راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش, عمومی

چگونه بازی DOOM Eternal را در حالت سوم شخص بازی کنیم

بازی DOOM Eternal

تغییر حالت دوربین از اول شخص به سوم شخص در بازی DOOM Eternal ممکن است خیلی خوشایند به نظر نرسد، ولی ارزش یک بار امتحان را دارد. با تیلنو همراه باشید.

اکنون چندین دهه است که ما مشغول نابود کردن شیاطین در مجموعه DOOM هستیم و وارد شدن هیجان و آدرنالین این سبک در خون ما، باعث پایداری این مجموعه شده است. ولی خب، تا حالا به این فکر کرده‌اید که تجربه‌ی این بازی تماما اول شخص در حالت دوربین سوم شخص چطور خواهد بود؟ جواب این سوال را در DOOM Eternal خواهید گرفت.

جدیدترین عنوان از این سری بازی‌های DOOM، همانطور که انتظار می‌رفت مورد توجه بسیاری از گیمرها و هواداران این مجموعه و همینطور مورد تحسین بسیاری از منتقدها قرار گرفت و با استقبال خیلی خوبی رو به رو شد.

بازی DOOM Eternal
بازی DOOM Eternal
بازی DOOM Eternal

اکنون تعدادی طراح مادهای بازی‌های ویدئویی، حالت دوربین سوم شخص را وارد بازی کردند تا ببینند این حالت دوربین چه قدر در روند تجربه‌ی بازی تاثیرگذار است.

این مدل و حالت عجیب و غریب دوربین سوم شخص، احتمالا اولین مشکلی است که شما را مجاب می‌کند به حالت اول شخص بازگردید. علاوه بر این‌ در حالت سوم شخص، شما نمی‌توانید هیجان و گیم پلی عالی کشتار  در این عنوان را بدست آورید. با این حال اگر هنوز می‌خواهید این حالت را تجربه کنید، باید آخرین نسخه Cheat Engine را از طریق لینک داده شده دانلود کنید و سپس بقیه‌ی مراحل را طبق جدول تقلب SunBeam’s در لینک درج شده طی کنید.

اگر تیم سازنده و برنامه نویس این مجموعه تصمیم به تبدیل دوربین از اول شخص به سوم شخص بگیرند، به احتمال زیاد نمی‌توانند موفقیت‌های حال حاضر سری دوم را تکرار کنند. این را هم باید در نظر بگیریم که DOOM سوم شخص هرگز نمی‌تواند به خوبی آنچه بتسدا (Bethesda) به ما تحویل داده است، چشم‌گیر باشد.

عنوان DOOM Eternal اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوگل استادیا و رایانه‌های شخصی در دسترس است و در آینده‌ای نزدیک برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

هم اکنون می‌توانید این بازی جذاب را در تیلنو تهیه کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *