اخبار و رویدادها, بازی, کنسول

بازی های جدید سرویس گیم پس مشخص شدند

گیم پس

لیست جدید بازی‌های گیم پس (Game Pass) اخیرا منتشر شده است. در این لیست شاهد بازی Darkest Dungeon و بازی مبارزه‌ای شرکت یوبیسافت (Ubisoft) یعنی For Honor هستیم. این بازی‌ها همراه با دو بازی دیگر، در همین ماه میلادی برای کاربران ایکس باکس، کامپیوترهای شخصی و کلاد (Cloud) در دسترس قرار می‌گیرند. در ادامه با معرفی این بازی‌ها همراه تیلنو باشید.

سرویس گیم پس را می‌توان نتفلیکس (Netflix) صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. شرکت مایکروسافت (Microsoft) در سال 2017 این سرویس اشتراکی را معرفی کرد. شما با خرید اشتراک 12 ماهه سرویس گیم پس می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از بازی‌های قدیمی و جدید دسترسی پیدا کنید.

در حقیقت این سرویس انقلابی در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌وجود آورد و توانست در سال‌ها‌ی اخیر تعداد کثیری از کاربران را به سمت خود بکشاند. خریدن نسخه فیزیکی بازی‌ها در این شرایط اقتصادی کمی دشوار است و به همین جهت رو آوردن به سرویس‌هایی نظیر گیم پس بهترین راه برای دوست‌داران بازی‌های ویدیویی است. این سرویس هر ماهه تعدادی از بازی‌های جدید را به لیست بازی‌های خود اضافه می‌کند و برخی آثار را نیز از لیست خود کنار می‌گذارد. ما امروز بازی‌های جدید سرویس گیم پس در ماه ژوئن را به شما معرفی می‌کنیم.

این ماه قرار است دو بازی کوچک و بسیار زیبا به نام‌های The Wild at Heart و Backbone به سرویس گیم پس اضافه شوند. بازی Darkest Dungeon برای هر سه پلتفرم سرویس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد، اما سه بازی دیگر کمی در این ماه محدودتر هستند. کاربران سرویس Xbox Game Pass Ultimate در این ماه به همه‌ی این بازی‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه به معرفی بازی‌های جدید سرویس گیم پس خواهیم پرداخت:

 

The Wild at Heart (پلتفرم: کلاد)

بازی های جدید سرویس گیم پس مشخص شدندبازی The Wild at Heart توسط شرکت Moonlight Kids ساخته شده و استودیو Humble Games آن را منتشر کرده است. این بازی درخشان پر است از اتفاقات تخیلی مختلف. نمره متاکریتیک این بازی ماجراجویی 76 از 100 است که نشان می‌دهد بازی از استقبال نسبتا خوبی برخوردار شده است. در این بازی شما در منطقه‌ای به نام Deep Woods حضور دارید. شخصیت‌های بازی The Wild at Heart دو کودک هستند که باید از مکانی فانتزی فرار کنند. جهان این بازی پر است از موجودات جادویی مختلف و شما با معماهای بسیاری روبه‌رو خواهید شد.

 

For Honor (پلتفرم‌ها: کلاد و کنسول) – تاریخ دسترسی: 3 ژانویه

بازی های جدید سرویس گیم پس مشخص شدندشما در این بازی چند نفره می‌توانید در نقش یک وایکینگ، سامورایی یا شوالیه قرار بگیرید و با حریف خود به نبرد بپردازید. بازی For Honor در اوایل انتشار خود عملکرد خوبی نداشت اما با به روز رسانی‌های یوبیسافت توانست از مقبولیت خوبی برخوردار شود. این بازی اخیرا توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و حضور آن در لیست بازی‌های سرویس گیم پس خبری خوش‌حال‌ کننده برای بازی‌دوستان محسوب می‌شود. پس اگر به بازی‌های رقابتی علاقه دارید، نباید For Honor  را از دست بدهید.

 

در تیلنو بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس که باید تجربه کنید (قسمت اول)

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس که باید تجربه کنید (قسمت دوم)

بهترین بازی های کلاسیکی که می‌توان روی ایکس باکس گیم پس تجربه کرد

 

Backbone (پلتفرم‌: پی سی) — تاریخ دسترسی: 8 ژانویه

بازی های جدید سرویس گیم پس مشخص شدنداین بازی یکی از بهترین بازی‌هایی است که به لیست سرویس گیم پس اضافه خواهد شد. بازی Backbone در سبک کارارگاهی و نوآر است و داستان یک راکون به نام هاوارد (Howard) را دنبال می‌کند. داستان این بازی در شهر ونکوور اتفاق می‌افتد و شما با اثری ماجراجویی و نقش‌آفرینی طرف هستید. شخصیت‌های این بازی را حیوانات مختلف تشکیل می‌دهند و همین مورد می‌تواند به جذابیت داستان کمک کند. در هر صورت اگر به دنبال یک بازی متفاوت هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Backnbone را از سرویس گیم پس دریافت کنید.

 

Darkest Dungeon (پلتفرم‌ها: کلاد، کنسول و پی سی) – تاریخ دسترسی: 10 ژانویه

بازی های جدید سرویس گیم پس مشخص شدندبازی Darkest Dungeon در سال 2015 با همکاری استودیوهای Red Hook و Sickhead Games ساخته شد. در اصل این اثر اقتباسی از یک بازی رومیزی به حساب می‌آید. در واقع سبک این بازی روگ‌لاک نقش‌آفرینی است. بازی Darkest Dungeon پر از چالش‌های مختلف است و شما را با یک ماجراجویی پر استرس و روانشناختی مواجه می‌کند. شما باید شخصیت‌های بازی را آموزش دهید و تیمی قوی بسازید تا با وحشت فراوان و استرسی طاقت‌فرسا مقابله کنید.

 

بازی‌های زیر در تاریخ 15 ژانویه از سرویس گیم پس خارج می‌شوند:

  • Ace Combat 7: Skies Unknown (پلتفرم: کنسول)
  • Night Call (پلتفرم‌ها: کنسول، کلاد و پی سی)
  • West of Dead (پلتفرم‌ها: کنسول، کلاد و پی سی)
  • Wizard of Legend (پلتفرم‌ها: کنسول، کلاد و پی سی)
  • Observation (پلتفرم‌ها: کنسول، کلاد و پی سی)

این بود لیست بازی‌های جدید سرویس گیم پس. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره این بازی‌ها چیست؟ دوست دارید کدام بازی‌ها در ماه آینده راهی سرویس گیم پس شوند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Forbes

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *