راهنمای بازی, راهنمای مراحل بازی, راهنمایی و آموزش

بهترین مادهای بازی Elden Ring برای PC

بهترین مادهای بازی EldenRing

جامعه مادسازها همیشه پس از انتشار بازی‌های مختلف، پشتیبانی فوق‌العاده‌ای از آن‌ها می‌کنند تا بازیکنان تجربه کامل و بهینه‌تری از آثار مورد علاقه خود داشته باشند. بازی الدن رینگ هم از این قاعده مستثنا نیست و با وجود مدت زمان کمی که از عرضه آن گذشته، مادهای متعدد و جذابی برای آن در دسترس قرار دارد. ما در این مقاله شما را با بهترین مادهای بازی Elden Ring آشنا خواهیم کرد.

الدن رینگ از لحاظ محتویات مختلف به شدت غنی است و بازیکنان حین تجربه آن، بهانه‌های مختلفی برای غرق شدن در سرزمین Lands Between (سرزمینی که وقایع بازی در آن رخ می‌دهد) دارند. همین موضوع، باعث می‌شود جامعه خلاق مادسازها حالت‌های متنوعی را برای بازی در نظر بگیرند و تجربه بهینه‌تری را برای علاقه‌مندان به وجود آورند. هرچند که پیشنهاد می‌کنیم برای بار اول بازی Elden Ring را بدون نصب ماد خاصی تجربه کنید، اما مادهای متعددی وجود دارد که می‌توانید برای Play-throughهای بعد سراغ آن‌ها بروید. به عبارتی دیگر، بهتر است یک دفعه بازی را به طور طبیعی به اتمام برسانید و سپس برای دفعات بعدی، به سراغ نصب مادها بروید.

مهم نیست که می‌خواهید جلوه‌های بصری اثر مذکور با بهبود ببخشید یا درجه سختی آن را پایین‌تر بیاورید؛ جامعه مادسازها فکر همه چیز را کرده‌اند. در ادامه می‌توانید لیست بهترین مادهای بازی Elden Ring را با جزئیات کامل مشاهده کنید. در این میان، برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه جدیدترین اثر استودیو FromSoftware می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Elden Ring مراجعه کنید.

بهترین مادهای بازی EldenRing

چگونه مادهای بازی Elden Ring را نصب کنیم؟

برای نصب بهترین مادهای بازی Elden Ring می‌توانید به سایت Nexus Mods مراجعه کنید. خیلی ساده وارد آن شوید، روند ثبت نام را به اتمام برسانید و سپس برنامه Vortex (نرم افزار مدیریت مادها) را نصب کنید. پس از انجام کارهای مذکور، می‌توانید در بین Modهای موجود در سایت گشت و گذار کرده و موارد دلخواه خود را نصب کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق برنامه Vortex مادهای خود را مدیریت کرده و آن‌ها را فعال و غیرفعال کنید

آیا امکان نصب این مادها روی کنسول‌های خانگی هم وجود دارد؟

جواب این سوال منفی است. تنها کاربران نسخه پی سی بازی Elden Ring می‌توانند از مادهایی که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم بهره ببرند و کاربران دو کنسول پلی استیشن و ایکس باکس، قابلیت مشابهی را نخواهند داشت.

بهترین مادهای الدن رینگ برای PC

10- بازی را Pause کنید

نام اصلی ماد: Pause the Game

این ماد دقیقا کاری را انجام می‌دهد که در تیتر مشاهده کردید. تقریبا تمام بازی‌های FromSoftware رابطه خوبی با قابلیت Pause کردن ندارند و شما نمی‌توانید بازی را برای انجام کارهای شخصی، متوقف کنید. حال با نصب این ماد می‌توانید بازی خود را متوقف کرده و برای چند ثانیه‌ای هم که شده استراحت کنید. البته توجه داشته باشید هنگامی که در حال تجربه بازی به صورت Multiplayer هستید، حتی با استفاده از ماد مذکور هم نمی‌توانید بازی را Pause کنید.

بهترین مادهای بازی EldenRing

9- بهبود گرافیک بصری

نام اصلی ماد: Elden Reshade HDR FX

در حالی که بازی Elden Ring جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای دارد و روی همه کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی چشم‌نواز به نظر می‌رسد، در برخی جزئیات گرافیکی ضعیف عمل می‌کند. این موضوع بر هیچکسی پوشیده نیست و افرادی که حساسیت زیادی روی مسائل گرافیکی دارند، ممکن است در برخی مواقع از الدن رینگ ناامید شوند. حال نصب ماد Elden Reshade HDR FX می‌تواند این ضعف را تا حدودی برطرف کند. ماد مذکور بافت‌های مختلف را بهبود می‌بخشد و سایه‌زنی‌ها را هم دست خوش نکته‌های مثبتی می‌کند. بنابراین، اگر PC قدرتمند و کارت گرافیک جدیدی دارید، بهتر است از این ماد مخصوص غافل نشوید.

8- پشتیبانی از مانیتورهای Ultra-Wide

نام اصلی ماد: Ultra-Wide Support

شما می‌توانید بازی Elden Ring را بدون مشکل خاصی روی بخش عمده‌ای از مانیتورهای موجود در بازار تجربه کنید. با این حال، افرادی که از مانتیتورهای پیشرفته Ultra-Wide استفاده می‌کنند ممکن است در حین تجربه بازی به مشکل بخورند. الدن رینگ از این گروه از مانیتورها پشتیبانی نمی‌کند و اگر بخواهید آن را روی مانیتورهای Ultra-Wide اجرا کنید، با تصویر کشیده و ناقصی روبرو خواهید شد. این نقطه دقیقا جایی است که ماد Ultra-Wide Support به کار می‌آید. پس از نصب این ماد، می‌توانید بدون مشکل خاصی بازی را روی مانیتورهای فوق عریض خود تجربه کنید.

7- حالت آسان

نام اصلی ماد: Easy Mode

این ماد برای آن دسته از افرادی که نمی‌توانند با سختی بازی Elden Ring کنار بیایند، مانند یک ناجی آسمانی است. با نصب این ماد، قدرت شخصیت شما به شدت بالا می‌رود و میزان آسیبی که دشمنان می‌توانند به شمار وارد کنند، به شکل محسوسی کم می‌شود. البته پیشنهاد می‌کنیم که هیچ وقت به سمت این ماد نروید؛ چرا که لذت اصلی تجربه الدن رینگ در سختی و چالش برانگیز بودن آن تعریف می‌شود. اگر الدن رینگ آسان باشد، چه تفاوتی با سایر بازی‌های نقش‌آفرینی معمولی می‌کند؟ به هر حال اگر دنبال یک تجربه غیر ایده‌آل اما آسان می‌گردید، Easy Mode را از دست ندهید.

بهترین مادهای بازی EldenRing

6- آزاد کردن تمام پایان‌بندی‌های بازی

نام اصلی ماد: All Endings

برای اینکه بتوانید به تمامی پایان‌بندی‌ها یا Endingهای الدن رینگ دست پیدا کنید، باید ماموریت‌های مشخصی را برای NPCها بازی انجام دهید. حال اگر ماد All Endings را نصب کنید، تمام ماموریت‌های لازم تکمیل شده در نظر گرفته می‌شود و دیگر نیازی به انجام دادن آن‌ها نخواهد بود. بنابراین، پس از شکست آخرین باس فایت بازی می‌توانید پایان‌بندی دلخواه خود را به دست آورید. بازی مورد بحث مجموعا شامل ۶ پایان‌بندی مختلف می‌شود که به واسطه این ماد، همه آن‌ها در دسترس شما خواهند بود.

5- دیگر نیازی به Merchantها نیست

نام اصلی ماد: Grand Merchant

یکی از سرگرمی‌ها و دغدغه‌هایی که در حین تجربه الدن رینگ دارید، مراجعه به Merchant یا فروشنده‌های مختلف و پیدا کردن بهترین آیتم‌ها است. حال اگر ماد Grand Merchant را نصب کنید، دیگر نیازی به صرف زمان برای مراجعه به فروشنده‌ها و پیدا کردن آیتم‌های مختلف نیست. پس از نصب این ماد، تمام آیتم‌های بازی به منو Crafting شخصیت شما اضافه می‌شوند تا بتوانید به واسطه آن، آیتم‌های دلخواه خود را بسازید.

4- Field of View گسترش یافته

نام اصلی ماد: Extended Field of View

در این نقطه از لیست بهترین مادهای بازی Elden Ring به Extended Field of View می‌رسیم. با نصب این ماد، میدان دید یا Field of View شما گسترش پیدا می‌کند تا نگاه بهتری به محیط اطراف خود داشته باشید. با گسترش Filed of View، تسلط بهتری به محیط خواهید داشت و اگر دشمنان یا باس فایت‌ها عظیم الجثه به طرف شما حمله کنند، دوربین بازی شما را اذیت نخواهد کرد. البته دوربین اصلی الدن رینگ مشکل خاصی ندارد و زیاد شما را اذیت نمی‌کند؛ اما با این حال چه کسی از یک بهبود دیگر بدش می‌آید؟

3- تجربه بازی در قالب یک رویا

نام اصلی ماد: The Dream Mod

اگر جزو گیمرهای قدیمی PC باشید، به احتمال زیاد God Modeهایی که روی بازی‌های مختلف قرار داده می‌شد را به یاد دارید. این مادها شما را رسما به یک خدا در دنیای بازی تبدیل می‌کردند و قدرت بی‌نهایتی را در دسترس بازیکن قرار می‌دادند. حال The Dream Mod هم حالت مشابهی دارد و با نصب آن، قدرت بی‌نهایتی پیدا خواهید کرد. با استفاده از این ماد می‌توانید تعداد اسلحه‌ها و متریال‌های خود را بدون هیچ هزینه‌ای تغییر دهید، اسلحه‌های خود را بدون هیچ محدودیتی آپگرید کنید و قابلیت‌های شخصیت خود را هم ارتقا دهید. این پایان کار نیست و به لطف The Dream Mod، می‌توانید به قدرت‌های فراطبیعی مانند تله‌پورت کردن و سرعت به شدت بالا دست پیدا کنید.

بهترین مادهای بازی EldenRing

2- تکمیل همه چیز

نام اصلی ماد: All in One Save File

نام این ماد و کاری که انجام دهد ممکن است برای شما حسابی نامشخص باشد و متوجه هدف اصلی آن نشوید. به هر حال، با نصب این ماد که رسما یک فایل ذخیره (Save File) است، همه فعالیت‌ها و کارها تکمیل شده در نظر گرفته می‌شوند. به عبارتی دیگر، با نصب این ماد تمام اسلحه‌ها و آیتم‌ها وارد Inventory شما می‌شوند، تمامی باس فایت‌ها می‌میرند، تمام Level-Upها آزاد می‌شوند و رسما کاری برای انجام دادن باقی نمی‌ماند. اما خب این موارد به چه دردی می‌خورد وقتی دیگر موردی برای به دست آوردن نیست؟ جواب به شدت ساده است. با نصب این ماد، قدرت به شدت بالایی کسب می‌کنید و برای New Game Plus کاملا آماده می‌شوید. اینگونه می‌توانید با قدرتی بالا یک بار دیگر بازی را از اول شروع کنید و در عین حال همه چیز داشته باشید.

1- رفع مشکلات

نام اصلی ماد: Quality of Life Improvements

استودیو FromSoftware در مقام سازنده بازی، بدون شک در حال تدارک دیدن به روز رسانی‌هایی است که بتواند به واسطه آن، مشکلات فنی را به طور کامل برطرف کند. مشکلات فنی بازی Elden Ring روی نسخه پی سی بیش‌تر به چشم می‌خورد و برای پی بردن به این موضوع، کافی است کمی تحقیق کنید. با این حال، سازندگان هنوز به روز رسانی جدیدی منتشر نکرده‌اند که بتواند مشکلات فنی و باگ‌ها را به حداقل برساند. اما تا زمانی که آن آپدیت در دسترس قرار گیرد، می‌توانید از ماد Quality of life Improvements استفاده کنید. این ماد به خصوص بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند و تا زمان یک پچ رسمی، بهترین گزینه برای افرادی است که از مشکلات مذکور رنج می‌برند.

در این نقطه به پایان مقاله بهترین مادهای بازی Elden Ring می‌رسیم. نظر شما در این باره چیست؟ کدام یک از مادهای مذکور می‌تواند بیش‌تر به شما کمک کند؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Dexerto

اینستاگرام تیلنو
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *