بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

آنباکسینگ نسخه کالکتور بازی Need for Speed Unbound

ترکیب گرافیتی و مسابقات خیابانی همیشه در ذهن مخاطبان این دو صنعت به عنوان یک فرمول برنده حضور دارد. مقداری عجیب بود که تا کنون هیچ شرکتی در دنیای بازی‌های ویدیویی به سراغ این ترکیب نرفته بود. امسال و بعد از چندین و چند Need for Speed ناموفق، بلاخره EA با استفاده از فرمول ذکر شده و انتشار NFS Unbound توانست دل بازیکنان را بدست بیاورد و یک اثر موفق بسازد. با وجود تبلیغ نشدن آنباوند توسط ناشران، این نسخه از سری محبوب جنون سرعت، علاوه بر گیم‌پلی خوب یک کالکتورز ادیشن جمع و جور نیز دارد. ما در این ویدیو به سراغ این ورژن کلکسیونی رفته و آن را برای شما آنباکس می‌کنیم. قابل ذکر است از آنجایی که این بسته کلکسیونی در خود دیسک ندارد، شما می‌توانید آن را فارغ از کنسولی که دارید خریداری کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی آنباکسینگ نسخه Collector’s Edition بازی Need for Speed Unbound را ببینید:

تماشا در یوتوب:

همانطور که اشاره کردیم، بر خلاف دیگر کالکتورز ادیشن‌ها، نسخه‌ی کلکسیونی Need for Speed Unbound جعبه‌ای کوچک و جمع و جور دارد. در این بسته بندی، شما آیتم‌هایی مانند ماژیک‌های مخصوص گرافیتی، استیل بوک و… را پیدا می‌کنید. مواردی که قطعا برای طرفداران پروپاقرص این مجموعه و البته کسانی که از گرافیتی استقبال می‌کنند، بسیار جذاب هستند. می‌توان گفت که با توجه به برچسب قیمت این محصول، خریدار یک مجموعه کامل از لوازمی به یادماندنی و کاربردی دریافت می‌کند. حواستان باشد که برای دسترسی هرچه بیشتر مخاطبان، EA در این کالکتورز ادیشن دیسکی قرار نداده و بازیکنان می‌توانند بدون توجه به برند کنسول خود آن را خریداری کنند.

شاید می‌توان گفت که NFS Unbound قربانی نسخه‌های ضعیف و ناموفق قبل از خود شد. از آنجایی که EA امیدی نداشت که این اثر دوباره بین هواداران محبوبیت از دست رفته‌ی سری جنون سرعت را برگرداند، تصمیم گرفت آنقدر روی آن مانور ندهد. البته که این تصمیم یک اشتباه کامل بود و آنباوند تبدیل به عنوانی در خور نام Need for Speed شد و توانست بسیاری از بازیکنان را به برگشت Arcade Racing محبوبشان امیدوار کند. گیم‌پلی فوق‌العاده و نوستالژیک، داستانی خوب و البته حضور سلبریتی‌هایی مانند Asap Rocky همه و همه از مواردی بودند که این بازی را تبدیل به نسخه‌ای موفق کردند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر کنسول و پلتفرمی به غیر از ایکس باکس و کامپیوتر دارید، حتما از بین تمام عناوین مسابقه‌ای آرکید، Unbound را انتخاب کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *