اخبار و رویدادها, پی سی, کنسول

بازی ترسناک بعدی کوجیما ؛ ترسناک تر از همیشه

هیدئو کوجیما, بازی ترسناک, سایلنت هیل جدید, P.T

هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear، از قصد خودش برای ساخت یک بازی جدید در ژانر وحشت خبر داد. با تیلنو همراه باشید.

بعد از عرضه P.T و ورود کوجیما به ژانر وحشت، هوادران این بازیساز معروف، منتظر اثر جدید کوجیما در این ژانر بودند. به تازگی کوجیما خبر داده است که قصد دارد بازی جدیدی در ژانر وحشت عرضه کند. P.T  که یک دمو از سری سایلنت هیل بود، موفق شد توجه های زیادی را به سمت خودش جلب کند. هواداران زیادی برای یک بازی جدید از سری سایلنت هیل هیجان زده بودند. سرانجام مشکلات کوجیما و کونامی باعث شد بازی جدید سایلنت هیل کنسل و پی تی از دسترس خارج شود. حالا کوجیما درباره قصدش برای ساخت یک بازی ترسناک صحبت کرده است. بازی ترسناکی که باعث شود گیمر ها شلوار خودشان را خراب کنند.

 

وی در این باره گفته است:

” من دوست دارم تا روزی بازی ترسناک جدیدی بسازم. بازی که از روش های انقلاب برای ترساندن استفاده کند. یک بازی که باعث شود نه تنها شلوارتان را خیس کنید بلکه خرابش کنید. در حال حاضر من ایده هایی در این مورد در ذهنم دارم.”

کوجیما تکیه به المان های مختلف ناشناختگی را از عوامل اصلی موفقیت پی تی ‌می‌داند. پی تی در هاله ای از ابهام پیچیده شده بود. هیچ کس نمی‌دانست که این بازی توسط تیم کوجیما ساخته و از سری سایلنت هیل است. در هنگام عرضه نسخه دمو، این بازی اثری ساخته استودیو 7780 اعلام شد، استودیویی که واقعی نیست. پی تی بدون هیچ اعلام قبلی عرضه شد، مسئله ای که بر ناشناخته بودن بیشتر بازی افزود. کوجیما گفت که قصد ندارد بازی ترسناک بعدی خودش را به همین روش و به صورت ناشناخته عرضه کند.

کوجیما بیان کرد که از آنجایی که خودش به سادگی می‌ترسد پس می‌تواند در ساخت اثری ترسناک موفق تر از دیگران ظاهر شود. من از تاریکی یا تصور کردن سایه روح ها در تاریکی می‌ترسم، درست مثل هیچکاک و اسپیلبرگ.”

 

نظر شما درباره بازی ترسناک بعدی کوجیما چیست ؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *