بازی Returnal

بازی Returnal از تمام قدرت PS5 استفاده خواهد کرد

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

سازندگان بازی Returnal تایید کردند که این بازی شوتر و روگ‌لایک از تمام قدرت سخت افزاری PS5 استفاده خواهد کرد تا بازیکنان حس یک تجربه‌ی نسل نهمی واقعی را به دست آورند. همراه ما باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

بازی Returnal با این که توسط یک استودیو کم‌تر شناخته شده‌ای مراحل توسعه‌ی خود را پشت سر می‌گذارد، اما بازیکنان امید زیادی به آن دارند. آن طور که گفته می‌شود، Returnal علاوه بر یک گیم پلی اکشن و سینمایی، دارای داستانی پیچیده و جذاب خواهد بود که با لحظات دلهره آور ترکیب شده است. اما باید بدانید دلایل دیگری هم برای مورد انتظار بودن این بازی وجود دارد. از آن جایی که ریترنال به عنوان یک انحصاری برای PS5 شناخته می‌شود، باید پتانسیل واقعی این کنسول را به نمایش درآورد. حالا با توجه به گفته‌ی توسعه دهندگان در استودیو Housemarque، این اتفاق خواهد افتاد و بازی Returnal به طور کامل از قدرت سخت افزاری کنسول نسل نهمی سونی استفاده خواهد کرد و طرفداران در این زمینه، ناامید نخواهند شد.

میکاییل هاوری (Mikael Haveri)، مسئول بازاریابی Returnal، در طی مصاحبه‌ای که با BBC داشت ادعا کرد که برخلاف نگرانی‌های موجود در مورد جنبه‌ای بصری ضعیف، این بازی از تمام قدرت سخت افزاری PS5 استفاده خواهد کرد. او در ادامه اشاره کرد که استفاده از برخی ویژگی‌های دیگر پلی استیشن 5 مانند Adaptive Triggers و صدای سه بعدی یا 3D، باعث جذاب‌تر شدن بازی شده است.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”28029″ img_size=”full” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

من فکر می‌کنم ما کارهای زیادی با جنبه‌های بصری انجام می‌دهیم و واقعا از تمام سخت افزار موجود استفاده می‌کنیم.

هاوری توضیح می‌دهد که جنبه‌های بصری، در محیط‌های تاریک بازی Returnal و هنگامی که مبارزات به اوج خود می‌رسد، چشم‌نوازتر از هر زمانی به نظر می‌رسند. خود او برای توصیف این دسته از مواقع، از عبارت «جهنم گلوله‌های نئونی» استفاده کرد و اعتقاد دارد که گلوله‌ها رنگارنگ بازی در کنار محیط‌های تاریک، تضاد زیبایی را به وجود می‌آورند.

میکاییل هاوری ادامه داد:

آن چه که مخصوصا روی پلی استیشن 5 می‌درخشد، صدای سه بعدی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد وارد حلقه‌ی بازخوردها شوند. هنگامی که یک نفر پشت سر شما ظاهر می‌شود، شما می‌توانید فورا و بدون نیاز به هیچگونه تصویری برگردید و شروع به تیراندازی کنید.

منظور، این است که شما می‌توانید بدون دیدن دشمنان و تنها با دقت به صدای سه بعدی آن‌ها، متوجهشان شوید و شروع به تیر اندازی کنید. هم چنین، عملکرد Adaptive Triggers هم در بازی Returnal خیلی جذاب و منحصر به فرد به نظر می‌رسد. برای مثال، هنگامی که شما دکمه‌ی L2 را تا نیمه نگه دارید، شخصیت قابل کنترل بازی با اسلحه‌های خود نشانه می‌گیرد. حالا اگر دکمه‌ی L2 را به طور کامل فشار دهید، می‌توانید از ویژگی خاص هر اسلحه‌ای استفاده کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”]

در تیلنو بخوانید:

۹ بازی برتر چند نفره ایکس باکس وان بر اساس نمرات متاکریتیک (بخش اول)

بازی های ماه مارس سرویس PS Now پلی استیشن

بتلفیلد جدید، ساخت نید فور اسپید را به تاخیر انداخت

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]هاوری ادامه داد:

همه‌ی این ارتباطات بدون استفاده از عناصر نمایشی انجام می‌شوند. این خاص است و به شما اجازه می‌دهد که در بازی بیش‌تر غرق شوید.

بازی Returnal در تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۳۰ آپریل) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

در پایان اگر قصد دارید این بازی را در روز عرضه تجربه کنید، می‌توانید به صفحه‌ی خرید PS5 و خرید PS5 دیجیتال مراجعه کنید. برای خرید بازی PS5 و خرید بازی PS4 نیز می‌توانید از تیلنو اقدام کنید.

در پایان نظر شما در مورد آینده‌ی احتمالی بازی Returnal چیست؟ آیا این بازی می‌تواند انتظارات را برآورده کند و به یک انحصاری خوب برای پلی استیشن 5 تبدیل شود؟ نظرات خود را با تیم تیلنو در میان بگذارید.

منبع: GamingBolt[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری این مطلب
فهرست محتوا
مطالب مرتبط

درباره نویسنده

محمد قربانیان

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید