آنباکس, بررسی ویدیویی, راهنمای خرید بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی

آنباکسینگ نسخه کالکتور بازی Avatar: Frontiers of Pandora

فرنچایز آواتار نه تنها برای سینما، بلکه برای تمام صنایع دنیای سرگرمی، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با هر خبر و فیلم جدید، این دنیا را چند قدمی رو به جلو می‌برد. با این وجود اما، خراب کردن چنین نام معروفی را در اولین حرکت بزرگش در جهان بازی‌های ویدیویی، باید به یک شرکتی که همگی بدون گفتن نام آن را می‌دانیم، یعنی یوبیسافت، بسپارید. بازی Avatar: Frontiers of Pandora با وجود گرافیک بسیار دیدنی، گیم‌پلی راضی کننده و دیگر نکات مثبت، همان فرمول همیشگی یوبی برای عناوین Far Cry را دنبال می‌کند و به جای نوآوری‌های همیشگی Avatar، حس نسخه‌ای عجیب و فرعی مانند Primal برای سری بازی ذکر شده را می‌دهد.

در این ویدیو و مطلب اما، ما قصد داریم به وجهه‌ی دنیای واقعی Avatar: Frontiers of Pandora بپردازیم، و کالکتورز ادیشن جذاب آن را که البته مانند بقیه نکات بازی، فرمول همیشگی یوبیسافت را دنبال می‌کند، معرفی کنیم. همانطور که احتمالا حدس زدید، با آیتم آنچنان متفاوتی در جعبه مواجه نمی‌شوید و همان آرت‌بوک، مجسمه و… را با خرید این کالکتورز ادیشن بدست می‌آورید. با این وجود اما، برای دوستداران فرنچایز آواتار، این نسخه به طرزی باور نکردنی ارزشمند خواهد بود. در چند سال گذشته هیچگاه شاهد یک اکشن فیگور یا مجسمه‌ی ارزان قیمت از آواتار نبودیم و همواره اگر می‌خواستید آیتمی را مربوط به آن تهیه کنید، باید چند هزار دلار خرج می‌کردید. با این کالکتورز ادیشن اما، شما یک مجسمه‌ی بسیار زیبا و با کیفیت (نسبت به قیمت) بدست می‌آورید که می‌توانید در دکوراسیون خود در کنار استیل بوک فیلم‌ها قرار دهید. جهت دیدن تمام جزئیات نسخه کالکتور بازی Avatar: Frontiers of Pandora در ادامه ویدیوی ما را تماشا کنید.

آنباکسینگ نسخه کالکتور بازی Avatar: Frontiers of Pandora در آپارات:

در کل باید بگوییم که بازی Avatar: Frontiers of Pandora کوچک‌ترین خلاقیتی در هیچکدام از زمینه‌ها، به نمایش نمی‌گذارد و با الهام گرفتن از کارهای جیمز کامرون و سری فارکرای، محصولی را در اختیارتان قرار می‌دهد که تفاوتی با فیلم‌ها ندارد. البته که همانطور که گفتیم، هواداران پروپاقرص آواتار، حتما باید آن را تجربه کنند و به نظر ما، اقدام به تهیه‌ی نسخه‌ی کالکتور آن کنند. بدون شک یوبیسافت با وجود تمام ایرادات و نقص‌ها، همواره ادیشن‌های با ارزشی در اختیار بازیکنان قرار داده و ارزش پول شما، حداقل در این زمینه را می‌داند. نکته‌ی دیگری که وجود دارد آن است که Avatar: Frontiers of Pandora l موجود در جعبه، نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن است و این بدان معنی است که شما، با خرید نسخه‌ی کالکتور تمام دی‌ال‌سی‌ها و محتواهای اضافه‌ی بازی در یک سال پس از عرضه را نیز در دست خواهید داشت. لازم به ذکر است که ورژن آلتیمیت به تنهایی، ۱۳۰ دلار قیمت دارد.

تماشای آنباکسینگ نسخه کالکتور بازی Avatar: Frontiers of Pandora در یوتیوب:

اگر قصد خرید نسخه کالکتور بازی Avatar: Frontiers of Pandora یا دیگر ادیشن‌های آن را دارید از طریق لینک قرار داده شده به قسمت فروشگاهمون برید و حتما قبل از خرید، ویدیوی ما را تماشا کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *