بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

خرید بازی Call Of Duty Modern Warfare 3

در حالی که خیلی از بازیکنان سری کال آف دیوتی خود را آماده یک سال بدون نسخه‌ای جدید می‌کردند، طمع اکتیویژن باعث شد غیر قابل انتظارترین بازی جدید یعنی Call of Duty: Modern Warfare 3 در دسترس قرار بگیرد. همانطور که قابل پیش‌بینی بود منتقدان و گیمرها همگی واکنشی بسیار منفی داشتند و نمرات این نسخه در سایت متاکریتیک گویای این قضیه بود. بخش داستانی به شدت سطحی که تنها ۵ ساعت طول می‌کشید و داستان سه‌گانه‌ی ریبوت مدرن وارفر را هم خراب کرد. در کنار این مسئله مولتی‌پلیر هم تمام نکات مثبتش شامل ویژگی‌های می‌شد که قبلا در مدرن وارفر ۲۰۱۹ وجود داشتند و در مدرن وارفر ۲ نباید حذف می‌شدند. علاوه بر این تنبلی شرکت Sledgehammer در طراحی مپ‌های جدید و قرار دادن نقشه‌هایی قدیمی مانند Terminal تنها با گرافیکی بالاتر، باعث می‌شود که بخش آنلاین هم آنقدر قابل پیشنهاد به دیگران نباشد. البته که باید گفت در کل بخش مولتی‌پلیر این اثر بهتر از دو بازی گذشته‌ی خود است. ما در ویدیوی خود علاوه بر نقد و بررسی Modern Warfare 3 به تجربه‌ی تمام بخش‌های آن از کمپین گرفته تا زامبی تجربه می‌کنیم تا اگر شما هم مثل ما قصد خرید را دارید، راحت‌تر تصمیم بگیرید.

با وجود تمام نکات منفی‌ای که گفتیم و نمره ۵۳ این بازی در سایت متاکریتیک، همچنان نکات مثبتی وجود دارند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. بزرگ‌ترین و بهترین پیشرفت مدرن وارفر ۳ بدون شک تغییر مدل حرکتی بازیکن (Movement) در مولتی‌پلیر است که بلاخره توانسته فرمول طلایی را پیدا کند. برخلاف مدرن وارفر ۲۰۱۹ که حرکت Slide-Cancel بیش از حد قوی بود و برخلاف مدرن وارفر ۲ که به کل این حرکت در آن وجود نداشت، نسخه‌ی سوم به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌کند. اسلاید کنسل کردن حالا قابل انجام هست اما برای شما هزینه‌ای دارد و باعث می‌شود قبل از انجام آن به خوبی شرایط را بررسی کنید. در کنار این مسئله بازگشت Tactial Run هم بسیار به سریع‌تر شدن گیم‌پلی کمک شایانی می‌کند. بخش داستانی هم واقعا غیرقابل تحمل است اما، کات‌سین‌ها یا همان فیلم‌های کوتاه بین هر مرحله همچنان گرافیک بسیار جذابی دارند و به خوبی داستان Task Force 141 را پیش می‌برند. بازگشت شخصیت‌های محبوبی مانند Graves، شپرد و دیگر کارکترهای فرعی بسیار حس خوبی دارد.

تماشای لتس پلی و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در آپارات تیلنو:

تماشا در یوتیوب:

در کل Call of Duty: Modern Warfare 3 به کسی به جز هواداران اصیل این سری بازی پیشنهاد نمی‌شود. بخش زامبی هم که بسیاری انتظار آن را داشتند، دقیقا همان DMZ و وارزون است و بجای دشمنان عادی شما با تعدادی مرده‌ی متحرک مواجه می‌شوید. مولتی‌پلیر نیز با وجود گیم‌پلی بهتر و سریع‌تر، با باگ‌های فراوانی مواجه است که به شدت به تجربه‌ی بازیکن آسیب می‌زنند. مشکلاتی مانند اسپاون‌های بسیار بد، لول‌آپ بودن تفنگ‌های کسانی که مدرن وارفر ۲ را تجربه کرده‌اند و… باعث می‌شوند کسانی که برای چند سال از این اثر دور بودند، دوباره جذب آن نشوند. به نظر می‌آید که تا فعلا باید منتظر شرکت تریارک بمانیم تا دوباره عاشق ندای وظیفه‌ای که دوران کودکی بسیاری از ما را تشکیل داد بشویم.

برای خرید بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برروی لینکی که قرار دادیم کلیک کنید. فراموش نکنید که قبل از انجام این کار، ویدیوی ما را تماشا کنید تا نسبت به پولی که خرج می‌کنید، احساس پشیمانی نکنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *