اخبار و رویدادها, بازی, یادداشت

احتمال وجود موسیقی هوشمند در بازی‌ Call of Duty Modern Warfare 2

احتمال وجود موسیقی هوشمند در بازی‌ Call of Duty Modern Warfare 2

به نظر می‎‌رسد اکتیویژن در حال ثبت اختراعی برای قرار دادن موسیقی‎‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، در  بازی‎‌های مولتی پلیر خود است. در سال‎‌های اخیر هنرهایی که توسط هوش مصنوعی تولید می‎‌شوند روز به روز در حال محبوب‎تر شدن هستند، بنابراین تعجبی ندارد که این تکنولوژی در صنعت موسیقی نیز مورد استفاده قرار گیرد. طبق اعلام Exputer، اکتیویژن اختراعی را ثبت کرده که شامل سیستم‎‌ها و روش‎‌هایی است که با توجه به موقعیت گیمر در بازی، به صورت پویا موسیقی تولید کند.

فرض کنید در حال تجربه یکی از بازی‎‌های مولتی پلیر اکتیویژن مانند Call Of Duty هستید، به آخرین دور بازی رسیدید، وضعیت سلامتی خوبی ندارید و محاصره شدید. با توجه به شرایطی که شما درونش هستید این تکنولوژی یک قطعه موسیقی منحصر به فرد تولید خواهد کرد. سپس ممکن است با توجه به اقدامات بازیکن موسیقی نیز تغییر کند و حتی بر روی پیروزی یا شکست بازیکن تاثیر مهمی بگذارد. در تصویر پایین نقشه‌ و شماتیک این تکنولوژی را می‌بینید.

احتمال وجود موسیقی هوشمند در بازی‌ Call of Duty Modern Warfare 2

تا به این لحظه مشخص نیست که چرا اکتیویژن به دنبال استفاده از این تکنولوژی به جای استخدام آهنگسازان کاربلد برای ساخت موسیقی در شرایط متفاوتِ بازیکن است، اما امیدواریم این مسئله به خاطر پرداخت حقوق به آهنگساز نباشد!

معلوم نیست که این تکنولوژی در زمان عرضه مورد انتظارترین بازی اکتیویژن در سال ۲۰۲۲ یعنی Call of Duty Modern Warfare 2 موجود باشد یا خیر، اما این امکان وجود دارد که بعد از عرضه و همراه با آپدیت‌های فراوان این اثر، این تکنولوژی نیز به بازی اضافه شود. شنیدن موسیقی‌های تولید شده توسط یک هوش مصنوعی در یک راند از Search and Destroy و هنگامی که شما بازی ۵ در برابر ۱ را پیروز می‌شوید، اتفاقی جالب به نظر می‌آید. البته این امکان نیز وجود دارد که هرگز شاهد عملی شدن این ایده نباشیم، نظرات خود در مورد این تکنولوژی را با ما در بخش نظرات به اشتراک بزارید.

اگر هنوز ویدیو‌ی ما در مورد انتظاراتمان از بازی Call of Duty Modern Warfare 2 را ندید در سه روز مانده به انتشار بازی، سری به آن بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “احتمال وجود موسیقی هوشمند در بازی‌ Call of Duty Modern Warfare 2

  1. علیرضا گفت:

    سلام من روی کامپیوترم روی لاگین دیمون وار میمونه تو بازی نمیره با چی این مشکل رو حل کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. بهراد گفت:

      با سلام دوست عزیز. ما تو دوران بتای بازی این مقاله رو برای رفع این مشکل رفتیم. امیدوارم که برای بازی اصلی هم کار کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *