یادداشت, بازی

۱۰ اشتباه بازی God of War 2018 که امیدواریم آن‌ها را در راگناروک نبینیم (قسمت دوم)

در ادامه بررسی اشکالات بازی God of War 2018 که انتظار داریم در راگناروک نباشند، به بخش دوم و پایانی رسیدیم. این اشکالات هرچند خیلی کم و شاید کوچک بوده‌اند، اما وجود آن‌ها در ادامه این بازی می‌تواند به نتایج بدتری منجر شود. با تیلنو همراه باشید.

بازی God of War 2018، به بهترین نحو توانست ادامه‌ای برای این مجموعه باشد و با انتخاب‌های درست و تغییرات به جایی که انجام داد، راه را برای ادامه این سری هموار کرد. اگر تاکنون موفق به تجربه این بازی فوق‌العاده نشده‌اید، می‌توانید برای خرید بازی God of War برای PS4 به وب‌سایت فروشگاهی تیلنو مراجعه نمایید.

بازی God of War، یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم در کنسول‌ها محسوب می‌شود. در حال حاضر، دنباله‌ای برای این بازی در نظر گرفته شده و در حال توسعه است. اشکالات کوچکی در این بازی وجود داشتند، اما برطرف نشدن آن‌ها در نسخه بعدی می‌تواند به تجربه بی‌نقص آن ضربه وارد کند.

۵- اضافه شدن ویژگی‌های بیشتر جهان باز به بازی God of War Ragnarok

بازی God of War

بسیاری از بازی‌هایی که در دهه گذشته میلادی عرضه شدند، دارای جهانی باز بودند. بازی God of War 2018 نیز همین روند را دنبال کرد. اگرچه دنیای بازی جذابیت‌های چندانی را ارائه نمی‌کرد و جزییات بسیاری که بازیکن را به گردش در این دنیا تشویق کند، در خود نداشت.

البته واضح است که مکانیک جهان باز نسبت به داستان از جایگاه کم اهمیت‌تری در بازی‌های ویدیویی برخوردار است. دنباله بازی God of War اگر دنیایی پویا و پر جزییات‌تر را بتواند ارائه دهد، تجربه خیلی بهتری را به بازیکن هدیه می‌دهد. با این قابلیت جنب و جوش بازیکنان در دنیای این بازی بیشتر می‌شود و برای ساعات بیشتری آن‌ها را با دنیای خود سرگرم خواهد کرد.

۴- اهمیت ندادن بازی God of War 2018 به مراحل فرعی

God of War 2018 10 Mistakes that Ragnarok Sould Avoid Them

وقتی صحبت از بازی‌های جهان باز با بهترین ماموریت‌های فرعی می‌شود، بازی God of War، به طور شگفت انگیزی عملکرد خوبی را از خود به جا می‌گذارد. با این حال باز هم این بازی پتانسیل بیشتری برای کار کردن روی این مراحل دارد و می‌توان آن‌ها را جذاب و درگیرکننده‌تر ساخت.

به منظور پیشرفت در این زمینه، نسخه بعدی باید مراحل جانبی را با داستان درگیر و به گونه‌ای بخشی از داستان کند. برای عملی ساختن این کار، می‌توان این مراحل را طوری طراحی کرد که برای قوی‌تر کردن و ارتقای کریتوس، بازیکن ملزم به انجام این مراحل شود. از سوی دیگر، یک سری مراحل فرعی که بعد از اتمام بازی در نقشه ظاهر می‌شوند، می‌توان برای نتیجه‌گیری بهتر در بازی گنجاند.

۳- کوتاه بودن مدت زمان بازی

بازی جدید

بازی God of War 2018، علی رغم داستان و طرح کلی خوب، در حدود کمی بیشتر از ۱۰ ساعت طول می‌کشد تا به اتمام برسد. این کوتاه بودن مدت زمان بازی، کمی به تجربه اثر، خدشه وارد کرد.

امیدواریم راگناروک از این کوتاهی داستان، اجتناب کند چون به قدری انتظارات از این بازی زیاد است که اگر زمان بازی کوتاه باشد، ناامیدی زیادی را به ارمغان می‌آورد. راگناروک برای این‌که دچار این اشتباه نشود، باید حداقل دو برابر بازی God of War 2018 مدت زمان بازی داشته باشد.

۲- پیچیده شدن داستان در پایان بازی

God of War 2018 10 Mistakes that Ragnarok Sould Avoid Them

در مرحله آخر بازی و با دیدن نگاره‌های دیواری تالاری در یوتون‌هایم، حدس‌های بسیاری در مورد وقایع راگناروک زده شد. تغییر و پیچ دادن ناگهانی در روایت داستان، می‌تواند اشتباهی باشد که در راگناروک نیز اتفاق بیفتد. بازی God of War، چشم‌انداز بازی را در دقایق نهایی و با برنامه‌های واقعی Faye، دچار پیچش کرد.

این پیچش ناگهانی در مقابل تصوری که بازیکنان در طول بازی آن را پرورش داده بودند، قرار گرفت و بازیکنان را دچار سر در گمی کرد. حالا داستان راگناروک به خوبی برنامه ریزی شده است اما تکرار دوباره این کار ممکن است اتفاق خوشایندی را رقم نزند.

۱- ساخت سلاح‌های ضعیف

بازی God of War

هیچ کدام از سلاح‌های بازی God of War 2018، به اندازه سلاح‌های سه گانه اصلی دارای اهمیت نبودند. توسعه دهندگان در مورد اهمیت و قدرت سلاح این بازی اشتباه کردند و این به یک نقطه ضعف در داستان بازی منجر شد که یکی از این نقاط، عدم وجود مشت کریتوس در مکانیک مبارزاتی او بود.

در نقاط مختلف، به دلیل عملکرد ضعیف در ساخت سلاح‌ها، بازیکنان مجبور به تکرار حرکات یا اسپم کردن بودند. راگناروک باید شامل سلاح‌هایی باشد که ارزش استفاده داشته باشند. به ویژه که در این نسخه قرار است کریتوس به مصاف دشمنانی قدرتمند برود و سلاح‌های او باید بیان‌گر موقعیت و قدرتی باشند که کریتوس در آن قرار دارد.

روند توسعه بازی God of War 2018، به گونه‌ای بود که اگر بسیاری از مواردی که در اثر نهایی وجود نداشتند، در بازی گنجانده می‌شدند، با اثری متفاوت روبرو می‌شدیم. برای آشنایی با ۱۰ نکته از روند توسعه بازی God of war که از آن ها خبر نداشتید، به بلاگ تیلنو مراجعه نمایید.

به نظر شما وجود این اشکالات در راگناروک تا چه حد به تجربه این بازی لطمه خواهد زد؟ به نظر شما این بازی تبدیل به اثری بی‌نقص و تاریخی خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما در تیلنو به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamerant.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *