اخبار و رویدادها, بازی, نمایش و پیش نمایش

اطلاعات تازه ای از بازی GodFall منتشر شد

Godfall- بازی – پلی استیشن 5

اطلاعات جدید منتشر شده از بازی Godfall نشان می‌دهد که قرار است با یک بازی نقش آفرینی چالش برانگیز رو به رو باشیم. با تیلنو همراه باشید.

بازی Godfall اثر استودیو Counterplay Games اولین بازی‌ای بود که برای کنسول نسل بعد سونی،پلی استیشن 5 معرفی شد. حالا استودیو Counterplay Games اطلاعات جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشته است. بر طبق این اطلاعات منتشر شده، قرار است بازی Godfall فقط برای کنسول نسل بعدی سونی منتشر شود و خبری از عرضه میان نسلی این بازی برای پلی استیشن 4 نخواهد بود. Godfall یک بازی اکشن نقش آفرینی خواهد بود که از سری دارک سولز و Monster Hunter World  الهام گرفته است.

بر طبق اطلاعات منتشر شده در مجله رسمی پلی استیشن، Godfall گیمپلی‌ای مشابه با بازی Monster Hunter World خواهد داشت و در این بازی بازیکن با تعداد زیادی هیولای کشنده خواهد جنگید تا از شروع آخر زمان در دنیا جلوگیری کند. سیستم مبارزات این بازی شباهت بسیاری با سیستم مبارزات دارک سولز خواهد داشت. در این سیستم مبارزات زمان بندی درست نقش اساسی در آسیب زدن به دشمنان دارد.

بازیکن در این بازی نقش خودش را به عنوان یکی از معدود بازمانده های فرقه شوالیه ها شروع می‌کند. بازیکن در این بازی در بین قلمر‌های مختلف که به زمین،‌ آتش، هوا و روح تقسیم شده اند پیش می‌رود تا از آخر الزمان پیشگیری کند. با پیشروی در بازی توانای های جدید و امکانات شخصی سازی تازه بر مبنای کلاسی که بازیکن انتخاب کرده است در اختیار او قرار می‌گیرد. بازی دشمنان سر سختی خواهد داشت که چالش های محکمی را در برابر بازیکن خواهند گذاشت. باس های این بازی توانایی مقابله همزمان با چند بازیکن را خواهند داشت.

در مراسم گیم آواردز سال 2019 بود که با یک تریلر سینماتیک از بازی Godfall رونمایی شد. به جز تریلر مراسم گیم آواردز، تا به حال تصویر رسمی دیگری از این بازی منتشر نشده است البته چند ماه پیش تصاویری غیر رسمی‌ از گیمپلی این بازی منتشر شد.

Godfall در بازه تعطیلات میلادی سال 2020 برای پلی استیشن 5  و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه رایانه های شخصی این بازی در انحصار اپیک گیمز خواهد بود.

 

گیم پلی غیر رسمی Godfall

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *