارد. تازه این تمرینها تاثیر آن چنان زیادی بر روی ارتقای سطح بازیکنان ندارد و گیمر را پس از چند ساعت خسته میکند. شاید انتخاب کردن گزینهی شبیه ساز کردن تمرینات، انتخاب بهتری نسبت به ویژگی یاد شده است، چرا که حداقل کسی را خسته نمیکند.
جدا از این مسائل، موردی که میتواند به شدت هیجان برانگیز باشد، سیستم جدید توسعهی سطح بازیکنان مختلف است. این سیستم، شما را رسما به عنوان مربی تیم قرار میدهد و میگذارد هر بلایی که خواستید سر بازیکنان خود بیاورید. اگر چند ساعتی با این سیستم جدید بازی کنید، متوجه قابلیتهای مثبت و تاثیر گذار آن خواهید شد که به شما اجازه میدهد بازیکنان خود را به همان ترکیب ایدهالی که در ذهن دارید، نزدیک کنید. برای مثال، هنگامی که کنترل تیم تاتنهام را بر عهده دارید، میتوانید در طی دو هفته پست اریک دایر را از هافبک دفاعی، به یک مداع میانی تمام عیار تبدیل کنید. یا در مثالی دیگر میتوان با دست بردن به برخی از جزئیات، ترنت آلکساندر آرنولد را از یک مدافع راست، به یک هافبک خلاق مانند کوین دی بروینه تبدیل کرد. البته این ویژگی ممکن است در برخی از مواقع کمی غیر منطقی عمل کند. در دو مثال قبلی، به وقوع پیوستن چنین شرایطی دور از ذهن نیست؛ چرا که در دنیای واقعی هم آرنولد میتواند مانند یک هافبک بازی کند و هم دایر به عنوان یک مدافع. موضوع زمانی عجیب میشود که میتوانید با استفاده از توسعهی سطح بازیکنان، هر بلایی که خواستید سر آنها بیاورید. برای مثال، میتواند در طول دو هفته، نیمار را از یک مهاجم تکنیکی، به یک مدافع میانی فیزیکی مانند کالیدو کولیبالی تبدیل کرد که مصداق آن در دنیای واقعی، تقریبا غیر ممکن است. البته این سیستم جدید هر چه قدر هم که بیمنطق باشد، سرگرم کننده است و میتواند لحظات سرگرم کننده و خنده داری را به وجود آورد.
برخلاف یک سری تغییرات سرگرم کننده که به آنها اشاره کردیم، بخش Career همانند سالهای پیش است و میزبان ویژگیهای چشم گیری که از آن انتظار میرفت، نشده است. رابط کاربری و ظاهر منوها مانند سال گذشته است و تقربیا هیچ گونه تغییری در آن به وجود نیامده است. میان پردههای جلسات مذاکره برای خرید و فروش بازیکنان دقیقا مانند سالهای پیش است و هنوز هم بازیکنان و مدیربرنامههایی را به تصویر میکشد که از انیمیشن و گرافیکهای زنندهای برخودارند و شباهت زیادی به عروسکهای گلی دارند. درست است، بخش Career به عنوان یکی از پرطرفدارترین بخشهای بازی FIFA 21 تغییرات ریزی را به خود دیده است، اما این تفاوتهای به گونهای نیست که بتواند تجربهی جدیدی را برای گیمرهای قدیمی به وجود آورد.
البته توجه کنید که Career Mode به هیچ وجه به عنوان تمرکز اصلی EA برای مجموعهی فیفا شناخته نمیشود. اصلا چرا باید این گونه باشد وقتی یک ماشین پول سازی به نام FIFA Ultimate Team وجود دارد؟ آلتیمیت تیم یک بازی جداگانه در نوع خود به حساب میآید و به لطف هویت آنلاین خود، توجه بازیکنان را تا ساعتهای طولانی به خود جذب میکند. بخش FUT بازی FIFA 21 تنها میزبان برخی تغییرات ریز شده و بدنهی اصلی گیم پلی، همانی است که سالها آن را میشناسیم. این تغییرات شامل حذف کارتهای فیتنس (که سالها بازیکنان را اذیت میکرد) و گزینههای بیشتر شخصی سازی استادیوم و تماشاگران است. شخصی سازی استادیوم و هواداران درون آن، به شدت بزرگتر شده است و نمیشود آن را با نسخههای قبلی مقایسه کرد. این حجم از شخصی سازی، باعث میشود که هر استادیومی حال و هوای خاص خود را پیدا کند و حس بازی کردن در یک استادیوم واحد را به بازیکنان ندهد.
مورد جدید که به بخش FUT اضافه شده است، قابلیت بازی Co-Op با دوستان است. به گونهای که میتوانید با دوستان خود یار شده و به مبارزه با رقبا بپردازید و جایزههای مختلفی به دست آورید. ان دسته از بازیکنانی که چند سالی است از FUT فاصله گرفتهاند، امسال میتواند حکم برگشت آنها به میادین را داشته باشد. بازی کردن با دوستان در آلتیمیت تیم، لذت بخش است و می تواند تا ساعتهای متمادی سرگرم کننده باشد. البته آلتیمیت تیم تنها بخش Co-Op بازی FIFA 21 نیست و حالت Pro Clubs (که یکی از جذابترین بخشهای فیفا است) شامل تغییرات رضایت بخشی شده است. قابلیت شخصی سازی بازیکنان به Pro Clubs اضافه شده و اگر نخواهیم از حق بگذریدم، تجربهی کاملتری را نسبت به نسخهی گذشته ارائه میدهد.
نتیجه گیری
هر چند که بازی FIFA 21 شامل چندین تغییر کوچک میشود، اما فقدان ویژگیهایی که بتواند نام بازی را با عنوان یک اثر جدید پیوند بزند، حس میشود. حمله کردن به سمت دروازهی حریف، ساده و روان است، این در حالی است که دفاع کردن کار به شدت چالش برانگیزی است و استاد شدن در آن، نیاز به یک تمرین طولانی مدت دارد. عملکرد دوازه بانهای این نسخه به شدت ضعیف و ناامید کننده است و EA نیاز دارد برخی از تغییرات را در مورد این جزء، انجام دهد. Career Mode هم با این که ویژگیهای جدیدی را به خود میبیند، هنوز هم کلی پتانسیل از دست رفته دارد که نسخههای سالهای آینده میتوانند از آن درس بگیرند. بخش Volta هم سعی میکند خود را جذاب جلوه بدهد، این در حالی است که تجربهی طولانی مدت آن به زودی خسته کننده میشود و نمیتواند محتوای زیادی را جلو روی بازیکنان قرار دهد. در کل، بازی FIFA 21 سعی میکند تغییرات جزئی را برای بازیکن تدارک ببیند، اما این تلاش به هیچ وجه کافی نیست و راه اعتراض بازیکنان را باز میگذارد و باعث میشود تا مدتها از بخشهای مختلف بازی، ایراد گرفت.
نمرهی وبسایت IGN به بازی FIFA 21:
7
در پایان اگر قصد دارید خود شما به تجربهی جدیدترین بازی شبیه ساز فوتبال شرکت EA بپردازید، میتوانید به صفحهی خرید بازی FIFA 21 مراجعه کنید.
همچنین اگر قصد خرید نسخه دیجیتالی بازی را دارید، میتوانید از طریق فروشگاه تیلنو، برای خرید اکانت قانونی فیفا 21 برای PS4 اقدام کنید.
نظر شما در مورد فیفا 21 و تغییرات آن چیست؟ آیا این بازی میتواند شایستگی یک نسخهی جدید از فیفا را ارائه دهد؟ نظرات خود را با تیم تیلنو در میان بگذارید.
منبع: IGN