اخبار و رویدادها, بازی, پی سی

عرضه بازی Death Stranding بر روی گیم پس PC

عرضه بازی Death Stranding بر روی گیم پس PC

بلاخره بعد از شایعات متعدد، بازی شاهکار و محبوب Death Stranding در تاریخ 23 آگوست 2022 به صورت رسمی روی سرویس گیم پس رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

سازنده این عنوان یعنی استودیوی Kojima Productions و ناشر آن 505 Games، اعلام کردند که نسخه اصلی بازی که در سال 2019 منتشر شد (با نسخه Director’s Cut اشتباه گرفته نشود)،دردسترس کاربران Xbox Game Pass بر روی رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. تاریخ اعلام شده برای این منظور، 24 آگوست یعنی 1 شهریور 1401 است .

نسخه اصلی بازی Death Stranding که هنگام عرضه غوغا بر پا کرد، با داستان و گیم‌پلی و فضای خاص و بی‌نظیر خود به یکی از بهترین عناوین نسل هشتم تبدیل شد. لازم به ذکر است که نسخه اصلی Death Stranding برای اولین بار است که در دسترس بازیکنان رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت (بازیکنانی که اشتراک گیم پس مخصوص PC را بر روی کامپیوتر خود فعال کرده باشند).

همانطور که می‌دانید، بازی Death Stranding در ابتدا به صورت کاملا انحصاری بر روی کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PlayStation 4 منتشر شد و در پایان همان سال از طریق فروشگاه‌های Steam و Epic Games، برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. اما بلاخره بازی Death Stranding در سایه پرچم Microsoft قرار می‌گیرد و مرز انحصارگرایی دو شرکت بزرگ Xbox و PlayStation را کم‌رنگ‌تر می‌کند.

البته باید توجه داشت که خود استودیوی Kojima Productions نیز یکی از عوامل کم‌رنگ شدن این مرز است، چرا که با عرضه Death Stranding برای سرویس Xbox Games Pass مخصوص PC و همچین اعلام ساخت عنوانی انحصاری برای Xbox به عنوان پروژه بعدی این استودیو، واکنش برخی بازیکنان و گیمرها را در بر داشته است. همین مسئله باعث شد تا هیدئو کوجیما، رسما صمیمیت و همکاری نزدیکش را با PlayStation اعلام کند تا نگرانی خاصی درمورد دیگر عناوین این سری برای کاربران سونی و پلی استیشن وجود نداشته باشد.

با وجود تمام این مسائل، شاهد عرضه بازی Death Stranding بر روی سرویس گیم پس رایانه‌های شخصی خواهیم بود. همچنین در آخر باید اشاره کرد که بازیگر و صداگذار نقش اصلی این بازی یعنی آفای نورمن ریدوس (Norman Reedus)، ساخت دنباله بازی را تایید کرد که می‌تواند خبر خوشی برای دارندگان هردو کنسول PlayStation و Xbox باشد. با این‌حال باید دید که عملکرد نسخه اصلی بازی Death Stranding بر روی رایانه‌های شخصی مانند عملکرد نسخه Director’s Cut (که در این ویدئو بررسی کردیم) روی کنسول‌های نسل نهمی، خوب و راضی کننده خواهد بود یا خیر.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *