اخبار و رویدادها, بازی

از بازی مورد انتظار استودیو The Initiative رونمایی شد

The Initiative

دیشب در طول مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰، بالاخره از ساخته‌ی جدید استودیوی The Initiative رونمایی شد. همراه تیلنو و نمایش این بازی باشید.

یکی از جدیدترین استودیو‌های فرست پارتی مایکروسافت در این نسل، استودیوی The Initiative است که نام‌های بزرگی از صنعت بازی‌های ویدئویی را دور هم جمع کرده و قرار است تا اثری متحول کننده را تحویل گیمرها دهد. از زمان تاسیس این استودیو بارها شایعاتی حول بازی آن‌ها به گوش می‌رسید و در بیشتر این شایعات نیز، نام Perfect Dark به گوش می‌رسید. حالا در مراسم گیم اواردز، شاهد اولین نمایش سینماتیک از این اثر نسل نهمی بودیم و باید گفت که شایعات صحت داشتند. نسخه‌ی جدیدی از مجموعه Perfect Dark توسط این استودیو در حال ساخت است و به نظر می‌رسد که این بازی در مصر جریان دارد. عده‌ای نیز معتقدند که این نسخه ریبوتی برای سری Perfect Dark خواهد بود.

اطلاعات بسیار زیادی از این بازی منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد با اثری اکشن-ماجراجویی طرف خواهیم بود که زاویه دید اول شخص داشته باشد. در آخر باید اشاره کنیم که افراد حاضر در این استودیو، از بازیساز‌های بسیار بزرگ به شمار می‌روند و از استودیوهای مختلفی مثل ناتی داگ، راک استار، سانتامونیکا و ریسپاون به استودیو The Initiative پیوسته‌اند.

این بازی می‌تواند برگ برنده‌‌ای برای ایکس باکس باشد و نوید آغاز مجموعه‌ای بزرگ از انحصاری‌های این کنسول را بدهد؛ چراکه سران مایکروسافت روی پروژه‌های این استودیو حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. شما می‌توانید لیست کامل برندگان مراسم The Game Awards 2020 را نیز در تی بلاگ مطالعه کنید.

شما می‌توانید برای خرید ایکس باکس سری ایکس و خرید ایکس باکس سری اس همین الان به بخش فروشگاه تیلنو مراجعه کنید.

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ آیا این بازی می‌تواند گیمرها را برای خرید ایکس باکس تشویق کند؟ نظر خود را با تیلنو به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *