بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

چگونه در بازی Need For Speed Unbound سریع پول جمع کنیم

چگونه در بازی Need For Speed Unbound سریع پول جمع کنیم

درست به مانند بیشتر بازی‌های مسابقه‌ای در سبک آرکید، بازی Need For Speed Unbound نیز شما را برای خرید ماشین‌های مختلف و یا بالا بردن سطح ماشین‌های حال حاضرتان، ملزم به جمع‌آوری مقدار زیادی پول می‌کند. در آخرین نسخه از این سری محبوب و خاطره‌انگیز اما، این مسئله کمی بیشتر به چشم می‌آید، زیرا در این عنوان پول حرف اول و آخر را در پیروزی شما در مسابقات مختلف می‌زند. به همین علت نیز شما نیاز دارید برای پیروزی در برابر حریفان سریع‌تر از خود، قبل از هر مسابقه، ماشین خود را به بهترین سطح ممکن برسانید. در مقاله چگونه در بازی Need For Speed Unbound سریع پول جمع کنیم، ما به شما بهترین راه‌های کسب درآمد در این اثر را آموزش می‌دهیم تا راحت‌تر به رتبه یک و پیروزی دسترسی پیدا کنید.

چگونه در بازی Need For Speed Unbound سریع پول جمع کنیم

همانطور که احتمالا حدس می‌زنید، ساده‌ترین و در عین حال بهترین روش برای بدست آوردن پول در این بازی، به اتمام رساندن تمام Event‌ها در رتبه‌ی اول است. با این وجود اما، چندین نکته و ترفند در مورد این ایونت‌ها وجود دارند که به شما کمک می‌کنند سریع‌تر پول جمع کنید و ماشین‌های خود و تجهیزات آن‌ها را در همان ابتدای بازی به سطح‌های بالا‌تر برسانید. با انجام این کار  می‌توانید در ادامه‌ی راه خودروهای بهتری را نیز خریداری کنید.

تمام Event‌ها را قبل از رفتن به گاراژ تکمیل کنید

در بازی Need For Speed Unbound داستان به چندین هفته و روز تقسیم می‌شود. به همین دلیل نیز شما با هربار بازگشت به گاراژ تمام ایونت‌های موجود را ریست می‌کنید و داستان بازی را یک روز پیش می‌برید. حواستان باشد که قبل از برگشتن تمام ایونت‌ها به خصوص آن‌هایی که مهم هستند را به اتمام برسانید تا بیشترین پول ممکن را در هر روز بدست آورید.

Event‌های شبانه خطرناک‌تر هستند اما پول بیشتری دارند

روز‌ها در این اثر درست به مانند دنیای واقعی به صبح و شب تقسیم می‌شوند. در حالی که رانندگی کردن در شب به علت کمبود دید خطرناک‌تر است و پلیس‌های بازی نیز سخت‌گیر‌تر عمل می‌کنند، اما پیروزی در مسابقات شبانه پول بیشتری به شما می‌دهد. بنابراین اگر دوست ندارید که تمام ایونت‌ها را قبل از رفتن به گاراژ تکمیل کنید، حداقل تمرکز خود را بر زمان تاریکی و شب بزارید تا پول بیشتری بدست آورید.

اجازه دهید پلیس‌ها شما را تعقیب کنند

فرار کردن از دست پلیس‌های بازی، جوایز زیادی به شما می‌دهد و درست به مانند ایونت‌ها، اگر در شب از دست آن‌ها فرار کنید، پول بیشتری نیز جمع‌آوری می‌کنید. در این تعقیب گریز‌ها یک گلیچ نیز ممکن است برای شما پیش بیاید که جایزه‌ای هنگفت به شما هدیه می‌دهد. البته مواظب باشید که در صورت داشتن مقدار زیادی پول قبل از درگیری با پلیس ریسک نکنید زیرا اگر پلیس شما را بگیرد، موجودیتان نیز به صفر می‌رسد.

در مسابقات از SideBet‌ها استفاده کنید

یکی دیگر از کار‌های ریسکی برای جمع‌آوری پول در بازی Need For Speed Unbound استفاده از سیستم SideBet است. قبل از هر مسابقه شما می‌توانید با انجام این کار مقداری پول بیشتر بدست بیاورید. البته مواظب باشید که شکست در این SideBet‌ها از موجودی‌ شما کم می‌کند. در نهایت اما استفاده از این سیستم به صورت منظم و هوشمندانه به شما کمک می‌کند در هر مسابقه علاوه بر جایزه‌ی پیروزی، مقداری پول اضافه نیز کسب کنید.

از NOS برای نگه‌ داشتن کمبوی خود بهره ببرید

مانند تمام بازی‌های ریسینگ، انجام کار‌های نمایشی در Unbound به شما کمک می‌کند علاوه بر کسب XP بیشتر، مقداری پول نیز بدست بیاورید. کارهایی همچون دریف کشیدن، پرواز کردن به کمک یک رمپ و… همه عواملی هستند که اگر آن‌ها را همراه با هم انجام دهید یک کمبو یا به اصطلاح Multiplier بدست می‌آورید. هرچه قدر عدد این کمبو‌ها بالا برود، پولی که از آن‌ها بدست می‌آورید نیز بیشتر می‌شود. در حین انجام این کارها اما ممکن است به مقطعی برسید که در آن نتوانید کاری نمایشی انجام دهید، در این لحظات برای از دست ندادن Multiplier خود بهتر است که NOS ماشین یا همان نیترو را روشن کنید تا علاوه بر نگه‌داشتن عدد آن، خود را سریع‌تر به فرصت بعدی انجام یک کار نمایشی برسانید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *