مراحل ساخت و توسعه بازی It Takes Two به اتمام رسید
- تیم فروشگاه سرگرمی تیلنو
[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
مراحل پایانی ساخت اثر جدید استودیو Hazelight یعنی It Takes Two به پایان رسید. با تیلنو و جزئیات این خبر همراه باشید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
جوزف فارس (Josef Fares) یکی از بازیسازهایی است که خلاقیت بسیار بالایی داشته و به ساخت آثار متفاوت، علاقهی زیادی دارد. این کارگردان، کار خود را با یک اثر ماجراجویی به نام Brothers: A Tale Of Two Sons شروع کرد و توانست بازیکنان زیادی را به کارهای خود علاقهمند کند. موفقیتهای این بازی تا جایی پیش رفت که شرکت Electronic Arts استودیو هیزلایت (Hazelight) را به زیرمجموعهی خود تبدیل کرد و اثر بعدی جوزف فارس یعنی A Way Out را تحت نام خودش منتشر کرد. مطابق انتظار، بازی A Way Out که یک اثر دو نفره بود، توانست موفقیتهای تجاری و هنری خوبی را به دست بیاورد و بیش از سه و نیم میلیون نسخه فروش کند که برای یک اثر مستقل و اوریجینال، آمار بسیار خوبی محسوب میشود.
حال دو سال از انتشار این بازی میگذرد و جوزف فارس، با یک بازی دونفرهی دیگر بازگشته است. این بار اما، داستان جدی و واقعگرایانهی A Way Out، جای خود را به تخیل، احساسات و رویاپردازی داده است. بازی It Takes Two روایت گر داستان دو عروسک با نامهای کودی (Cody) و می (May) که به انسان تبدیل میشوند و باید برای حل مشکلاتشان، با کمک یکدیگر طلسمی را بشکنند. طبق گفتهی فارِس، این بازی از مکانیزمهای مختلف و پرتعدادی استفاده میکند و با ارائهی گیمپلی خلاقانه، هیچگاه خسته کننده نمیشود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”27276″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
یکی از ویژگیهای خوبی که بازی A Way Out از آن بهره میبرد، وجود سیستمی با نام Friends Pass بود. کارکرد این سیستم، اینگونه بود که اگر کسی یک نسخه از بازی را خریداری میکرد، تنها نیاز به پیدا کردن یک نفر برای بازیکردن داشت و فردی که با او به تجربهی بازی میپرداخت، هیچگونه نیازی به تهیهی بازی نداشت و میتوانست به راحتی این اثر را تجربه کند. این سیستم، در بازی It Takes Two نیز حضور دارد و میتواند به یکی از بزرگترین نقاط قوت این اثر که برپایهی تجربهی دونفره ساخته شده، تبدیل شود.
در دورهای که استودیوهای بازیسازی، تنها برای کسب درآمد به ساخت آثار مختلف میپردازند و کوچکترین خلاقیتی را در ارائهي گیمپلی و داستان به خرج نمیدهند، وجود افرادی مانند جوزف فارس و استودیوی کوچک Hazelight برای گیمرها اتفاق بسیار خوبی است. با توجه به تریلرها و مصاحبههایی که تا به امروز دربارهی بازی It Takes Two منتشر شده، ما با یک اثر کاملا خلاقانه، تازه و اوریجینال طرف هستیم که میتواند یکی از متفاوتترین تجربههای سال ۲۰۲۱ را رقم بزند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی It Takes Two در ۲۶ مارس سال ۲۰۲۱ (۶ فروردین سال ۱۴۰۰) برای همهی پلتفرمهای نسل هشتم، نهم و کامپیوترهای شخصی منتشر میشود.
نظر شما دربارهی این بازی چیست؟ آیا استودیو Hazelight میتواند برای دومین بار یک اثر دونفرهی جذاب و نوآورانه را به مخاطبان ارائه دهد؟ دیدگاه خود را با تیم تیلنو در میان بگذارید.
برای خرید پلی استیشن ۵ و خرید ایکس باکس سری ایکس میتوانید به فروشگاه تیلنو مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]منبع: وبسایت Gamespot[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
درباره نویسنده

پلی استیشن
ایکس باکس
نینتندو
نینتندو سوییچ ۲
کنسولهای قابل حمل
Lenovo
استیم دک
کلاسیک
بازی PS5
بازی Xbox Series X
بازی PS4
بازی Xbox One
بازی Nintendo Switch
بازی نینتندو سوییچ ۲
لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS4
کیف حمل کنسول
لوازم جانبی Xbox
کیف حمل کنسول xbox one
لوازم جانبی Nintendo Switch
کیف حمل کنسول
گیفت کارت استیم
گیفت کارت ایکس باکس
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت نینتندو

پوشیدنی ها
لیوان

قطعات کامپیوتر
کیس گیمینگ
موس گیمینگ
کیبورد گیمینگ
فن و خنک کننده
موس پد گیمینگ
لوازم جانبی کامپیوتر
پاور
