اخبار و رویدادها, بازی, پی سی, راهنمای خرید بازی, کنسول, نمایش و پیش نمایش, یادداشت

بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم ۲۰۲۲

بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022

قطعا بسیاری از بازیکنان تا این لحظه از انتشار عناوین پیش رو در سال 2022 هیجان زده هستند و تنها چیزی که می‌تواند این هیجان و شور و ذوق را به انتظاری سخت و ناراحت کننده تبدیل کند، تاخیر در عرضه و تغییر تاریخ انتشار این بازی‌ها است. البته که برخی از عناوین نام برده شده در این لیست، تا همین لحظه هم با تاخیر مواجه شده و یا تا سال 2023 بازیکنان را در انتظار می‌نشانند. اما با این‌حال، باید گفت که با وجود تغییر در تاریخ عرضه تعدادی از بازی‌ها، همچنان شاهد انتشار عناوین بزرگی تا انتهای سال 2022 هستیم تا کویر خشک و بی آب و علف چندماه اخیر در صنعت گیم، به دشتی پربارتر تبدیل شود. در این مقاله‌هم سعی کرده‌ایم تا بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022 را که در صورت تاخیر در عرضه آن‌ها، ناامیدی طرفداران را در پی خواهد داشت، بررسی کنیم.

بازی Midnight Fight Express

بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022

بازی Midnight Fight Express یکی از عناوینی است که به راحتی می‌تواند حجم عظیمی از طرفداران و بازیکنان را به خود جذب کند و تا ساعت‌ها، آن‌ها را سرگرم نگه دارد. بازی Midnight Fight Express بازیکنان را وادار می‌کند تا درشهر پر آشوب این بازی به گشت و گذار بپردازند و عیاشان و اراذل بسیاری را کتک بزنند؛ به همین سادگی. البته که عناصر دیگری نیز مانند انیمیشن‌های روان و متعدد، تعامل شخصیت‌ها با دیگر انسان‌ها و یا محیط و خود گیم‌پلی، نقش بزرگی در مجذوب کردن گیمرها به این بازی ایفا کرده‌اند.

در بازی Midnight Fight Express، شما می‌توانید اشیا مختلفی را بردارید و با استفاده از آن‌ها دشمنان خود را گوشمالی دهید، یا حتی خود آن افراد را به جهات مختلف پرتاب کنید (از کوباندن آن‌ها به دیوار گرفته تا میز و صندلی و حتی دیگر دشمنان). در نسخه دموی منتشر شده از عنوان Midnight Fight Express، شاهد گیم پلی روان و درگیرکننده‌ای مانند بازی معروف SIFU بودیم که لذت بسیار زیادی را برای علاقه مندان به این سبک از بازی‌های مبارزه‌ای به همراه داشت. اما با وجود این مسئله، باید انتظار داشت تا زمان عرضه نسخه اصلی بازی، عناصر جدیدی به بازی اضافه شوند یا حداقل برخی از موارد موجود، بهبود یابند. چیزی که نباید انتظار داشت، تاخیر در عرضه بازی Midnight Fight Express است که حسی جز ناامیدیِ طرفداران را در پی نخواهد داشت.

بازی Evil West

بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022

بازی Evil West که محصول جدید استودیوی بازیسازی Flying Wild Hog است، اثری است در سبک تیراندازی سوم شخص که با فضای گاوچرانی و وسترن ترکیب شده و عناصر زیادی از خون آشام‌ها و اهریمن‌ها، درون آن دیده می‌شود. بعد از رونمایی از گیم پلی بازی Evil West، شاهد آیتم‌ها و موارد مختلفی در گیم پلی این بازی بودیم که برای بسیاری از بازیکنان، لذت بخش و سرگرم کننده تلقی شد: از دستکش جادویی شخصیت اصلی (که با استفاده از آن می‌توانید با قدرت صاعقه، به دشمنان خود شوک الکتریکی وارد کنید) گرفته تا سلاح‌های مخصوص غرب وحشی که با فضای خون آشامی و فانتزی بازی، تمایز یافته‌اند. همچنین آیتم‌های مختلفی در محیط بازی وجود دارند که هنگام مبارزه می‌توان از پرتاب یا منفجر کردن آنان، به سود خود استفاده کرد.

در تریلر رونمایی از گیم پلی این بازی، شاهد نحوه مبارزه و محیط و دنیای بازی بودیم که بسیار شبیه به بازی‌های DOOM است ولی همچنان سبک و استایل خاص خود را حفظ کرده است. باید دید که آیا بازی Evil West می‌تواند با عرضه به موقع خود، بازیکنان را برای مدت زیادی سرگرم نگه دارد و موارد مختلفی مانند داستانی درگیرکننده، گیم‌پلی جذاب، درخت مهارت یا Skill Tree راضی کننده و محیطی خشن را ارائه دهد؟

بازی Gotham Knights

بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022

بعد از بازی‌های باکیفیت و خوش ساختی که شرکت Warner Bros از شخصیت محبوب بتمن منتشر کرد، انتظارات از گیم‌پلی و محیط و داستان بازی Gotham Knight بالا رفت و بعد از تریلرهای متعددی که از این بازی عرضه شد، فهمیدیم که این بازی هم کم و بیش در سبک مجموعه بازی‌های پرطرفدار Batman: Arkham است و باید راه زیادی را برای راضی نگه داشتن طرفداران و بازیکنان طی کند. با وجود این‌ها، باید گفت که حالت Co-op یا چندنفره هم برای این بازی در نظر گرفته شده و سازندگان این اثر علاوه بر داستانی و گیم‌پلی این بازی، باید کیفیت بخش Co-op را هم بالا نگه دارند.

لازم به ذکر است که در تریلرهای متعددی که از این بازی پخش شد، مشکلات فنی متعددی را مانند افت نرخ فریم شاهد بودیم که امیدواریم عوامل ساخت این عنوان، دست به گزینه تاخیر نبرند و این مشکلات را بدون تغییر در تاریخ عرضه بازی Gotham Knights رفع کنند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022

مگر می‌شود سالی بگذرد و شاهد بازی جدیدی از فرنچایز و سری بازی‌های محبوب و پرفروش Call of Duty نباشیم؟ قطعا خیر. درست است که هرسال کالاف دیوتی جدیدی عرضه می‌شود، اما این عادت سالانه شرکت بازیسازی اکتیویژن، دلیل نمی‌شود تا بازیکنان و طرفداران این سری، هیجان و شور و ذوق برای نسخه جدیدی از این مجموعه بازی نداشته باشند. بعد از رونمایی از بازی و گیم پلی عنوان به شدت مورد انتظار Call of Duty Modern Warfare 2 که دنباله بازی Call of Duty Modern Warfare 2019 است، هوادارن کالاف دیوتی بار دیگر شاهد شخصیت‌های محبوب این سری یعنی کاپیتان پرایس، سوپ و گوست یا سایمون رایلی بودند که این بار با ماموریت‌های هیجان انگیزتر، بازیکنان را به وجد خواهند آورند. همچنین با وجود شایعات متعددی از عرضه Warzone 2 در سال 2022، می‌توان انتظار فشردگی زمان ساخت این عنوان را بر دوش سازندگان و عوامل این بازی حس کرد که امیدواریم لطمه‌ای به روند و تاریخ عرضه این بازی وارد نکند.

همانطور که می‌دانید، بازی Call of Duty Modern Warfare 2 تمرکز ویژه‌ای بر روی ماموریت‌های وابسته به قاچاق موادمخدر و کارتِل‌ها دارد که هیجان مبارزه با دشمنان و تیراندازی در این محیط طاقت فرسا را دوچندان می‌کند. تا پاییز سال 2022 باید منتظر عرضه این بازی باشیم تا ببینیم آیا انتظارات ما از بازی Call of Duty Modern Warfare 2، همانطور که در ویدئوی مربوط به این بحث مطرح کردیم، برآورده می‌شود یا خیر؟

بازی God of War Ragnarok

بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022

می‌رسیم به دنباله بهترین بازی سال 2018. بازی God of War Ragnarok که با اختلاف زیادی، موردانتظارترین بازی 2022 بسیاری از بازیکنان و گیمرها است، در پاییز امسال عرضه خواهد شد و استودیوی بازیسازی این عنوان یعنی سانتا مانیکا، با جدیت تمام بر ارائه و عرضه این بازی در تاریخ مشخص شده، تاکید می‌کند. با وجود انتشار بازی God of War Ragnarok در پاییز 2022، می‌توان گفت که این عنوان، بزرگ‌ترین بازی منتشر شده در این فصل خواهد بود که چشم همه طرفداران را به عرضه خود دوخته است.

باید دید که داستان و ماجراهای جدید خدای جنگ یعنی کریتوس با همراهی پسر خود آتریوس چگونه خواهد بود و علاوه بر گیم‌پلی سرگرم کننده و جذاب این بازی، داستان غنی و درگیرکننده و احساسی دیگری نیز به بازیکنان ارائه خواهد شد یا خیر. بعد از رونمایی از تریلر بازی God of War Ragnarok توسط سونی، شاهد پیشرفت گرافیکی این بازی بودیم و همچنین شخصیت‌های متعدد این بازی از جمعه آتریوس، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند. بسیاری از بازیکنان پیش بینی کرده‌اند که بازی God of War Ragnarok همانند نسخه قبلی خود، برترین بازی سال خواهد شد و بار دیگر قدرت کریتوس به دیگر بازی‌ها و شخصیت‌ها غلبه خواهد کرد. درست است که هیچ تاخیری برای عرضه این بازی در نظر گرفته نشده، اما بیایید امیدوار باشیم تا ادامه داستان و روایت کریتوس را بدون هیچگونه معطلی، تجربه کنیم.

بازی The Callisto Protocol

بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022

با در نظر گرفتن هفته‌های پایانی سال 2022 برای عرضه بازی The Callisto Protocol، بسیاری از بازیکنان حدس زدند که روند عرضه و انتشار این بازی با تاخیر مواجه خواهد شد و برای تجربه آن باید تا سال 2023 به انتظار بنشینند. حضور صداگذاران مشهور دنیای گیم یعنی راجر کِلارک (صداگذار شخصیت محبوب و مشهور آرتور در بازی Red Dead Redemption 2) و تِروی بِیکر، ستاره بی‌نظیر صنعت بازیسازی (صداگذار شخصیت‌های مختلف و مشهوری از جمله جوئل در بازی لست آف آس)، گیمرهای سرتاسر دنیا را به این عنوان جدید جذب کرد و در تریلر رونمایی از این بازی، شاهد فضای مرموز و دلهره آور حاکم بر این اثر بودیم. با وجود اطلاعات کمی که از این بازی در تریلر معرفی آن دیدیم، باید انتظار داشته باشیم تا سازندگان این اثر اطلاعات بیش‌تری را در میان بگذارند. پس می‌توان نتیجه گرفت تا قطعی شدن تاریخ عرضه این بازی، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

در این مقاله به بازی‌های مورد انتظار نیمه دوم 2022 پرداختیم که قطعا نباید با تاخیر مواجه شوند، با وجود بازی‌ها و عناوین ذکر شده در این لیست، تاخیر کدام یک از این بازی‌ها می‌تواند شما را ناامید کند؟

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *