اخبار و رویدادها, بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای نسخه بتای بازی Call of Duty Modern Warfare 2

راهنمای نسخه بتای بازی Call of Duty Modern Warfare 2

اولین موج نسخه‌ی آزمایشی و بتای بازی مورد انتظار Call of Duty Modern Warfare 2 در این آخر هفته شروع می‌شود. ما در این مقاله تاریخ باز شدن این بتا، تاریخ دانلود و پری لود و زمان‌های مختلف دسترسی برای کاربران را، توضیح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

اولین موج این بتا، در این جمعه و در تاریخ ۲۵ شهریور، برای کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ که بازی را پیش خرید کرده‌اند موجود می‌شود. این حالت دسترسی زودتر برای کاربرانی که بازی را پیش خریده کرده‌اند تا تاریخ ۲۶ شهریور ادامه خواهد داشت و بعد از آن و بعد از وقفه‌ای یک روزه، از تاریخ ۲۷ شهریور تا ۲۹ شهریور این بتا دوباره و این بار برای تمام کاربران پلی‌استیشن و بدون نیاز به استفاده از پلی‌استیشن پلاس، باز می‌شود.

قابل ذکر است که کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند این بتا را از ساعت ۱۰ امشب (۲۳ شهریور) دانلود کنند تا هنگام شروع بتا فقط وارد بازی شوند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید بازی را پیش خرید کرده، بتا را دریافت کنید و پس از تجربه‌ی بتا در صورت رضایت نداشتن، پیش خرید خود را لغو کنید.

راهنمای نسخه بتای بازی Call of Duty Modern Warfare 2

دومین موج بتا اما، پس از دو روز غیر فعال بودن آن، و از تاریخ ۳۱ شهریور تا اول مهر، به صورت کراس پلی برای تمام کسانی که بر روی پلتفرم‌های مختلف بازی را پیش خرید کرده‌اند، موجود خواهد شد. باید بگوییم که بر خلاف کاربران پلی‌استیشن، کاربران ایکس باکس برای تجربه‌ی بازی نیاز به سرویس گلد خواهند داشت. در ادامه نیز و از تاریخ ۲ مهر تا ۴ مهر تمامی کاربران پلتفرم‌های مختلف، بدون نیاز به پیش خرید کردن، می‌توانند بتای بازی را تجربه کنند.

شما در تمام این مدت لازم نیست که بتای بازی را چند بار از فروشگاه کنسول خود دانلود کنید، شما فقط لازم است در صورت نیاز همان نسخه‌ی اولیه را آپدیت کنید. حجم بتای بازی مشخص نشده است اما با توجه به انتشار حداقل مشخصات لازم برای کامپیوترهای شخصی، حدس زده می‌شود که حجم این بتا نزدیک به ۲۵ گیگ خواهد بود.

اگر سوال دیگری در مورد این بتا داشتید در قسمت نظرات بنویسید تا ما پاسخگو باشیم. همچنین اگر تا زمان عرضه‌ی دنباله‌ی بازی Modern Warfare 2019، قصد تجربه‌ی کال اف دیوتی‌های دیگر را داشتید، سری به فروشگاه ما بزنید.

در این ویدیو می‌توانید انتظارات ما از بازی Call of Duty Modern Warfare 2 را ببینید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *