بررسی ویدیویی, راهنمای خرید بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Company of Heroes 3

بدون شک برای هر گیمری، چه ایرانی و چه خارجی، سری بازی Company of Heroes بسیار خاطره انگیز و نوستالژیک به حساب می‌آید. مدت‌ زیادی از آخرین نسخه‌ی این فرنچایز محبوب گذشته بود و هیچکس دیگر خبری از نسخه‌ی بعدی نداشت. بعد از ۱۰ سال اما، شرکت Relic Entertainment بلاخره Company of Heroes 3 را منتشر کرد تا تمامی هواداران را باری دیگر به وجد بیاورد. این عنوان که طبیعتا مانند تمامی بازی‌های قبلی، سبک استراتژیک دارد، خیلی زود توانست بین مخاطبان جای خود را پیدا کند و حتی در مراسم گیم‌آواردز سال ۲۰۲۳ در بخش بهترین شبیه‌سازی/استراتژی نامزد شود. کمپانی آف هیروز ۳، علاوه بر داشتن بهترین ویژگی‌های نسخه‌های پیشین خود، با ارتقای چشم‌گیر سطح گرافیک، گیم‌پلی و البته منتشر شدن برای کنسول‌های خانگی، توانسته تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌های برای علاقه‌مندان به این سبک بشود. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد این اثر بدانید، ویدیوی تیلنو را تماشا کنید.

لتس پلی و بررسی بازی Company of Heroes 3 در آپارات:

نکات مثبت فراوانی در اطراف Company of Heroes 3 وجود دارد که البته همانطور که ما گفتیم، برجسته‌ترین آن‌ها گرافیک دیدنی، گیم‌پلی جذاب و البته انتشار برای کنسول‌ها برای اولین بار در تاریخ فرنچایز، هستند. معمولا از عناوینی که جهان خود را از یک دوربین در بالای سر شخصیت‌ها نشان می‌دهند، انتظار زیادی در زمینه‌ی گرافیک نداریم، اما این عنوان با وجود چنین مسئله‌ای، در زمینه بصری بسیار خوب عمل می‌کند. شاید در نگاه اول و در فاصله‌ای دور، با خود بگویید چنین چیزی امکان ندارد، با کمی زوم کردن ولی، خیلی زود متوجه قدرت موتور گرافیکی بازی و البته دقت فراوان سازندگان به جزئیات می‌شوید. حالا در کنار این نکته، یک گیم‌پلی خوب و منسجم را قرار دهید تا با جادویی که Company of Heroes 3 انجام می‌دهد آشنا شوید. از لحاظ بازی و اتفاقات درون آن، شامل کنترل کردن شخصیت‌ها، برپا کردن پایگاه‌ها و … تفاوت زیادی با نسخه‌های پیشین نمی‌بینیم که بدون شک این اتفاقی مثبت به حساب می‌آید، چرا باید به فرمول صحیح دست بزنیم و آن را خراب کنیم؟. با این وجود اما Relic Entertainment با گوش دادن به حرفای بازیکنان در چند سال گذشته توانسته یک گیم‌پلی روان‌تر، بهتر و سرگرم‌کننده‌تر تحویل مخاطب بدهد. در آخر نیز، باید بگوییم که پورت کردن بازی‌های استراتژیک به کنسول‌های خانگی و تطبیق دادن نقشه‌ی دکمه‌ها به دسته‌، کاری بسیار سخت است که خیلی‌ها قید آن را می‌زنند. کمپانی آف هیروز ۳ اما این ریسک را به جان خریده، و در انجام آن نیز بسیار موفق بوده است. اگر می‌خواهید گیم‌پلی این اثر را در کنسول PS5 ببینید در ادامه ویدیوی ما را تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب تیلنو:

البته که هیچ بازی‌ای در جهان بی نقص نیست و همیشه مشکلاتی وجود دارند که در اکثر اوقات، به ضرر گیمر تمام می‌شوند. Company of Heroes 3 با وجود دریافت نمرات بالا از سوی منتقدان، از سمت کاربران چه در استیم و چه در متاکریتیک نمرات پایینی گرفته که این باعث می‌شود ما نیز به نکات منفی‌ موجود در مورد این اثر بپردازیم. برخلاف همیشه که نمرات پایین گیمرها به بازی‌های مختلف مربوط به دلایلی خارج از گیم‌پلی و مکانیک‌های بازی‌ می‌شود، پلیرهای Company of Heroes 3 به مسائل موجه و جالبی اعتراض دارند. بزرگ‌ترین مشکلی که در مورد این اثر وجود دارد، کمبود به شدت محتوا و امکانات پس از گذشت ۹ ماه از عرضه است. به گفته‌ی کاربران، تعداد نقشه‌های بخش مولتی‌پلی بسیار پایین است و بخش “رنک” یا همان رقابتی‌ هم وجود ندارد. علاوه بر این نکات منفی متعدد دیگر مانند نبودن تاریخچه‌ی فعالیت‌هایتان، نبودن دکمه‌ی تسلیم و… همگی باعث آسیب خوردن تجربه‌ی شما می‌شوند. در کنار مسائل بخش چند نفره، بسیاری دیگر از بازیکنان با قسمت داستانی و یا همان آفلاین بازی نیز مشکل دارند. این اعتقاد وجود دارد که برخلاف گذشته بخش کمپین بیشتر حالت یک تمرین آماده‌سازی برای حالت آنلاین را دارد و آن حس و حال خوب گذشته را نمی‌دهد. اگر قصد خرید این اثر را دارید اما با خواندن این پاراگراف به شک افتادید سری به ویدیوی‌ما قبل از خریدن کردن بزنید.

برای خرید Company of Heroes 3 از طریق لینکی که قرار دادیم به فروشگاه ما بروید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *