بازی, راهنمای بازی‌های موبایل, راهنمایی و آموزش, موبایل

رفع مشکل وصل شدن به وارزون موبایل

رفع مشکل وصل شدن به وارزون موبایل

وارزون موبایل چند وقتی می‌شود که منتشر شده و برخلاف همیشه که فقط ما ایرانیان نمی‌توانستیم به تجربه‌ی بازی‌ها بنشینیم، به علت عرضه‌ی محدود این اثر، تمام جهان با مشکل وصل شدن به وارزون موبایل مواجه هستند. اگر شما هم مثل بقیه بعد از سختی‌ها فراوان توانستید با رفتن به کشور استرالیا به صورت مجازی، بازی را دانلود کنید، احتمالا با مشکل رفتن به یک مچ و البته پینگ بالا مواجه هستید. در این مقاله تمامی راه حل‌های موجود تا به الان برای رفع این مسئله را نوشته‌ایم. با تیلنو همراه باشید.

رمز دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) اکتیویژن را فعال کنید

اصلی‌ترین راه حل در حال حاضر، به طرز باورنکردنی‌ای، فعال کردن رمز دو مرحله‌ای اکانت اکتیویژن است. برای انجام این کار به صفحه‌ی لاگین اکانت در سایت اکتیویژن از طریق برنامه‌ی وب خود یا در گوشی یا در کامپیوتر شخصی، بروید. بعد از وارد شدن به حساب خود به بخش Privacy & Security رفته و برروی Enable Two-Factor Authentication کلیک کنید.

رفع مشکل وصل شدن به وارزون موبایل

در ادامه برنامه‌ی Google Authenticator را دانلود کنید و با استفاده از QR Code اکتیویژن، رمز دو مرحله‌ای را فعال کنید. حالا به وارزون موبایل برگردید، از اکانتتان خارج و دوباره وارد آن شوید. این بار با ۶ جای خالی که باید با اعدادی که Google Authenticator در اختیارتان می‌گذارد، پر شوند، مواجه می‌شوید.

رفع مشکل وصل شدن به وارزون موبایل

به نظر می‌آید که انجام این کار، باعث می‌شود شما بتوانید وارزون موبایل را بدون برنامه‌های تغییر دی ان اس و آیپی، تجربه کنید. البته که اگر این کار نیز جواب نداد در نهایت باید به سراغ برنامه‌های ذکر شده بروید و با استفاده از آن‌ها، راه حل دوم ما را دنبال کنید. فراموش نکنید که در کل به قرار داشتن بازی در حالت آزمایشی، حتی اگر در کشورهای اروپایی نیز حضور داشتید، با مشکلاتی مانند سرورهای پر از لگ و خراب مواجه می‌شدید.

وارد بازی می‌شوم اما بعد مدتی دوباره به منو برمی‌گردم

بزرگ‌ترین مشکل تمامی بازیکنان همین مسئله است که حتی بعد از پیدا شدن مچ، شما نمی‌توانید وارد آن شوید. راه حل دوم ما دقیقا همین مشکل را برطرف می‌کند. اروری که بعد از این اتفاق دریافت می‌کنید معمولا شامل تعدادی عدد رندوم با کلمه‌های Timed Out یا Lost Connection To Host/Server می‌شود. برای رفع آن همراه ما باشید.

رفع مشکل وصل شدن به وارزون موبایل

ابتدا برنامه‌ای که از آن برای تغییر DNS یا آیپی استفاده می‌کنید را روشن کنید. سپس بعد از پیدا شدن مچ و هنگامی که در صفحه‌ی لودینگ قرار دارید، بازی را مینیمایز کنید، وارد برنامه‌ی ذکر شده شوید و آن را خاموش کنید. انجام این کار به احتمال بسیار بالا به شما اجازه‌ی تجربه‌ی بازی با پینگی تقریبا خوب را خواهد داد. البته فراموش نکنید در حال حاضر کشورهای استرالیا، سوئد، نروژ و شیلی اجازه‌ی تجربه‌ی وارزون را دارند، پس حتما برای داشتن بهترین شرایط ممکن به آن‌ها و ترجیحا استرالیا وصل شوید.

اگر همچنان با مشکل وصل شدن به وارزون موبایل مواجه هستید، ارور دقیقی را که دریافت می‌کنید در بخش نظرات با ما به اشتراک بزارید. اگر هم راه حل دیگری دارید، با گفتن آن نه تنها به ما بلکه به تمامی کاربران ایرانی کمک کنید. در صورت علاقه به راهنماهای دیگر از این بازی نیز به ما بگویید تا به آماده سازیشان بپردازیم.

منبع: ZillionGamer

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *