اخبار و رویدادها, موبایل

حالت رایگان جدیدی برای بازی Plague Inc موبایل

بزودی حالت رایگان جدیدی برای بازی Plague Inc عرضه خواهد شد. در این حالت جدید بازیکنان به جای تلاش برای شیوع ویروس سعی خواهند کرد تا در مقابل گسترش ویروسی همه گیر بایستند.

حالت جدید قصد دارد تا بعد تازه‌ای به بازی اضافه کند. این حالت برای تمامی بازیکنان در مدت شیوع و همه گیر بودن ویروس کرونا رایگان خواهد بود. این بازی با کمک سازمان بهداشت جهانی، Global Outbreak Alert (سازمان هشدار شیوع جهانی) و Response Network (شبکه پاسخگویی) توسعه داده شده است. بازیکنان در این حالت باید سعی کنند جلوی شیوع بیماری ها را با اتکا به روش هایی مثل قرنطینه، تعیین فاصله از سایر افراد جامعه، بستن مکان های عمومی و بهبود دادن سیستم سلامت عمومی بگیرند. بعضی از این روش ها در حال حاضر در مقابل ویروس کرونا استفاده می‌شوند. توسعه دهنده این بازی، استودیو Ndemic Creation در کنار خبر انشتار این بازی در وبسایت خود، 250 هزار دلار برای مبارزه با ویروس کرونا به سازمان بهداشت جهانی و ائتلاف آمادگی نوین اپیدمیک اهدا کرد.

 

 

خالق بازی Plague Inc، جیمز وان درگفته های اخیرش درباره این صحبت کرده که چطور هیچ وقت انتظار نداشته بازیکنان از Plague Inc به عنوان راهی برای مقابله با کرونا استفاده کنند. وی در ادامه گفت: ” هشت سال پیش فکر نمی‌کردم که روزی دنیا مشابه بازی Plague Inc بشود یا بازیکنان از این بازی کمک بگیرند تا دوران شیوع یک ویروس همه گیر واقعی را پشت سر بگذارند. ما افتخار می‌کنیم که قادر هستیم تا از سازمان بهداشت جهانی و CEPI در عمل حیاتیشان یعنی پیدا کردن واکسن کرونا پشتیبانی کنیم.”

توسعه دهندگان این بازی قصد دارند تا حمایت خودشان را از سازمان بهداشت جهانی افزایش داده. آنها قصد دارند راهی در بازی خود ایجاد کنند تا گیمر ها بتوانند کمک هایم مالیشان را به سازمان بهداشت جهانی اهدا کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *