۱۰ اشتباه بازی God of War 2018 که امیدواریم آنها را در راگناروک نبینیم (قسمت دوم)
- تیم فروشگاه سرگرمی تیلنو
[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
در ادامه بررسی اشکالات بازی God of War 2018 که انتظار داریم در راگناروک نباشند، به بخش دوم و پایانی رسیدیم. این اشکالات هرچند خیلی کم و شاید کوچک بودهاند، اما وجود آنها در ادامه این بازی میتواند به نتایج بدتری منجر شود. با تیلنو همراه باشید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی God of War 2018، به بهترین نحو توانست ادامهای برای این مجموعه باشد و با انتخابهای درست و تغییرات به جایی که انجام داد، راه را برای ادامه این سری هموار کرد. اگر تاکنون موفق به تجربه این بازی فوقالعاده نشدهاید، میتوانید برای خرید بازی God of War برای PS4 به وبسایت فروشگاهی تیلنو مراجعه نمایید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی God of War، یکی از بهترین بازیهای نسل هشتم در کنسولها محسوب میشود. در حال حاضر، دنبالهای برای این بازی در نظر گرفته شده و در حال توسعه است. اشکالات کوچکی در این بازی وجود داشتند، اما برطرف نشدن آنها در نسخه بعدی میتواند به تجربه بینقص آن ضربه وارد کند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۵- اضافه شدن ویژگیهای بیشتر جهان باز به بازی God of War Ragnarok
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25315″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بسیاری از بازیهایی که در دهه گذشته میلادی عرضه شدند، دارای جهانی باز بودند. بازی God of War 2018 نیز همین روند را دنبال کرد. اگرچه دنیای بازی جذابیتهای چندانی را ارائه نمیکرد و جزییات بسیاری که بازیکن را به گردش در این دنیا تشویق کند، در خود نداشت.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
البته واضح است که مکانیک جهان باز نسبت به داستان از جایگاه کم اهمیتتری در بازیهای ویدیویی برخوردار است. دنباله بازی God of War اگر دنیایی پویا و پر جزییاتتر را بتواند ارائه دهد، تجربه خیلی بهتری را به بازیکن هدیه میدهد. با این قابلیت جنب و جوش بازیکنان در دنیای این بازی بیشتر میشود و برای ساعات بیشتری آنها را با دنیای خود سرگرم خواهد کرد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۴- اهمیت ندادن بازی God of War 2018 به مراحل فرعی
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25316″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
وقتی صحبت از بازیهای جهان باز با بهترین ماموریتهای فرعی میشود، بازی God of War، به طور شگفت انگیزی عملکرد خوبی را از خود به جا میگذارد. با این حال باز هم این بازی پتانسیل بیشتری برای کار کردن روی این مراحل دارد و میتوان آنها را جذاب و درگیرکنندهتر ساخت.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
به منظور پیشرفت در این زمینه، نسخه بعدی باید مراحل جانبی را با داستان درگیر و به گونهای بخشی از داستان کند. برای عملی ساختن این کار، میتوان این مراحل را طوری طراحی کرد که برای قویتر کردن و ارتقای کریتوس، بازیکن ملزم به انجام این مراحل شود. از سوی دیگر، یک سری مراحل فرعی که بعد از اتمام بازی در نقشه ظاهر میشوند، میتوان برای نتیجهگیری بهتر در بازی گنجاند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۳- کوتاه بودن مدت زمان بازی
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25317″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی God of War 2018، علی رغم داستان و طرح کلی خوب، در حدود کمی بیشتر از ۱۰ ساعت طول میکشد تا به اتمام برسد. این کوتاه بودن مدت زمان بازی، کمی به تجربه اثر، خدشه وارد کرد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
امیدواریم راگناروک از این کوتاهی داستان، اجتناب کند چون به قدری انتظارات از این بازی زیاد است که اگر زمان بازی کوتاه باشد، ناامیدی زیادی را به ارمغان میآورد. راگناروک برای اینکه دچار این اشتباه نشود، باید حداقل دو برابر بازی God of War 2018 مدت زمان بازی داشته باشد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۲- پیچیده شدن داستان در پایان بازی
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25319″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
در مرحله آخر بازی و با دیدن نگارههای دیواری تالاری در یوتونهایم، حدسهای بسیاری در مورد وقایع راگناروک زده شد. تغییر و پیچ دادن ناگهانی در روایت داستان، میتواند اشتباهی باشد که در راگناروک نیز اتفاق بیفتد. بازی God of War، چشمانداز بازی را در دقایق نهایی و با برنامههای واقعی Faye، دچار پیچش کرد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
این پیچش ناگهانی در مقابل تصوری که بازیکنان در طول بازی آن را پرورش داده بودند، قرار گرفت و بازیکنان را دچار سر در گمی کرد. حالا داستان راگناروک به خوبی برنامه ریزی شده است اما تکرار دوباره این کار ممکن است اتفاق خوشایندی را رقم نزند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
۱- ساخت سلاحهای ضعیف
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”25320″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
هیچ کدام از سلاحهای بازی God of War 2018، به اندازه سلاحهای سه گانه اصلی دارای اهمیت نبودند. توسعه دهندگان در مورد اهمیت و قدرت سلاح این بازی اشتباه کردند و این به یک نقطه ضعف در داستان بازی منجر شد که یکی از این نقاط، عدم وجود مشت کریتوس در مکانیک مبارزاتی او بود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
در نقاط مختلف، به دلیل عملکرد ضعیف در ساخت سلاحها، بازیکنان مجبور به تکرار حرکات یا اسپم کردن بودند. راگناروک باید شامل سلاحهایی باشد که ارزش استفاده داشته باشند. به ویژه که در این نسخه قرار است کریتوس به مصاف دشمنانی قدرتمند برود و سلاحهای او باید بیانگر موقعیت و قدرتی باشند که کریتوس در آن قرار دارد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
روند توسعه بازی God of War 2018، به گونهای بود که اگر بسیاری از مواردی که در اثر نهایی وجود نداشتند، در بازی گنجانده میشدند، با اثری متفاوت روبرو میشدیم. برای آشنایی با ۱۰ نکته از روند توسعه بازی God of war که از آن ها خبر نداشتید، به بلاگ تیلنو مراجعه نمایید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
به نظر شما وجود این اشکالات در راگناروک تا چه حد به تجربه این بازی لطمه خواهد زد؟ به نظر شما این بازی تبدیل به اثری بینقص و تاریخی خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما در تیلنو به اشتراک بگذارید.
منبع: Gamerant.com[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
درباره نویسنده

پلی استیشن
ایکس باکس
نینتندو
نینتندو سوییچ ۲
کنسولهای قابل حمل
Lenovo
استیم دک
کلاسیک
بازی PS5
بازی Xbox Series X
بازی PS4
بازی Xbox One
بازی Nintendo Switch
بازی نینتندو سوییچ ۲
لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS4
کیف حمل کنسول
لوازم جانبی Xbox
کیف حمل کنسول xbox one
لوازم جانبی Nintendo Switch
کیف حمل کنسول
گیفت کارت استیم
گیفت کارت ایکس باکس
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت نینتندو

پوشیدنی ها
لیوان

قطعات کامپیوتر
کیس گیمینگ
موس گیمینگ
کیبورد گیمینگ
فن و خنک کننده
موس پد گیمینگ
لوازم جانبی کامپیوتر
پاور
