بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای سیستم Crafting بازی God of War Ragnarok

راهنمای سیستم Crafting بازی God of War Ragnarok

God Of War Ragnarok نسبت به نسخه 2018، عنوانی بسیار بزرگ‎‌تر و البته بهتر است، و به همین نسبت با سیستم ساخت و ساز بسیار عمیق‌‎تر و پیچیده‌‎تری در این نسخه مواجه هستیم. در Ragnarok گزینه‎‌های شخصی سازی و منابع بیشتری برای کشف کردن در دنیای بازی وجود دارد، که البته بسیار پیچیده هستند. به همین دلیل ما در این مقاله به راهنمایی سیستم Crafting بازی پرداخته‎‌ایم تا شما را هرچه سریع‌‎تر با روند ساخت و ساز بازی آشنا کنیم.

بازی شامل قابلیت Transmog است

یکی از ویژگی‎‌های جذاب Ragnarok، قابلیت Transmog است که به شما اجازه می‌‎دهد ظاهر زره خود را تغییر دهید درحالی که از قابلیت‎‌های  همان زره استفاده می‎‌کنید. به عنوان مثال شما علاقه‌‎ای به پوشیدن یک زره ندارید اما از قابلیت‎‌های یک Armor با دفاع بالا می‌‎خواهید استفاده کنید که کل بدن کریتوس را می‌‎پوشاند، در این جا با استفاده از Transmog می‌‎توانید به خواسته خود دست پیدا کنید.

با فروختن Armorهای قدیمی به راحتی پول کسب کنید

شما می‌‎توانید همان زره اوایل بازی را انتخاب کنید، مرتبا آن را ارتقا دهید و بازی را هم به اتمام برسانید. اما اگر می‎‌خواهید به ظاهر کریتوس تنوع ببخشید و از قابلیت‎‌های Armorهای مختلف استفاده کنید، تعدادی زره بلا استفاده در Inventory شما خواهد بود که با فروختن آن‌ها به Brock و Sindri می‎‌توانید پول خوبی کسب کنید.

از زره‌ها به صورت Set استفاده کنید

هواداران بازی‌های نقش آفرینی با این راهنمایی آشنا هستند. در بازی God of War Ragnarok هر آرمور به صورت یک ست کامل است و  سه بخش Chest، Wrist و Belt دارد. شما اگر در هر سه قسمت آرمور خود را از یک زره‌ استفاده کنید، امتیازاتی را دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، من در پلی‌تروی خود از هر سه قسمت آرمور Lunda’s Armor استفاده کردم، و در ازای این کار، مقاومتی بیشتر در برابر المان Poison بدست آوردم.

در سرزمین Muspelheim منابع کمیابی پیدا خواهید کرد

برای دسترسی به این سرزمین نیاز به دو Seed دارید که یکی از آن‌ها را در اواسط بازی پیدا خواهید کرد. با تمرین کردن در The Crucible در صورت موفقیت، به منابع  کمیاب و نادری دسترسی پیدا می‎‌کنید، پس اگر قصد کسب تروفی پلاتینیوم بازی را دارید حتما به این Arena سر بزنید.

راهنمای سیستم Crafting بازی God of War Ragnarok

از Brock و Sindri به میزان زیادی منابع خریداری کنید

بعضی مواقع به منابع خاصی در یک بخش نیاز دارید، در این صورت بهترین راه کسب این منابع خریداری کردن آن‌ها از Brock و Sindri است. البته در برخی موارد این دو نفر آیتم مورد نیاز شما را ندارد و باید در قلمروهای نورس به دنبال آن بگردید، اما باز هم قبل از اکتشاف دنیای بازی سری به فروشگاه این دو نفر بزنید.

هنگام قایق رانی حواستان به منابع روی آب باشد

به طور معمول برخورد با موانع عاقبت خوبی نخواهد داشت، اما اوضاع برای کریتوس و آترئوس متفاوت است. در واقع اگر سوار قایق و یا سورتمه هستید حواستان به بشکه‌ها و آوار باشد که با برخورد با آن‌ها منابع قابل قبولی کسب می‌کنید.

Frozen Flame و Chaos Blade کاربردی اما کمیاب هستند

دوتا از بهترین منابع در بازی Frozen Flame  و Chaos Blade هستند و اوایل بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد. با استفاده از این دو آیتم، قادر به ارتقا Blades Of Chaos و Leviathan Axe، اسلحه‌های اصلی کریتوس خواهید بود. شما در طول بازی قادر به Farm این منابع نیستید و در بخش‎‌های خاصی آن‌ها را پیدا می‌‎کنید. البته بعد از اتمام بازی در برخی مراحل فرعی مانند Draugr Holes، می‎‌توانید به این منابع دسترسی پیدا کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *