بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش, یادداشت

بهترین اسلحه‌های بازی Call of Duty Modern Warfare 2

بهترین اسلحه‌های بازی Call of Duty Modern Warfare 2

Call Of Duty Modern Warfare 2 یک عنوان شوتر می‎‌باشد پس انتخاب سلاح مناسب یکی از فاکتورهای اصلی پیروزی شما خواهد بود. به خاطر بیشتر شدن واقع گرایی در بازی و تغییرات گان پلی، شما مانند نسخه Modern Warfare 2019 نمی‎‌توانید با یک اسلحه M4 تمام دشمنان را قلع و قمع کنید و باید با دقت اسلحه‎‌ای را انتخاب کنید که با سبک بازی شما همخوانی داشته باشد. اما بهترین سلاح‎‌های Call Of Duty Modern Warfare 2 کدامند و از کدام سلاح‎‌ها باید دوری کنید؟ اگر علاقه‌‎مند به بازی COD MW2 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

سلاح‌‎های سطح S:

همانطور که احتمالا حدس می‎‌زنید بهترین سلاح‎‌های بازی را در این سطح خواهید یافت. سلاح‎‌های این سطح شامل دو SMG، دو Assualt Rifle، یک LMG، یک Sniper و یک Marksman می‎‌شود.

TAQ-56 (SCAR-L) / Assault Rifle

سلاح TAQ یکی از بهترین Assault Rifleهای بازی می‎‌باشد که با لگد بسیار کم و TTK مناسب به انتخاب اصلی پرو پلیرهایی مانند Cellium و SlasheR تبدیل شده است.

Kastov 762 (AK-47) / Assault Rifle

این سلاح نیز در کنار TAQ یکی از Assault Rifleهای فوق العاده بازی است که در مقایسه با TAQ لگد بیشتر اما TTK سریع‎تری  دارد.

Kastov 74u (AK-74u) / Assault Rifle

Kastov 74u در واقع یک SMG است که شباهت زیادی به یک Assault Rifle دارد، به همین دلیل از Attachmentهای مخصوص به Assault Rife می‌‎توان برای این سلاح استفاده کرد. اگر به دنبال سلاحی می‌‎گردید که ویژگی‎‌های یک SMG و Assault Rifle را همزمان داشته باشد AK-74u گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

VAZNEV-9K (PP-19 Vityaz) / SMG

تا به امروز اکثر بازیکن‎‌های حرفه‎‌ای از این SMG استفاده می‌‎کنند، سلاحی که نسبت به MP5 مهارت بیشتری می‎‌طلبد اما بهترین SMG بازی است.TTK این سلاح در درگیری‎‌های نزدیک فوق العاده است و همچنین از طیف وسیعی Attachment پشتبیانی می‌‎کند .

Lachmann Sub (MP5) / SMG

سلاح MP5 دومین SMG برتر بازی است، MP5 با TTK مناسبی که در درگیری‎‌های نزدیک و  کنترل راحتی که دارد یکی از بهترین SMGهای بازی است.

RPK / LMG

RPK تنها LMG بازی است که به دلیل شباهت زیادی که به Kastov 762 دارد به سطح S راه پیدا کرده. RPK آخرین سلاح از خانواده AK است که در این سطح قرار دارد.

SP-R 208 / Marksman Rifle

سلاح محبوب SPR از MW 2019 بازگشته اما با قدرتی بسیار بیشتر. از SPR می‎توان به عنوان Kar98k در نسخه MW2 2019 یاد کرد، با انتخاب دوربین مناسب این سلاح در نبردهای نزدیک نیز بسیار کاربردی خواهد بود.

Signal 50 (GM6 Lynx) / Sniper

تفنگ Signal 50 تنها اسنایپر بازی است که لیاقت سطح S را دارد. Aim Assist این اسناپیر فوق‌العاده است و کنترل و Mobility مناسبی دارد. Signal 50 به خاطر Rate Of Fire بسیار بالایی که دارد در Warzone به شدت کارآمد خواهد بود.

سلاح‌های سطح A:

سلاح‎‌هایی که در سطح A قرار گرفته‎‌اند با اینکه بسیار کارآمد هستند اما نسبت به سطح S کمی ضعیف‌‎تر قلمداد می‎‌شوند.

M4 / Assault Rifle

در بازی‎‌های Call Of Duty همیشه یک سلاح قدرتمند از ابتدای بازی در اختیار شما قرار داده می‎‌شود، در MW2 این سلاح، تفنگ محبوب M4 است و با اینکه به قدرتمندی M4 در MW 2019 نیست اما هنوز هم به شدت کارآمد خواهد بود.

STB-556 (AUG) / Assault Rifle

AUG به دلیل Recoil بسیار پایین و کنترل مناسب، سلاح ساده‌‎ای برای استفاده در درگیری‎‌های Mid-Range است. نقطه ضعف این سلاح Damage آن است، در مواقعی که  حتی تمام تیرها به حریف برخورد می‎‌کنند خواهید دید که موفق به کشتن نشده‌‎اید. اما در هر صورت AUG سلاحی کارآمد است.

VEL 46 (MP7) / SMG

MP7 به خاطر کنترل بالا و خشاب بزرگی که دارد مناسب استفاده در نبردهای Mid-Range است، اما در نبردهای نزدیک SMGهایی که در سطح S معرفی کردیم کارآمدی بیشتری نسبت به MP7 خواهند داشت.

FSS Hurricane / SMG

این سلاح را می‎‌توان به دلیل دسترسی به Attachmentsهای M4 از هزاران راه گوناگون تهیه کرد. همچنین با استفاده از خشاب پنجاه‎‌تایی در این اسلحه می‎‌توانید دشمنان را قلع و قمع کنید.

Lockwood 300 (725) / Shotgun

Lockwood 300 در واقع همان شات‎گان 725 درMW 2019 است که متاسفانه استفاده از آن چندان لذت بخش نیست، البته تقریبا هر دشمنی را در فاصله نزدیک از بین خواهد برد.

SA-B 50 / Marksman Rifle

SA-B 50 یکی دیگر از سلاح‎‌های شبیه به Kar است، و با اینکه نسبت به SPR، سرعت شلیک کمتری دارد اما در قدرت این سلاح شکی نیست.

MCPR-300 / Sniper

همانند Signal 50، این سلاح نیز Aim Assist قوی‌ای دارد، و بااینکه اسنایپری فوق‌ا‌لعاده است اما به دلیل Rate Of Fire پایین‎تر نسبت به Signal 50 در سطح A قرار می‌‎گیرد.

SP-X 80 / Sniper

SP-X 80 شاید به اندازه Signal سریع نباشد اما قطعا در بین بهترین اسناپیرهای بازی قرار خواهد داشت. SP-X 80 در زمان عرضه Warzone 2 نیز می‎‌تواند به یکی از محبوب‎‌ترین سلاح‌‎های بازی تبدیل شود.

سلاح‌های سطح B:

سلاح‎‌هایی که در  این سطح قرار گرفته‎‌اند با اینکه با چند اشکال اساسی نسبت به سطح S و A ضعیف‌‎تر هستند اما باز هم کاربردی و قابل استفاده خواهند بود.

Lachmann-556 (HK33) / Assault Rifle

این Assault Rifle به دلیل کنترل و Damage بالا سلاح بسیار خوبی است اما مشکل اصلی HK33 کند بودن آن در مقایسه با بقیه Assault Rifleها است، اما اگر دنبال تنوع برای انتخاب سلاح هستید HK33 گزینه مناسبی خواهد بود.

بهترین اسلحه‌های بازی Call of Duty Modern Warfare 2
Lachmann-762 (G3) / Battle Rifle

G3 را به راحتی می‎‌توان به یک Assault Rifle با قدرتی مهار نشدنی تبدیل کرد، البته G3 باب سلیقه همه نخواهد بود. G3 سلاحی بسیار قدرتمند است به همین دلیل کنترل آن بسیار دشوار می‎‌باشد.

Fennec 45 (Vector) / SMG

Vector به لطف Rate Of Fire بسیار بالایی که دارد مناسب درگیری‎‌های نزدیک است. اما Rate Of Fire بالا به عنوان یک شمشیر دو لبه عمل می‌‎کند و در عین حال که بسیار سریع است به خاطر Damage کمی که دارد قادر به از پای در آوردن دشمن نیست، پس انتخاب Vector به عنوان سلاح جانبی انتخاب منطقی‎‌تری خواهد بود.

MINIBAK (PP19 Bizon) / SMG

انتخاب MINIBAK به دلیل  تعداد تیرهای زیادی که دارد مناسب Warzone خواهد بود، اما در MW2 گزینه‎‌های به مراتب بهتری برای انتخاب دارید. MINIBAK را در واقع می‎توان نسخه ضعیف شده VAZNEZ-9K در نظر گرفت.

MX9 (AUG Para) / SMG

درست همانند AR AUG، اسلحه‌ی MX9 نیز سلاح مناسبی برای بازیکنان تازه وارد خواهد بود، اما برای بازیکنان متوسط و حرفه‎‌ای، TTK و Mobility این سلاح کافی نیست.

Expedite 12 (Benelli M4) / Shotgun

Expedite 12 هرچیزی را که در فاصله پنج متری خود باشد را نابود می‎‌کند که این دقیقا همان چیزی است که از یک شات‎گان انتظار می‎‌رود، اما شلیک‎‌های بعدی به اندازه کافی سریع نیستند و Damage این سلاح برای فاصله‎‌های بیشتر از پنج متر بسیار ناچیز است.

RAPP H / LMG

این سلاح راه سختی برای تبدیل شدن به یک سلاح محبوب در بازی خواهد داشت. RAPP H بسیار سنگین و کند است، اما Recoil پایین، Damage بالا و Rate Of Fire بسیار زیاد این سلاح را به گزینه‎‌ای مناسب برای دوست‎داران LMG تبدیل می‎‌کند.

HCR 56 (AUG H-BAR) / LMG

درست مانند RPK که نوع دیگری از سلاح Kastov 762 است، HCR 56 نیز شباهت زیادی به STB-556 دارد. HCR 56 سلاحی قابل اعتماد است اما برتری خاصی در مقایسه با رقبای خود ندارد و به همین دلیل در سطح B قرار می‎‌گیرد.

556Icarus / LMG

از 556Icarus بیشتر به عنوان یک LMG با TTK پایین و کنترل مناسب یاد می‎‌شود، اما گزینه‎‌های به مراتب بهتری برای انتخاب در بازی وجود دارد. البته سازندگان از زمان بتا بازی قدرت این سلاح را کاهش داده‎‌اند.

TAQ-M / Marksman Rifle

سلاح‎‌های خانواده SCAR سلیقه همه نخواهند بود، اما TAQ-M یکی از بهترین سلاح‎‌های نیمه خودکار با Attachmentsهای متنوع در بازی است.

LA-B 330 / Sniper

LA-B 330 اسنایپری بسیار سریع است که گزینه بسیار خوبی برای استفاده در Warzone خواهد بود، اما در بخش مولتی پلیر MW2 حرف زیادی برای گفتن ندارد.

سلاح‌‎های سطح C:

با اینکه در Call Of Duty با هر سلاحی قادر به کشتن تعدادی دشمن خواهید بود، اما سلاح‎‌های سطح C آن قدر که باید جذاب نیستند و کمکی به شما نخواهند کرد.

Kastov 545 (AK-74) / Assault Rifle

AK-74 در واقع نسخه به شدت ضعیف شده Kastov 762 است، درحالی که Damage این سلاح در مقایسه با Kastov 762 کاهش یافته اما در ازای کاهش  Damage چیزی به دست نمی‎‌آورید.

M16 / Assault Rilfe

متاسفانه M16 در مقایسه با نسخه‌‎های قدیمی Modern Warfare بسیار ضعیف‌‎تر شده، و در مقایسه با دیگر Assault Rifleهای بازی حرف زیادی برای گفتن ندارد. البته برای نبردهای دوربرد استفاده از M16 گزینه مناسبی است.

FTAC Recon / Battle Rifle

FTAC Recon در ابتدا یک سلاح فوق‎‌العاده  ضعیف و ناکارآمد است اما وقتی که Attachmentsهای این سلاح را آزاد می‎‌کنید، برای نبردهای دوربرد به خصوص در مپ‎‌های بزرگ، سلاحی کاربردی خواهد بود.

TAQ-V (SCAR H) / Battle Rifle

کاشکی می‌‎توانستیم بگوییم که SCAR H، سلاحی کاربردی است، اما متاسفانه اینطور نیست. این سلاح به دلیل Recoil ضعیف در نبردهای Mid-Range بر روی حالت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در سطح C قرار می‎‌گیرد.

بهترین اسلحه‌های بازی Call of Duty Modern Warfare 2
PDSW 528 (P90) / SMG

طبق سنت Call Of Duty، اسلحه‌ی P90 آنقدر کارآمد نیست. با اینکه خشاب پنجاه‌‎تایی این سلاح کمک بزرگی به پیروز شدن در مبارزات می‌‎کند اما به خاطر Damage بسیار پایین قادر به از پای در آوردن دشمن نخواهید بود.

Bryson 800 / Shotgun

Bryson 800 اولین شات‎گان از خانواده Bryson است که شما قادر به آزاد کردن آن خواهید بود. به دلیل کند بودن و دقیق نبودن این سلاح  در مقایسه با Lockwood و Expediate، دلیل خاصی برای استفاده از Bryson 800 نخواهید داشت.

Bryson 890 / Shotgun

بعد از Bryson 800 نوبت به سلاح Bryson 890 می‌‎رسد و با اینکه نسبت به Bryson 800، از دقت بیشتری برخوردار است، اما بازهم در مقایسه با Lockwood و Expedite حرف زیادی برای گفتن ندارد.

SAKIN MG38 (M249) / LMG

بااینکه Icarus یک LMG سریع بود اما M249 سنگین و البته بسیار کند است. با اینکه M249 میزان آسیب رسانی زیادی دارد، گزینه‌‎های به مراتب بهتری برای انتخاب یک LMG خواهید داشت.

RAAL MG / LMG

درست مانند M249، سلاح RAAL نیز به شدت کند و سنگین است و به همین دلیل در سطح C قرار می‎‌گیرد.

EBR-14 / Marksman Rifle

اسلحه‌‎ی EBR-14 به اندازه باقی سلاح‌‎های سطح C بد نیست و در نبردهای Mid-Range قدرتمند ظاهر می‎‌شود، اما در نبردهای نزدیک و دوبرد کارآمدی کافی را نخواهد داشت.

سلاح‌‎های سطح D:

سلاح‌‎های این سطح به هیچ وجه ارزش استفاده ندارند، اما تعدادی از سلاح‌‎های سطح D مانند Lockwood در نبردهای تک به تک مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

SO-14 / Battle Rifle

استفاده از SO-14 عذاب آور خواهد بود، این سلاح بسیار کند است و Damage بسیار کمی نیز دارد و تقریبا در هر موقعیتی دشمن نسبت به شما برتری خواهد داشت.

Lockwood MK2 / Marksman Rifle

اسلح‌ه‎ی MK2 با اینکه Damage بسیار بالایی دارد، اما بعد از هر شلیک باید Reload شود. اگر در شلیک اول تیر شما خطا برود شانسی برای زنده ماندن نخواهید داشت، به همین دلیل استفاده از MK2 در نقشه‎‌های کوچک پیشنهاد نمی‎‌شود.

LM-S (PSG1) / Marksman Rifle

فقط می‎‌توان گفت به هیچ عنوان سمت PSG1 نروید، و از اسنایپری استفاده کنید که قادر از پای درآوردن دشمن باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *