راهنمای خرید, راهنمای خرید بازی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

بررسی اولیه و استریم بازی Crash Bandicoot 4: its about time

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

پس از سال‌ها وقفه و بعد از دو نسخه ریمستر از آثار پیشین سری Crash Bandicoot، در نهایت جدید‌ترین بازی سری مذکور تحت نام بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شد. با تیلنو و لتس پلی این بازی همراه باشید.

در زیر می‌توانید بررسی اولیه و استریم بازی Crash Bandicoot 4: its about time را مشاهده کنید. امیدواریم از تماشای این لتس پلی لذت ببرید.

کرش بندیکوت یکی از قدیمی‌ترین و مشهور‌ترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است که علاقه‌مندان و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. این سری از سال ۱۹۹۶ و عرضه اولین بازی آن با اسم بازی Crash Bandicoot راه درازی را طی کرده و سبک‌های مختلفی را تجربه کرده است. پس از غیبتی حدودا ۱۰ ساله، در سال ۲۰۱۷ بازی جدیدی از سری Crash Bandicoot با نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، شامل نسخه ریمستر سه بازی اول مجموعه مذکور، منتشر شد. این اثر راه را برای انتشار بازی‌های بعدی کرش بندیکوت هموار کرده و بعد از عرضه بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled (نسخه ریمستر بازی Crash Team Racing)، استودیو Toys for Bob و شرکت اکتیویژن (Activision) اقدام به انتشار هشتمین بازی سری کرش بندیکوت تحت نام بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time کردند. در این اثر که از لحاظ گیم‌پلی و طراحی مراحل مورد تحسین قرار گرفته، در قالب کاراکتر‌های کرش و کوکو (Coco) باید دنیا‌های مختلف را از دست Neo Cortex و Nefarious Tropy نجات دهید.

در صورتی که لتس پلی این بازی توجه شما را جلب کرده، می‌توانید از طریق صفحه خرید بازی Crash Bandicoot 4 it’s about time برای PS4 اقدام به تهیه آن کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *