اخبار و رویدادها, بازی, راهنمایی و آموزش

رفع مشکل وصل شدن به بازی Call of Duty Modern Warfare 2 (آپدیت شده)

رفع مشکل وصل شدن به بازی Call of Duty Modern Warfare 2

همراه با آپدیت فصل دوم بازی Call of Duty Modern Warfare 2 ما نیز تصمیم گرفتیم مقاله‌ی خود در مورد رفع مشکل وصل شدن به سرورهای این اثر را با دی ان اس‌های جدید و یک نکته‌ی آموزشی آپدیت کنیم.

با انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 2 دنیای بازی‌های ویدیویی مجذوب بخش آنلاین این عنوان شده‌ است. این موفقیت در حدی بوده که رکورد بازیکنان فعال اولین هفته‌ی تمام تاریخ سری بازی Call of Duty را هم شکانده. در این بین اما، گیمرهای ایرانی، با توجه به چند دلیل مختلف، قادر به تجربه‌ی بخش آنلاین این بازی نیستند و با مشکلات فراوانی روبرو می‌شوند. ما در این مقاله راه رفع این مشکل را تا حد ممکن برای شما بیان کرده‌ایم. توجه باشید که در این راه حل شما از دی ان اس استفاده خواهید کرد، و با اینکه این روش شما را به بازی وصل می‌کند، مقداری لگ و پینگ بالا نیز در خود دارد.

در حال حاضر فقط ده دی ان اس برای بخش آنلاین Call of Duty Modern Warfare 2 کار می‌کنند که شما برای داشتن بهترین تجربه باید هر از چندگاهی بین آن‌ها سوییچ کنید، و با کم شدن سرعت و یا قطع شدن یکی از آن‌ها، از بقیه استفاده کنید. متاسفانه مانند بتای بازی شما نمی‌توانید بعد از وارد شدن به بازی دی ان اس خود را به حالت اصلی برگردانید، و باید هنگام بازی کردن نیز از آن استفاده کنید. این پنج دی ان اس به شکل زیر هستند:

دی ان اس اول:

  • Primary: 178.22.122.100
  • Secondary: 185.51.200.2

دی ان اس دوم:

  • Primary: 178.22.122.100
  • Secondary: 94.232.174.194

دی ان اس سوم:

  • Primary: 178.22.122.100
  • Secondary: 185.55.225.25

دی ان اس چهارم:

  • Primary: 78.157.42.100
  • Secondary: 78.157.42.101

دی ان اس پنجم:

  • Primary: 1.1.1.1
  • Secondary: 1.0.0.1

دی ان اس ششم:

  • Primary: 178.122.22.100
  • Secondary: 185.51.200.2

دی ان اس هفتم:

  • Primary: 78.157.42.100
  • Secondary: 78.157.42.101

دی ان اس هشتم:

  • Primary: 8.20.247.20
  • Secondary: 8.26.56.26

دی ان اس نهم:

  • Primary: 199.85.127.10
  • Secondary: 199.85.126.10

دی ان اس دهم:

  • Primary: 208.67.220.200
  • Secondary: 208.67.222.22

نکاتی جهت بهتر کردن سرعت اینترنت در بازی Call of Duty Modern Warfare 2

  1. On-Demand Texture Streaming را در بخش تنظیمات – گرافیک خاموش کنید. این ستینگ در سال گذشته و هنگامی که حجم بازی‌های کال اف دیوتی سرسام آور شدند معرفی شد. شما با روشن کردن آن به جای دانلود یک جای گرافیک سطح بالا، به صورت آنلاین و با دانلود در لحظه گرافیک خود را بالا می‌برید. به صورت خلاصه این گزینه تنها رزولوشن را مقداری بسیار کم بهتر می‌کند و با توجه به شرایط ما گیمرهای ایرانی، لزومی ندارد که روشن بماند.
  2. کانکشن خود را لن کنید اگر می‌توانید مودم اینترنتی خود را به صورت سیمی و لن به دستگاهی که بازی را برروی آن تجربه می‌کنید وصل کنید، این کار تقریبا تمام مشکلات پینگ تمام عناوین کال آف دیوتی را از بین خواهد برد.

راهنمای اعمال کردن دی ان اس در کنسول PS5:

برای اعمال یک دی ان اس در کنسول پلی استیشن ۵ نیز، می‌توانید از این روش استفاده کنید:

  1. از صفحه‌ی اصلی پلی استیشن 5 وارد منوی Settings شوید.
  2. حالا گزینه‌ی Network را انتخاب کرده و روی بخش Settings کلیک کنید.
  3. گزینه‌ی Set Up Internet Connection را انتخاب کنید.
  4. حالا به‌پایین صفحه رفته و روی Set Up Manually کلیک کنید.
  5. با‌توجه به‌روشی که استفاده می‌کنید، وارد یکی از دو گزینه‌ی Use WiFi یا Use a LAN Cable شوید.
  6. تنظیمات Primary DNS و Secondary DNS را با توجه به دی ان اس هایی که گفتیم تغییر دهید.
  7. با انتخاب گزینه‌ی Done روند را به اتمام برسانید.

راهنمای اعمال کردن دی ان اس در کنسول‌های Xbox:

برای تغییر DNS، کافی است علامت Settings را در همان صفحه‌ی Home پیدا کرده و وارد آن شوید. هنگامی که وارد این بخش شدید باید:

  1. گزینه‌ی General که در بالا قرار دارد را انتخاب کنید
  2. وارد بخش Network Settings شوید
  3. گزینه‌ی Advanced Settings که در سمت راست-پایین صفحه قرار دارد را انتخاب کنید
  4. سپس وارد DNS Settings شده و روی گزینه‌ Manual کلیک کنید

هنگامی که این کارها را انجام دادید، باید DNS اصلی و دوم خود را وارد کنید.

اگر شما نیز راه حلی برای تجربه‌ی بخش آنلاین این بازی دارید، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بزارید. در صورت تغییر این دی ان اس ها ما حتما مقاله را به روز می‌کنیم. اگر بهترین تنظیمات برای نسخه‌ی کنسول این بازی را می‌خواهید سری به این مقاله‌ی ما بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “رفع مشکل وصل شدن به بازی Call of Duty Modern Warfare 2 (آپدیت شده)

  1. محمد گفت:

    سلام…من خیلی وقت پیش وارزون۱ رو بازی میکردم و حساب اکتیویژن داشتم…
    الان جدیدن باز نصب کردم ولی اینبار وارزون۲ میخواستم ببینم با همون اکانت وارزون ۱میتونم وارد بازی بشم…؟هرچی میزنم ارور میده

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز. بله می‌تونید با همون اکانت وارد بشید. اگه ارور می‌ده امکانش هست که حساب اکتیویژن نبوده و در حقیقت حساب پلتفرمی بوده که داشتید روش بازی می‌کردید. اگه مطمئنید که اکانت اکتیویژن بوده، از طریق سایت اکتیویژن وارد اکانت بشید بعد دوباره تو بازی سعی کنید ساین این کنید. احتمال ۹۰ درصد مشکل رفع می‌شه.

  2. رادین کماسی گفت:

    سلام من بازی modern warfare 2 رو خریدم که وقتی می خواهم داستان بازی رو دانلود کنم ارور ws_118728_7 میاره چه کار کنم

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز این ارور بدین معنی هست که ریجن بازی با ریجن اکانت شما نمی‌خونه. برای رفع این مشکل تو یه اکانتی که ریجنش هماهنگه بازی رو باز کنید و بعد دوباره برگردید تو اکانت اصلیتون و به تجربه‌ی بازی بپردازید.

  3. Ali گفت:

    سلام من بازی MW2019 رو برای ps4 دانلود کردم ولی متاسفانه برام پیغام the store is currently unavailable رو میاره این چرا اینجوری میشه و چطور میتونم حلش کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز ریجن اکانتتون با ریجن بازی یکسان نیست. البته این ارور بازیو خراب نمیکنه یکم صبر کنید میره و می‌تونید دوباره وارد شید.

  4. Parviz_jahed گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من یک‌دیسک مدرن وارفر ۲با ریجن دو خریداری کردم
    بعد از اتمام تمام آپدیت ها وقتی وارد بخش آنلاین بازی میشوم ارور خرید مدرن وارفر ۲ میدهد میشه راهنمایی کنید

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز این مشکل معمولا از اینترنت هست. برای رفعش یکی از دی ان اس‌های این مقاله رو استفاده کنید، بعد بازی رو یکبار ببندید دوباره باز کنید. اگه درست نشد پک مولتی‌پلیر رو دوباره دانلود کنید. البته اگه دوستی دارید که بازیو داره، می‌تونید با اینوایت شدن توسط دوستتون، این مشکل رو دور بزنید.

      1. احمد گفت:

        سلام خسته نباشید من بازی کپی اهکی برای پلستیشن۵اسلیم ریختم الا تا اخر میره تپ بازی وقتی میخواد بره داخل بازی یک خط ها میاد میره تو حافظه دستگاه الا چیکار کنم عکسشم دارم ممنون میرم بگید callof 2duty modern warfare2 برای PS5

        1. بهراد گفت:

          سلام، احتمالا حجم دستگاهتون پره، یکی دیگه از بازیاتون رو پاک کنید.

  5. aminaghili گفت:

    سلام بازی mw2019 با دیسک نصب کردم با اخرین اپدیت ولی موقع وارد شدن به قسمتهای مختلف بازی ارور The store is currently unavailable.میده لطفا راهنمایی کنید

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز، این ارور به معنای اینه که ریجن بازی شما، با ریجن اکانتتون فرق می‌کنه بخاطر همین نمی‌تونید وارد بخشایی مثل بتل‌پس و استور بشید.

      1. aminaghili گفت:

        ریجن بازی ۲ هست ریجن اکانت ps انگلیس هست

      2. امیرعلی گفت:

        سلام این بازی آفلاین هم میشه بازی کرد ؟؟
        من دانلد کردم ولی اصلا نمیشه آفلاین بازی کرد

        1. بهراد گفت:

          سلام دوست عزیز. قبل بازی کردن باید یکبار لایسنس شما توسط اکتیویژن به صورت آنلاین بررسی بشه، بعدش می‌تونید هم آفلاین و هم آنلاین تجربه کنید.

  6. reza1369 گفت:

    سلام
    برای استفاده از واروزن باید حتما اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشم؟

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز. نه نیازی به اشتراک پلاس ندارید.

  7. ilia123 گفت:

    سلام من روی ps4 وارزون دو یا همون مدرن وارفر دو رو از پلی استیشن استور دانلود کردم و ثبت نام هم کردم ولی هر گیم مودی رو که انتخاب میکنم میگه باید یک DLC رو دانلود کنی بعد رفتم دانلود کنم دیدم دو تا دی ال سی هست یکیش اسمش warzone بود و یکی اسمش modern warfare بود من چون میخواستم آنلاین بازی کنم وارزون دو رو DLC وارزون رو دانلود کردم ولی دوباره میرم تو بازی میگه باید DLC رو دانلود و توی صفحه اش هنوز اون DLC دانلود نشده

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز این مشکلی هست که بخاطر عوامل مختلف برای خیلی‌ها پیش میاد. اول از همه، از اینکه وارزون دو رو دانلود کرده باشی، اطمینان حاصل کن، چون وارزون یک هم الان تو فروشگاه موجوده. بعد این بررسی اگه دکمه‌ی آپشنز رو روی بازی بزنی، باید پک‌هایی که دانلود کردی رو نشون بده (تو بخش Manage Game Content). اگه وارزن دو بینشون بود، یکبار اون رو دیلیت کن و بعد دوباره بزن رو دانلود، اینطوری مشکل حتما حل می‌شه. اگه نمیخوای دوباره دانلود کنی، به نظرم با همین دی ان اس‌هایی که ما قرار دادیم به بازی وصل شو.

  8. 000amir گفت:

    سلام
    من اکانتم هکیه و مدرن ۲ رو اولین بار خواستم اجرا کنم آپدیت خواست صاحب اکانت آپدیت زد بار دوم که خواستم اجرا کنم وقتی پلی رو میزنم از بازی خارج میشه و از اول میاد error 6042 میده

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز، اول از همه می‌تونم بپرسم که رو چه پلتفرمی بازی رو تجربه می‌کنی؟ دوم اینکه با توجه به اطلاعات من، این مشکل می‌تونه بر اساس پلتفرم چند دلیل و راه حل مختلف داشته باشه. مهم‌ترین راه حل که بین همه دستگاها مشترکه برای این ارور، چک کردن تمام فایل‌های بازی و بررسی کردن خراب بودن یا نبودن دانلودشونه. یعنی بجای دانلود کل بازی از اول، شما فقط اون پکی که ممکن مشکل دار باشه رو از اول اینستال می‌کنید.

  9. hamid گفت:

    سلام وقت بخیر من مدرن MWF2 رو برای PS5 نصب کردم و آپدیت وارزون ۲ رو هم انجام دادم اما موقعی که میخوام بازی کنم وار زون ۱ اجرا میشه، یکبار هم وارزون رو پاک کردم و مجدد دانلود کردم اما تغییر به وجود نیومد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز اگر مدرن وارفر ۲ رو دانلود کردید برای تجربه وارزون ۲ لازم نیست که از برنامه خارج و وارد یک بازی دیگه بشید. حدس من اینه که شما مدرن وارفر دو رو دانلود کردید و در کنارش به اشتباه وارزون یک رو هم جدا اینستال کردید. راه دسترسی به وارزون ۲ از طریق منوی اپلیکیشن مدرن وارفر ۲ هست.

      1. hamid گفت:

        ممنون از پاسخ شما دوست عزیز
        از برنامه خارج نمیشم و وار زون ۲ رو داخل قسمت منجیر ۱۰ گیگ دانلود کردم ولی وارزون ۱ اجرا میشه، یکی دوبار هم پاک کردم و نصب کردم اما باز اجرا نشد. نمیدونم واقعا ایراد از کجاس، با دو تا اکانت آمریکا و انگلیس هم تست کردم اما باز بی فایده بود.
        ممنون از وقتی که میزارید.

  10. feri گفت:

    سلام ببخشید مزاحم شدم داشتم دیدگاه هارو نگا میکردم داداش منم امروز ب این مشکل برخورد بازیو دانلود کردم رفتم توی قسمت لابیش گفت باید مپای بازیو دانلود کنی همون بخش داستانی یا oc cp و war zone من مپ وارزونو دانلود کردم آخرش ک تموم میش میرم رو مپ بازم میاد instal از صبح سه بار مپو دانلود کردم

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز، مزاحم چیه ما بسیار خوشحال می‌شیم با کامنتای کاربرامون. این مشکل دو علت داره که اولیش مشکل اینترنته. دومین علت درست اینستال نشدن دو پک Multiplayer و Co op هست. برای رفعش اگر PS5 دارید، باید روی آیکون بازی دکمه Options دسته رو بزنید به بخش Manage Game Content برید و همین دو پکی که گفتم رو دیلیت و دوباره دانلود کنید.

      1. feri گفت:

        داداش من بازم نصب کردم همون اودم با pes4 از storyدانلود کردم همه پکارم دانلود کردم مپ وارزون ک میاد نصب میزنم تموم میشه بازم میاد دانلود کنم میاد از اول

        1. بهراد گفت:

          این دوتا پک Co op و Multiplayer رو باید تو بخش محتوای بازی دیلیت کنی، دوباره بریزی تا مشکل حل بشه. در غیر این صورت همین ارور هی میاد. اگه مشکل ادامه دار بود تنها راهش دوباره نصب کردن کل بازیه

          1. بهنام قلیزاده گفت:

            سلام ممنون که جواب میدید
            من بازی رو با اکانت اصلیم نصب کردم ریجن امریکا بود و بعد هر کاری کردم نیاورد
            فروشنده گفت که باید یه اکانت دیگه بسازی انگلیس باشه ریجنش که با ریجن بازی که ریجن ۲ هست یکی باشه
            منم مجدد اکانت ساختم و با سوییچ کردن روش و امتحان هزار تا dns بازم بالا نیومد همش میگه باید ابدیت اجباری کنه وقتی میرم برا ابدیت میگه مجدد باید بازی رو بخری
            گفتم ببینم راه حل چیه ایا پاک کنم و برم روی اکانت انگلیسم از نو نصب کنم اوکی میشه ؟؟؟؟

          2. بهراد گفت:

            سلام دوست عزیز، ممنون از شما که وبسایت مارو انتخاب کردی. اول از همه باید بپرسم که بازی‌ رو دیسک خریدی یا دیجیتالی یا به صورت اکانتی؟ بحرحال برای رفع این مشکل در کل، چند تا کارو قبل دانلود دوباره می‌شه انجام داد. اول از همه قبل از ورود به بازی، سعی کن یبار Check For Update رو بزنی و بعدشم از طریق Manage Game Content چک کنی که اصلا بخشای به غیر از وارزون بازی برات هستن یا نه. اگه نبودن دانلودشون کن و اگر اجازه دانلود نداد، فروشنده کارشو کامل انجام نداده. در ادامه دی ان اس رادار گیمو یه امتحانی بکن. در نهایت هم، با همون اکانتی که ریجنش با بازی یکسانه، قبل از ورود به بازی یبار از طریق آیکونش به استور پلی‌استیشن برو تا لایسنس تایید شه.

  11. faramarz گفت:

    سلام من امروز میخواستم ps5 بگیرم ولی تازه فهمیدم که مدرن ۲ کلا سرورهاش فیلتره و منصرف شدم از خرید
    خیلی خوشحالم میشم بگید که هنوزم این مشکل هست یا خیر و اینکه ایا راه حلی داره یا خیر . ممنون

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز. سرورها از طرف خود اکتیویژن تحریم شدن برای ما، ولی شما با استفاده از همین مقاله به سادگی می‌تونید وصل بشید، مشکل آنچنان بزرگی نیست.

      1. faramarz گفت:

        سلام خیلی ممنون از پاسخگویی
        اخه به من گفتن باید روی مودم فیلتر نصب کنی
        مودم هم باید قابلیت نصب فیلتر داشته باشه
        در کل انقدر گفتن مشکل داره که دیگه منصرف شدم
        واقعا نیار به نصف فیلتر روی مودم هستش ؟

        1. بهراد گفت:

          سلامی دوباره، سال نوی شما مبارک. اول از همه ببخشید بابت تاخیر در پاسخگویی، و در قدم دوم هم باید بگم که اصلا این مشکلات وجود نداره و در بدترین حالت شما با داشتن فیلتر روی کامپیوترتون مشکل رو حل می‌کنید. اصلا و به هیچ وجه روی کنسول PS5 این مشکلات وجود ندارن

          1. بهراد گفت:

            از طریق کامنت‌های کاربرای ما تو همین مقاله هم می‌تونید ببینید که همه تونستن با این مشکل کنار بیان

  12. حمید گفت:

    سلام سه روز دارم تلاش می کنم وصل شم به وارزون با اولین دی ان اس شما وصل شدم دمت گرم 💚💚

    1. بهراد گفت:

      سلام، دم شما گرم، خیلی خوشحال می‌شیم با اینجور کامنت‌ها 🙂

  13. علی گفت:

    سلام و درود
    من با ps4 و dns های مختلف نمیتونم وارد بازی بشم و مدام خطای diver میده. راهی جز dns هست؟ اپراتورم ایرانسله

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز. متاسفانه برای کنسول راهی جز DNS نیست البته که ایرانسل هم یکم محدودیت‌هاش بیشتره هم Nat Type بدی داره. بخاطر همین سعی کنید از DNSهایی که ما گذاشتیم اونی رو انتخاب کنید که نت تایپ رو درست کنه. اگر این روش هم کار نکرد فقط با لن کردن اینترنت و کنسول می‌تونید وارد شید.

  14. محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر . برای حل مشکل اتصال تو ایکس باکس راه حلی پیدا نشد؟؟ هیچ دی ان اسی کانکت نمیشه به سرورای بازی

    1. بهراد گفت:

      سلام من تا فعلا راه حلی ندارم برای ایکس باکس. ولی می‌تونید اگر سرعت اینترنت خوبی دارید لپ‌تاپ رو به وای فای و بعد هم به کنسول وصل کنید تا بتونید با نرم افزار‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

      1. محمد گفت:

        امرور ۱ گیگ آپدیت داد درست شد . وصل میشه دیگه ممنون

        1. بهراد گفت:

          سلام ممنون از این که اطلاع دادید تا بقیه هم بدونن 🙂

  15. Sina گفت:

    سلم گویا سرور بازی در ایران فیلتر شده چون با هیچ dns وصل نمیشه در صورتی که coldware و یا vanguard با dns وصل میشن در صورت که WM2 فقط با vpn وصل میشه

    1. بهراد گفت:

      درود بر شما. من آخرین بار ۵ روز پیش موفق به تجربه بازی شدم با دی ان اس‌های همین پست. هروقت دوباره امتحان کردم حتما مقاله رو آپدیت می‌کنم و اگه شد مشکل رو رفع می‌کنیم.

      1. امیرمهدی گفت:

        داداش پن مخابراطم هیچ جوره وصل نمیشه رو ps5 راهی نیستش؟

        1. بهراد گفت:

          سلام به غیر از دی ان اس‌ها راه ساده و آسونی نداره. خارج از این روش هم فقط یک کار می‌تونید بکنید اونم اینه که لپ‌تاپتون رو با کابل لن به وای فای وصل کنید، بعد با روشن کردن ابزار تغییر آی پی و کشور، اینترنت لپ‌تاپ رو هات اسپات کنید تا بتونید تجربه کنید. کاری که اگه سرعت فوق‌العاده‌ای نداشته باشه مخابرات، نمی‌صرفه انجام داد.

  16. Mahdiyar Rigazadeh گفت:

    سلام خسته نباشید من دیسک modern warfer 2خریدم برای ps5
    فقط مشکل دانلود کمپینگ و بخش مولتیو دارم
    Content not found میزنه برام باید چیکار کنم؟

    1. بهراد گفت:

      سلام این مشکل از هماهنگ نبودن ریجن دیسک و اکانت هست. برای رفعش باید یک اکانت هم ریجن با بازی بگیرید، قسمتای مختلف رو تو اون اکانت دانلود کنید و بعد از دانلود دوباره به اکانت اصلیتون برگردید. اگه دیسک PS4 دارید که پشتش نوشته شده ریجن بازی چنده (اگه ۱ باشه یعنی باید اکانت آمریکا بسازید و اگر ۲ باشه باید اکانت انگلستان بسازید) اگه هم کنسول دیگه‌ای هستید، تو ایران معمولا فقط ورژن آمریکا و انگلیس بازی میان بخاطر همین می‌تونید به سادگی با رفتن به استور کنسول و دیدن علامت پوند یا دلار تشخیص بدید که اکانت چه ریجنی هست و در ادامه یک اکانت دیگه بسازید.

  17. Omid گفت:

    سلام
    اصلا هیچکدوم از dns ها کار نمی کنن… چ باید کزد؟
    دوستان کسی اطلاع داره ما را هم راهنمایی کنه
    ایکس باکس وان دارم و کال آف دیوتی بازی می کنم
    به نظرم یه کانال بزنیم برای مشکلات این شکلی
    این ایمیل من omid957@yahoo.com خوشحال می شم راه حل پیدا کردید من هم در جریان بزارید. دمتتون گرم

  18. عادل گفت:

    با سلام و وقت بخیر. ممنون از سایت خوبتون. از دیروز نمیتونم به MW2 وصل بشم و تو مرحله Logging into online services گیر کرده. DNS قبلیم که همیشه وصل میشد ۱٫۱٫۱٫۱ بود، الان DNSهای بالا رو هم امتحان کردم بازم وصل نمیشه. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز ببخشید بابت تاخیر در پاسخ‌گویی. متاسفانه به بهانه‌ی کنکور و درست کردن زیرساخت‌های شبکه، دو روزی هست که اینترنت‌ها دچار مشکل شدن. ولی من چند تا دی ان اس دیگه براتون میزارم که چون خودم امتحان نکردم تو لیست نیستند:
      ۷۷.۸۸.۸.۸
      ۷۷.۸۸.۸.۱

      ۱۸۵.۵۵.۲۲۵.۲۵
      ۱۸۵.۵۵.۲۲۶.۲۶

      ۲۰۸.۶۷.۲۲۰.۲۰۰
      ۲۰۸.۶۷.۲۲۲.۲۲۲

      لطفا اگر کار کردن با ما به اشتراک بزارید 🙂

  19. پریسا گفت:

    سلام
    من نمیتونم بخش افلاین بازی رو دانلود کند
    اکانتی هم که وارد کردم نمیدونم چطوری باید عوض کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. محمد قربانیان گفت:

      سلام. برای بخش داستانی نیاز به دانلود دارید و باید اکانت و بازی یک ریجن باشن. در صورتی که ریجن‌ها یکی نیستن٬ یک اکانت هم ریجن بازی بسازید. تو صفحه اولی که دستگاه روشن میشه یا از طریق سایت میتونید این کار رو انجام بدید.

      لینک راهنما: ساخت اکانت در PS5 یا ساخت اکانت به طور کلی‌ و PS4

  20. محمد گفت:

    سلام خدمت شما
    من بازی رو نصب کزدم با راهنمایی های شما ولی از داخل بازی میخوام دانلود کنم قسمتای مختلف رو ارور ws-118728-7 رو میده . ممنون میشم پاسخ بدید

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز بسیار خوشحالیم که سایت ما رو انتخاب کردید. مشکلی که برای شما پیش اومده هماهنگ نبودن ریجن اکانتی که می‌خواید بازی رو توش تجربه کنید، با ریجن خود بازیه. برای رفعش باید یک اکانت هم ریجن با بازی بگیرید، قسمتای مختلف رو تو اون اکانت دانلود کنید و بعد از دانلود دوباره به اکانت اصلیتون برگردید. اگه دیسک PS4 دارید که پشتش نوشته شده ریجن بازی چنده (اگه ۱ باشه یعنی باید اکانت آمریکا بسازید و اگر ۲ باشه باید اکانت انگلستان بسازید) اگه هم کنسول دیگه‌ای هستید، تو ایران معمولا فقط ورژن آمریکا و انگلیس بازی میان بخاطر همین می‌تونید به سادگی با رفتن به استور کنسول و دیدن علامت پوند یا دلار تشخیص بدید که اکانت چه ریجنی هست و در ادامه یک اکانت دیگه بسازید.

      1. Omid گفت:

        سلام. منظور از ریجن چی هست؟
        میشه راهنمایی کنید؟ مقاله ای در این زمینه ندارید؟

        1. بهراد گفت:

          سلام به طور خلاصه تو این مقاله توضیح داده شده. مطمئن نیستم که تو ایکس باکس چطوری عمل می‌کنه ولی اگر مشکل دانلود محتوا دارید حتما باید ریجن رو دستکاری کنید.

  21. شنتیا گفت:

    من به یه مشکلی که خوردم و نمیدونم باید چیکار کنم اینه که بازی رو نصب کردم و فایل های مورد نیاز رو هم کامل دانلود کردم ولی فقط روی یکی از یوزر ها میتونم بازی کنم و اون یکی یوزر باز بهم ارور میده که فایل رو install کن و انگار نمیتونه فایل های دانلود شده رو بخونه و باز دوباره هم دانلود نمیکنه

    1. بهراد گفت:

      سلام، می‌شه بدونم رو چه کنسول و یا سیستمی به این مشکل خوردید؟ چون من خودم بازی رو برای پلی‌استیشن روی اکانت آمریکام خریدم و به راحتی به تجربش روی اکانت انگلیسم پرداختم.

      1. شنتیا گفت:

        روی ps5 با اکانت انگلیسی دانلود کردم ولی نه روی اکانت انگلیسی دیگه نه اکانت آمریکایی بهم اجازه بازی نمیده و فقط همون اکانت اولی بازی اجرا میشه

        1. بهراد گفت:

          من متاسفانه راه حل دقیقی جز آنیستال کردن و دوباره ریختن بازی پیدا نکردم، ولی پیشنهاد من اینه که قبل این کار، اپلیکیشن رایگان وارزون ۲ رو روی اکانتی که قصد تجربه بازی روی اون رو دارید، اینستال کنید و بعدش دوباره بازی رو چک کنید.

        2. ultrupronoob گفت:

          داداش باید به اون اکانتی که بازی رو داره اکتیو شی
          برو تو گوگل بزن اموزش اکتیو کردن اکانت در (کنسولت)

      2. Ale گفت:

        سلام
        مشکل وارزون ۲ تو قسمت لوگین اینتو انلاین سرویس که وارد نمیشه چیه؟

        1. بهراد گفت:

          سلام. مشکلش یکسان هست با مدرن وارفر دو و باید چندتا دی ان اس مختلف امتحان کنید.

  22. omid گفت:

    سلام
    مشکل من حل شد با این DNS

    دی ان اس چهارم:

    Primary: 78.157.42.100
    Secondary: 78.157.42.101
    باتشکر از شما

    1. بهراد گفت:

      سلام وقتتون بخیر. بسیار خوشحالیم که این متن براتون مفید بود

    2. pouyan گفت:

      سلام وقتت بخیر دوست عزیز.امیدوارم سلامت باشی.ممنون میشم اگر به من هم بگی از چه منبعی این دی ان اس رو پیدا کردی.برای منم با تعجب وصل شدسپاس گذارم

      1. بهراد گفت:

        سلام. ما دی ان اس‌ها رو چون خودمون تو تیلنو کال آف دیوتی بازی می‌کنیم از سایتای خارجی و کامیونیتی ایرانی بازی گرفتیم. اگر تو مچی که هستید رقیب و یا هم تیمی چند ایرانی شدید، ازشون بپرسید بهتون دی ان اس‌های خوب رو می‌گن.

  23. ALI گفت:

    از دیروز بازی خطای diver میده کارت گرافیم هم به اخرین نسخه بروز کردم ولی باز مشکل برطرف نشد

    1. بهراد گفت:

      سلام متاسفانه چند روزی هست شرایط اینترنت کشور خوب نیست. احتمالا به همین دلیل باشه.

  24. رضا گفت:

    داداش انصافا دی ان اس ها سر کاریه احساس میکنم
    هر چقدر دی ان اس تو این دنیا بود من زدم وصل نمیشه که نمیشه هیچ راه حل دیگه ای نداره؟

    1. بهراد گفت:

      سلام. من خودم هم بازی رو دارم تجربه می‌کنم و تمام این دی ان اس ها رو یک بار امتحان کردم. تا فعلا راه حل دیگه‌ای به دست ما نرسیده ولی حتما اگر راهی باشه سریع روی سایت قرار می‌دیم و همین مطلب رو آپدیت می‌کنیم. با چند اوپراتور مختلف هم امتحان کنید احتمال وصل شدن هست.

  25. Samwise گفت:

    سلام و وقت بخیر. لطفا اگه میشه یه دی‌ان‌اس هم برای ورود ب بخش گراوند وار و invasion هم بزارین، چون با این dnsها و حالت عادی نمیشه مچ پیدا کرد و دایم میزنه در حال سرچ و یا connecting، ممنون

    1. بهراد گفت:

      سلام، ممنون از شما، وقت شما هم بخیر. حتما اگر راه حلی جدیدی پیدا کنیم برروی سایت قرار می‌دیم.

      1. Samwise گفت:

        خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *