بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

رمز تمام گاوصندوق های بازی Call of Duty Modern Warfare ۲

رمز تمام گاوصندوق های بازی Call of Duty Modern Warfare ۲

بخش داستانی بازی جدید و مورد انتظار Call of Duty Modern Warfare 2 سه گاوصندوق دارد که باز کردن تمام آن‌ها به شما تروفی Gentleman Thief را هم می‌دهد. در این مقاله به شما مکان این گاوصندوق‌ها را همراه با کد باز کردنشان نشان می‌دهیم.

اگر طی اولین پلی‌تروی خود نتوانستید گاوصندوق‌های بازی Call of Duty Modern Warfare 2 را پیدا کنید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید از طریق بخش Select Mission دوباره وارد این مراحل بشید و آن‌ها را باز کنید. هر کدام از این گاوصندوق‌ها یک کد شش رقمی دارند. اولین گاوصندوق در مرحله‌ی ۱۱ یعنی El Sin Nombre و دومی و سومی در مرحله ۱۳ یعنی Alone قرار دارند.

مرحله‌ی ۱۱: Mission 11) El Sin Nombre)

رمز گاوصندوق اول: 19-02-02

پس از بازجویی شدن در ابتدای مرحله،وارد یک آسانسور می‌شوید و یک ماسک بر صورت شما گذاشته می‌شود و در ادامه می‌توانید به صورت آزادانه در کاخ قدم بزنید. برای رسیدن به گاوصندوق که در طبقه‌ی بالا قرار دارد، از جایی که مرحله شروع می‌شود، تا جایی که بازی اجازه می‌دهد، مسیر مستقیم را طی کنید سپس از طریق دروازه‌ی سمت چپ خود، وارد یک حیاط شوید. در انتهای این حیاط یک بالکونی وجود دارد که شما می‌توانید از آن بالا بروید و به طبقه‌ی بالا برسید. بعد از رسیدن به طبقه‌ی بالا در راهروری روبروی خود به صورت مستقیم حرکت کنید و از شر یک گاردی که در آنجا حضور دارد راحت شوید. بعد از این راهرو وارد دورترین راهروی سمت چپ شوید و سپس وارد اتاقی که در سمت چپ قرار دارد شوید. گاوصندوق در این اتاق و در کمد قرار گرفته است. کد، تاریخ عکسی که در همان اتاق وجود دارد است.

رمز تمام گاوصندوق های بازی Call of Duty Modern Warfare ۲

مرحله‌ی ۱۳: Mission 13) Alone)

رمز گاوصندوق اول: 80-10-10

هر دو گاوصندوق این مرحله در یک فضا قرار دارند. بعد از گرفتن شاتگانی که به صورت تله در برابر درب قرار گرفته، از پله‌ها بالا بروید. در این بخش، فقط یک درب در برابر شما وجود دارد که از آن صدای بلندی نیز می‌آید. وقتی این در را باز کنید یک آدم در حال مرگ را می‌بینید. بلافاصله بعد از این اتفاق به سمت چپ بروید و درب قفل شده را با Pry Tool که می‌توانید آن را کرفت کنید، باز کنید. گاوصندوق در این اتاق قرار گرفته است. اگر لوازم کافی برای درست کردن Pry Tool را ندارید به سادگی می‌توانید در همان طبقه‌ی بالا لوازم مورد نیاز برای کرفت کردن را پیدا کنید. حواستان باشد که فعلا از سوراخ موجود در انتهای این طبقه نیز پایین نیوفتید. کد این گاوصندوق برروی تقویم موجود در اتاق نوشته شده است.

رمز تمام گاوصندوق های بازی Call of Duty Modern Warfare ۲

رمز گاوصندوق دوم: 80-60-37

پس از باز کردن گاوصندوق قبلی از فضای موجود در میان این طبقه، به پایین بپرید، و از درب سمت چپ خود خارج شوید. بعد از خارج شدن چندین قدم به سمت چپ بروید و در کنار یک ماشین سفید، وارد دری آبی رنگ بشوید که بر بالای آن نوشته شده “El Maistro”. سپس در سمت چپ و گوشه‌ی این گاراژ یک دفتر را می‌بینید که گاوصندوق در آن قرار گرفته است. کد این گاوصندوق در کامپیوتری، در این گاراژ نوشته شده است.

رمز تمام گاوصندوق های بازی Call of Duty Modern Warfare ۲

در این مقاله، مکان ۳ گاوصندوق بازی Call of Duty Modern Warfare 2 همراه با کد آن‌ها را به شما نشان دادیم. در این گاوصندوق‌ها شما علاوه بر پیدا کردن مقدار زیادی منابع، تفنگ‌هایی خاص پیدا می‌کنید و چندین دیالوگ ویژه بین شخصیت‌های بازی که اشاره‌ای به کال اف دیوتی‌های قبلی دارند، باز می‌کنید. در نتیجه وقت گذاشتن برای پیدا کردن این گاوصندوق‌ها ارزش بالایی دارد. اگر راهنمایی‌های دیگری در مورد بازی Call of Duty Modern Warfare 2 می‌خواهید حتما با ما در بخش نظرات به اشتراک بزارید. ویدیوی ما در مورد انتظاراتمان از این عنوان را نیز از طریق این لینک می‌توانید تماشا کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *