۱۰ اشتباه بازی God of War 2018 که امیدواریم آنها را در راگناروک نبینیم (قسمت اول)
- تیم فروشگاه سرگرمی تیلنو
[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی God of War 2018 در عین این که عنوانی شگفت انگیز بود، اما اشکالاتی نیز داشت که دنباله آن یعنی راگناروک باید این اشکالات را برطرف کند. با تیلنو همراه باشید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی God of War 2018، به بهترین نحو توانست ادامهای برای این مجموعه باشد و با انتخابهای درست و تغییرات به جایی که انجام داد، راه را برای ادامه این سری هموار کرد. اگر تاکنون موفق به تجربه این بازی فوقالعاده نشدهاید، میتوانید برای خرید بازی God of War برای PS4 به وبسایت فروشگاهی تیلنو مراجعه نمایید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی God of War 2018 یکی از بهترین بازیهای نسل هشتم در کنسولها محسوب میشود. در حال حاضر، دنبالهای برای این بازی در نظر گرفته شده و در حال توسعه است. در حالی که بازی God of War 2018 برنده بهترین بازی سال شد، اما نکاتی منفی هم داشت که انتظار داریم در دنباله این نسخه، این نقاط ضعف توسط استودیو سانتا مونیکا حل شوند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
البته خیلی از این اشکالات به دلیل چرخش داستانی و از سر گرفته شدن ماجراجوییهای کریتوس در دنیا و اساطیری جدید و تغییراتی در گیمپلی بازی، طبیعی بودند. به هر حال، ادامه دادن و برطرف نکردن این اشکالات، اشتباهی بزرگ خواهد بود زیرا وجود آنها در راگناروک میتواند تبدیل به نقاط ضعفی بزرگ شود. بدین منظور، مرور کردن این اشکالات و اینکه چرا باید از آنها در نسخه بعدی پرهیز شود، امری ضروری و حائز اهمیت به شمار میرود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۱۰- محدود کردن حرکت بازیکن در بازی God of War 2018
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25306″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
اگرچه بازی God of War 2018 تا حدودی کنترل دوربین را در دست داشته است، کریتوس در حرکات خود بسیار محدودتر بود. به دلیل پا فشاری روایت بازی بر ارائه تک شات دوربین، گیمپلی بازی به دلیل تنوع اندک در مبارزه و کنترل کاراکتر، دچار محدودیت شد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی بعدی باید به ارتقای توانایی بازیکنان در طول بازی بپردازد زیرا محدودیت در حرکات، مانع از تجربهای بینظیر و بینقص میشود. حتی در طول داستان، دسترسی بیشتر به کنترل کاراکتر، گیمپلی بازی را روانتر میکند و باعث برقراری ارتباط بیشتر بازیکنان با حرکات کریتوس میشود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۹- محدود بودن دنیاها برای گشت و گذار در آنها
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25307″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
دسترسی به دنیاهای سطح بالاتر اساطیر نورس در بازی God of War، بسته شده و تنها میدگارد و چند دنیای دیگر قابل دسترس بودند. اشتباهی که بازی مرتکب و باعث شد بازیکنان باور کنند که در زمان مناسب قفل ورود به آسگارد باز خواهد شد و میتوانند به این جهان نیز وارد شوند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
این موضوع به نظر اشتباهی بزرگ است که با وجود ۹ دنیای غنی و شگفتانگیز که کاملا ارزش جستوجو و وقت گذاشتن دارند، تنها به چند مورد از این دنیاها دسترسی داریم. راگناروک باید تمام این دنیاها را در بر بگیرد و به طوری این دنیاها در این دنباله طراحی شده باشند که تضاد موجود در این جهانهای جالب، محسوس باشد و سفر قهرمانان بازی و نبردهای حماسیشان در مقیاسی بزرگتر و دنیاهایی خارقالعاده صورت بگیرد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۸- ایجاد ابهامات داستانی در بازی God of War 2018
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25308″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
علیرغم این که بازی God of War 2018 داستانی جدید را به ارمغان آورده است، سوالات حل نشده بسیاری وجود دارند که حتی تعدادشان بیشتر از سوالاتی است که جواب دارند. طرح کلی بازی به صورتی بود که چندین مورد جالب و کنجکاو کننده را برای جذاب بودن در خود داشت و بعضی از آنها در پایان بازی هم حل نشدند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
تکرار چنین عملی در دنباله این بازی به اشتباهی بزرگتر منجر میشود چون بسیاری از طرفداران این چند سال را در انتظار راگناروک برای حل این نقاط مبهم در انتظار بودهاند. در هر صورت، داشتن جاذبههای زیاد در طرح کلی یک داستان همیشه هم خوب نیست زیرا در صورت درست مدیریت نشدن این این موارد جذاب داستان، احساس ناقصی را برای بازیکن و مخاطب به وجود میآورند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۷- استفاده نکردن از تمام پتانسیلهای آترئوس
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25309″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
واقعا اگر از شخصیت آترئوس در بازی God of War استفاده نمیشد، یکی از جذابیتهای بازی از بین میرفت. البته از تمام قابلیتهای او نیز استفاده نشد و برای آترئوس فقط گزینه تیراندازی با کمان در نظر گرفته شده بود. این موضوع از اهمیت آترئوس در بازی میکاهد و بازیکنان احساس نیازی به او پیدا نمیکنند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
با توجه به داستان بازی که در آن آترئوس گوی رقابت را از کریتوس میرباید، این اقدام اشتباهی خواهد بود که دوباره آترئوس را در قامت یک کاراکتر جانبی و محدود ببینیم. در حال حاضر، طرفداران مجموعه بازی God of War، انتظارات زیادی از آترئوس دارند و اثر بخشی او باید در گیمپلی بیشتر شود و از محدودیتهای او نیز کاسته شود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۶- تنوع کم باس فایتها
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25310″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
یکی از نکات محبوبیت و پر فروش بودن سه گانه اصلی God of War، وجود باس فایتهای متنوع و با تعداد بالا بود. این تنوع و کیفیت باسها، باعث بهبود کیفیت نبردها و به چالش کشیده شدن کریتوس میشد. اما در بازی God of War 2018 این عدم تنوع و کمیت، چه در باسها و دشمنان و چه در متحدان و دوستان کریتوس، دیده میشد و کمی توی ذوق میزد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
کم اهمیت دانستن نبرد با باسها کاملا تصور غلطی است چون بسیاری از هواداران این مجموعه بازی، انتظارات بسیاری از این نبردها دارند و دوست دارند که نبرد با باسفایتهای راگناروک را در بالاترین سطح تجربه کنند. قسمت بعدی باید جذابیت نبرد با باسها را با کیفیتی بالا و به ویژه در یک چهارم ابتدایی بازی، به این مجموعه برگرداند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
طبق گفتههای استودیو سانتا مونیکا، ادامه بازی God of War اتا پایان امسال منتشر میشود. شما میتوانید در بلاگ تیلنو با ۵ نکته و ۵ شایعه ای که در مورد بازی Gad of War Ragnarok وجود دارد، آشنا شوید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
نظر شما در مورد بازی God of War 2018 چیست؟ در عین اینکه این بازی شاهکاری به تمام عیار بود، اشکالاتی نیز داشت که با برطرف شدن آنها راگناروک میتواند به اثری بی بدیل تبدیل شود. آیا شما اشکال دیگری از بازی God of War 2018 سراغ دارید؟ لطفا نظرات خود را با تیلنو به اشتراک بگذارید.
منبع: Gamerant.com[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
- No Comments
- No Comments
درباره نویسنده

پلی استیشن
ایکس باکس
نینتندو
نینتندو سوییچ ۲
کنسولهای قابل حمل
Lenovo
استیم دک
کلاسیک
بازی PS5
بازی Xbox Series X
بازی PS4
بازی Xbox One
بازی Nintendo Switch
بازی نینتندو سوییچ ۲
لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS4
کیف حمل کنسول
لوازم جانبی Xbox
کیف حمل کنسول xbox one
لوازم جانبی Nintendo Switch
کیف حمل کنسول
گیفت کارت استیم
گیفت کارت ایکس باکس
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت نینتندو

پوشیدنی ها
لیوان

قطعات کامپیوتر
کیس گیمینگ
موس گیمینگ
کیبورد گیمینگ
فن و خنک کننده
موس پد گیمینگ
لوازم جانبی کامپیوتر
پاور
