بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Streets of Rage 4

خرید بازی های جدید PS4

یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌ها برای هر گیمری با هر سلیقه‌ای بدون شک سری بازی Streets of Rage یا همان شورش در شهر است. این اثر Beat ’em up بدون شک یکی از بهترین بازی‌های دوران خود بود که با ترکیب یک داستان ساده و گیم‌پلی درگیر کننده هر مخاطبی را با هر سنی به خود جذب می‌کرد. در این ویدیو اما، ما به سمت جدیدترین نسخه از این سری که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، رفتیم تا علاوه بر تجدید خاطرات، ببینیم که این نسخه جدید توانسته جادوی این سری را دوباره به وجود بیاورد؟

در ادامه می‌توانید لتس پلی و بررسی بازی Streets of Rage 4 را مشاهده کنید:

تماشا در یوتوب:

چهارمین نسخه اصلی از سری بازی‌های Streets of rage نتوانسته یه شاهکار تمام عیار باشد، اما موفق شده انتظاراتی که از بازی داشتیم را برآورده کند. این بازی به خوبی خاطرات گذشته را زنده می‌کند و با گرافیک جذابش و حفظ گیم‌پلی سرگرم کننده‌ی خود، علاوه بر مخاطبان قدیمی، مخاطبان جدید را نیز به خود جلب می‌کند. موسیقی متن فوق‌العاده بازی علاوه بر بالا بردن هیجان و آدرنالین خون شما، فضای سال‌های گذشته این بازی را زنده می‌کند و بسیار خوب با دیگر مکانیک‌های بازی همراه می‌شود تا یک تجربه فوق‌العاده را برای شما بسازد. شما می‌توانید این بازی را به صورت آفلاین، و همانند دوره‌ی گیم‌نت‌ها، همراه با ۴ نفر از دوستان خود تجربه کنید. البته اگر می‌خواهید به صورت آنلاین به تجربه‌ی آن با دوستان خود بپردازید، فقط می‌توانید دو نفره آن را تجربه کنید. قابلیت آنلاین بازی کردن ۴ نفره برای این اثر در نظر گرفته نشده است. ایراد دیگری که به این بازی نوستالژیک وارد است، مدت زمان کوتاه بخش داستانی آن است که کسانی که به دنبال دوباره بازی کردن آن با گروه‌هایی متفاوت از دوستان هستند، را آزار می‌دهد.

نظر شما در مورد لتس پلی و بررسی بازی Streets of Rage 4 چیست؟ آیا شما نیز با این سری بازی خاطره دارید؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *