اخبار و رویدادها, یادداشت

ویژگی‌های سرویس PlayStation Stars

ویژگی‌های سرویس PlayStation Stars

با راه‌اندازی سرویس PlayStation Stars Loyalty در بریتانیا، بازیکنان پروپاقرص و ماجراجو که همیشه به دنبال یافتن Collectibleها یا همان آیتم‌های قابل جمع آوری هستند و رازهای موجود درون بازی‌ها را افشا می‌کنند، می‌توانند چالش‌های بسیاری را درون عناوین مورد علاقه خود تجربه کنند. با راه‌اندازی این سرویس، طرفداران و کاربران کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن یعنی PS4 و PS5 می‌توانند در معرض چالش‌های فراوانی برای یافتن انواع رازها و جزئیات و تمام موارد موجود در بازی‌های خریداری کرده خود، قرار بگیرند. ثبت نام در این سرویس کاملا رایگان است و تنها برخی از جوایز این سرویس، نیازمند داشتن اشتراک PlayStation Plus هستند.

نحوه عملکرد سرویس PlayStation Stars

با فعال شدن سرویس PlayStation Stars، بخشی با عنوان کمپین (Campaigns) در دسترس خواهد بود که شامل اهداف و فعالیت‌هایی با محدودیت زمانی برای بازیکنان است. باید گفت که این چالش‌ها، فعالیت‌های اضافه‌تری نسبت به تروفی‌ها در عناوین مختلف پلی استیشن هستند که جوایز و امتیازات ویژه‌ای را برای دارندگان این عناوین به ارمغان می‌آورند. البته باید گفت که آیتم‌های ویژه‌ای که به عنوان جایزه به دست می‌آورید، درون اپلیکیشن PlayStation در تلفن‌های همراه نمایش داده می‌‌شوند.

با توجه به اینکه بخش Collectibleها برای شکارچیان تروفی و علاقه‌مندان به گشت و گذار در بازی‌ها، عملا ویژگی جذابی خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که این دسته از گیمرها کالکشن و مجموعه دلخواه خود را از دستاورد‌های مختلف در بازی‌ها جمع آوری کنند. اما با وجود این به رخ کشیدن‌ها و بخش‌های جذاب، مهم‌ترین قابلیت موجود در این سرویس، امتیازاتی است که کسب می‌کنید. امتیازات کسب شده از به اتمام رساندن این فعالیت‌ها را می‌توان برای خریداری محتویات با ارزشی استفاده کرد (از DLCهای متنوع گرفته تا حتی خود بازی‌ها). سرویس و برنامه PlayStation Stars نه تنها برای سرگرمی بیش‌تر بازیکنان استفاده می‌شود، بلکه با تعبیه سیستم خرید انواع محصولات و محتوا با امتیازات کسب شده در این برنامه، گام مهمی را برای حمایت از طرفداران و کاربران وفادار خود برداشته است. برای گیمرهایی می‌خواهند این پیشرفت‌ها را به رخ دیگر بازیکنان بکشانند، سیستم رتبه‌بندی ویژه‌ای وجود دارد که از چهار رتبه یا سطح تشکیل شده است. برای دست یافتن به مراحل و سطوح مختلف در این برنامه، باید از روش‌های مختلفی مانند خریداری بازی‌ها، عناوین مختلف و همچنین به اتمام رساندن چالش‌ها و کسب تروفی‌های دشوار استفاده کنید.

ویژگی‌های سرویس PlayStation Stars

در انتها باید گفت که این سرویس و برنامه جدیدی که سونی برای کاربران و دارندگان PlayStation 5 و PlayStation 4 در نظر دارد، اقدام بسیار بزرگ و مهمی برای رفاه حال و حتی جذب کاربران پلی استیشن است. مگر می‌شود گیمر باشید و از خریداری محصولات مختلف با امتیازات کسب شده خود خوشحال نشوید؟ این قابلیت جدید باعث می‌شود تا افرادی که مدت‌هاست کنسول‌های پلی استیشن خود را کنار گذاشته‌اند، بازهم حال و هوای نوآوری و تازگی را هنگام بازی کردن، تجربه کرده و دوباره از سرویس‌ها و فروشگاه سونی استفاده کنند. آیا شما از سرویس PlayStation Stars استفاده خواهید کرد یا که انتظارات بیش‌تری از پلی استیشن برای ارائه خدمات جذاب دارید؟

اگر اطلاع ندارید که این سیستم چیست، می‌توانید مقاله‌ی ما در مورد معرفی این سرویس را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *