اخبار و رویدادها, کنسول

کونامی ساخت Silent Hill جدید را رد کرد

کونامی شایعات اخیر حول ساخت بازی های جدید از سری سایلنت هیل رو رد کرد.
اخیراً شایعات زیادی حول ساخت بازی‌های جدید از سری سایلنت هیل مطرح شد. یکی از مدیران تبلیغاتی بخش آمریکای کونامی تو مصاحبه با Rely On Horro این شایعات رو رد کرد و گفت: ” ما از تمام شایعات مربوط به سایلنت هیل جدید با خبریم. اما من می‌تونم تایید کنم که این شایعات حقیقت ندارن. من می‌دونم که این جوابی نیست که هوادران دنبالشن. البته ما این سری فرنچایز رو رها نمی‌کنیم اما عملکرد ما در این باره به شکلی که شایعات و خبر ها اطلاع می‌دن، نیست.”

شایعات اخیر مبنی بر این بود که دو بازی از سری سایلنت هیل در دست توسعه قرار داره. یه بازی قرار بود عنوانی کاملا جدید تو این سری باشه در حالی که عنوان دیگه قرار بود اثری اپیزودیک با گیمپلی‌ای مشابه Until Dwan و The Dark Pictures Anthology- Man of Medan باشه.

بلافاصله پس از مطرح شدن این شایعات، شایعه جدیدی مبنی بر ساخت عنوانی از سری سایلنت هیل توسط کوجیما پروداکشنز مطرح شد.سایت Rely On Horror سعی کرد اطلاعات بیشتری راجب این دو اثر مطرح شده از اعضای کونامی کسب کنه اما کونامی اطلاعات بیشتری را به اشتراک نذاشت. به نظر می‌رسه کونامی قصد داره تا روزی دوباره به سراغ سایلنت هیل برگرده اما نه به شکلی که تو شایعات اخیر مطرح شده.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *