بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

بهترین اسلحه‌های بازی Warzone 2.0

بهترین اسلحه‌های بازی Warzone 2.0

پیروزی در بازی‌های بتل رویال علاوه بر اسکیل و استعداد شما، به اسلحه‌ای که از آن استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد. این مسئله در Warzone 2.0 بیشتر از هر بازی‌ دیگری به چشم می‌آید زیرا که شما در این عنوان می‌توانید تفنگ خود را آن طور که می‌پسندید بچینید و به جنگ دشمنان بروید. در این مقاله ما بهترین تفنگ‌های محبوب‌ترین بتل رویال حال حاضر دنیا را برای شما مشخص کردیم، تا با استفاده از آن در کنار مقاله‌ی بهترین لود‌اوت‌های وارزون ۲، بتوانید یک برتری واضح نسبت به حریفان خود داشته باشید.

بهترین اسلحه‌های بازی Warzone 2.0

در این لیست، ما بهترین اسلحه‌‌ی هر کدام از کلاس‌های بازی مانند Assault Rifle، Shotgun و… قرار داده‌ایم، تا شما بتوانید به راحتی و با توجه به سبک بازی خود مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین Assault Rife : اسلحه‌ی M4

M4 در وارزون ۲، یکی از بهترین Assault Rifle‌ها به حساب می‌آید و از همان ابتدا نیز برای تمام بازیکنان در دسترس است. علاوه بر این مسئله، با بالا رفتن لول این تفنگ و باز کردن Attachment‌های آن، کار شما برای شکست دادن دشمنان از قبل نیز آسان‌تر می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، اتچمنت‌هایی را برای M4 خود انتخاب کنید که با پایین آوردن Recoil و بیشتر کردن دمیج، آن را برای مبارزه‌های Mid-Range مناسب کنند. کنترل کردن این سلاح نسبت به باقی Assault Rifle‌های بازی آسان‌تر است، و به همین دلیل بهترین گزینه برای شروع ماجراجویی شما در Al Mazrah به شمار می‌آید.

بهترین Battle Rifle: اسلحه‌ی FTAC Recon

قدرت اسلحه‌ی FTAC Recon به دقت شما در تیراندازی بستگی دارد. اگر از کسانی هستید که بیشتر تیر‌های خود را به هدف می‌زنید، این سلاح بهترین گزینه‌ برای شما است. به علت داشتن یک TTK فوق‌العاده، FTAC Recon به شکلی رویایی دشمنان را به زانو در می‌آورد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر استفاده از اتچمنت‌های پایین آوردن ریکویل، یک خشاب بزرگ‌تر نیز به آن وصل کنید، و با استفاده دقیق از تک تک تیر‌های خود، به پیروزی برسید.

بهترین Marksman Rifle: اسلحه‌ی EBR

در فصل اول هر دو بازی Warzone 2.0 و Modern Warfare 2 این سلاح تبدیل به یکی از بهترین‌ها شده. این اتفاق به دلیل TTK بسیار سریع آن است که حتی دشمنانی که از سه لایه سپر نیز استفاده می‌کنند را، با سه یا چهار تیر بر زمین می‌اندازد. شما می‌توانید با پایین آوردن ریکویل EBR با استفاده از اتچمنت‌های مناسب، به سادگی تیم‌های حریفان را یکی پس از دیگری شکست دهید. کار کردن با این اسلحه، نسبت به دو گزینه‌‌ی قبلی، کمی سخت‌تر است، اما اگر بتوانید به آن عادت کنید، دیگر نگرانی‌ای از شرایط سخت یک در برابر چهار نخواهید داشت.

بهترین Sniper: اسلحه‌ی Signal 50

اسنایپرها در وارزون ۲ قدرتی که در نسخه‌ی اول این بازی داشتند را ندارند، با این وجود اما Signal 50 همچنان از قدرت زیادی برخوردار است و می‌تواند هر کسی در برابر شما قرار می‌گیرد را به دردسر بی‌اندازد. برای این سلاح، از اتچمنت‌هایی که سرعت ADS را بیشتر می‌کنند استفاده کنید و کمی Range آن را نیز قدرت ببخشید. Signal 50 بازیکنان را با یک تیر نمی‌کشد (مگر آن که هدشات باشد) اما بحرحال در حال حاضر، بهترین اسنایپر بازی به شمار می‌آید.

بهترین SMG: اسلحه‌ی Fennec

از زمان وارزون یک تا به الان، به علت گیم‌پلی سرعتی این سری بازی، SMG‌ها همواره یکی از پر قدرت‌ترین سلاح‌ها به شمار می‌آمدند. اگه شما نیز از کسانی هستید که دوست دارید در وارزون، سرعتی بازی کنید و همیشه در حال حرکت باشید، سلاح Fennec بهترین گزینه برای شما است. این اسلحه در مبارزه‌های نزدیک، به سرعت کار دشمنان را یک سره می‌کند. شما برای استفاده از Fennec باید برروی Hip Fire کردن تمرکز کنید و برای این کار، بهتر است که علاوه بر بستن یک خشاب بزرگ به آن، از اتچمنت‌های دیگری که ریکویل را نیز کاهش می‌دهند استفاده کنید.

بهترین LMG: اسلحه‌ی 556Icarus

سلاح‌های کلاس LMG بعد از انتشار وارزون ۲، قدرت بیشتری پیدا کردند و به علت TTK محشر خود، تبدیل به یکی از بهترین‌های بازی شدند. در بین LMG‌ها، بدون شک 556Icarus نسبت به باقی آن‌ها به لطف خشاب بزرگ و دمیج زیادش برتری دارد. تنها اتچمنت‌هایی که برای استفاده از این سلاح نیاز دارید، آن‌هایی هستند که ریکویل را کاهش می‌دهند. با پایین آمدن شدت لگد Icarus شما کار بسیار آسانی برای شکست دشمنان خواهید داشت.

بهترین Shotgun: اسلحه‌ی Bryson 800

بازی Warzone 2.0 به علت داشتن ساختمان‌های متعدد پر از مبارزه‌‌های نزدیک و رو در رو است. بر خلاف کالدرا در وارزون یک که بازیکنان شاتگان به دست را مجبور به کمپ کردن و در نهایت مردن می‌کرد، Al Mazrah این جریان را به صورت کامل عوض کرده، و دوباره به شاتگان پلیرها شانس پیروزی داده. در بین شاتگان‌ها اما، بهترین گزینه بدون شک Bryson 800 است. شما برای بهتر کردن این سلاح باید لوله‌ی آن را کوتاه کنید و اتچمنت‌هایی که به سرعت حرکت شما کمک می‌کنند، را به آن وصل کنید.

بهترین Pistol: اسلحه‌ی P890

با وجود این همه اسلحه‌ی اصلی قدرتمند در وارزون ۲، پرداختن به اسلحه‌های کوچک‌تر مانند Pistol‌ها سخت می‌شود. با این وجود، اسلحه P890 در این کلاس، می‌تواند با اتچمنت‌های درست، دشمنان شما را در فاصله‌های نزدیک نابود کند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای رساندن این پیستول به بهترین سطح خود، اول از همه پرک Akimbo را به آن اضافه کنید و باقی اتچمنت‌ها را برای افزایش Rate of Fire و Hip Fire Accuracy انتخاب کنید. شما از قدرت P890 بعد از این تغییرات شگفت‌زده خواهید شد.

بهترین Launcher: اسلحه‌ی RPG

انتخاب آر پی جی به عنوان سلاح در هر بازی‌ای، سوال بر انگیز است. اما اگر از ترکاندن ماشین‌ها و افرادی که در ساختمان‌ها کمپ می‌کنند لذت می‌برید، ما به شما کلاسیک‌ترین سلاح ممکن یعنی RPG را پیشنهاد می‌کنیم. با وجود این که سلاح‌های وسوسه انگیر دیگری در کلاس Launcher وجود دارند، اما سرعت بالای آر پی جی باعث برتری آن می‌شود. حواستان باشد که در مبارزه‌های نزدیک به استفاده از آن حتی فکر هم نکنید زیرا به علت ۹۹ درصد تا قبل از بیرون کشیدن RPG شکست می‌خورید.

اگر به دنبال بهترین سلاح‌های Call of Duty Modern Warfare 2 هستید نیز جایی نروید و سری به این مقاله‌ی ما بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *