تروفی بازی, یادداشت

۱۰ مورد از سخت ترین تروفی پلاتینیوم بازی ها (قسمت دوم)

برای بسیاری از گیمرها، داشتن تروفی‌های پلاتینیوم مختلف، بسیار حائز اهمیت است. اما بعضی از این تروفی‌های گلاتینیوم بسیار سخت به دست می‌آیند که جایگاه ویژه‌ای هم خواهند داشت. در بحش دوم و پایانی سخت‌ترین تروفی پلاتینیوم بازی‌ها، در تیلنو همراه ما باشید.

هر گیمری احساس خاص خود را از  تروفی‌ها و اچیومنت‌ها دارد. برخی از گیمرها نمی‌توانند در مقابل آن‌ها مقاومت کنند و حتی با سخت‌گیری و تلاش بسیار، سخت‌ترین موارد را هم شکار و به مجموعه خود اضافه می‌کنند. بقیه تنها مجموعه و بازی‌های مورد علاقه خود را دارند و فقط جایی به این موضوع علاقه‌مند می‌شوند که به ایشان مربوط باشد. حتی ممکن است علاقه‌مندان به تروفی پلاتینیوم به راحتی بازی‌هایی را خریداری کنند چون‌که تروفی پلاتینیوم آسانی دارند. اما سوال اینجاست که آیا این واقعا چیزی است که یک گیمر می‌خواهد بازی کند یا خیر؟

پس از پرداختن به بخش اول سخت‌ترین تروفی‌های پلاتینیوم و معرفی پنج بازی با این ویژگی، به بخش دوم و پایانی این بازی‌ها رسیده‌ایم. بازی‌هایی که می‌توانند در عین جذاب بودن، تروفی پلاتینیوم بسیار سخت و وقت‌گیری داشته باشند که برای گیمرهایی که علاقه به این کار دارند، چالشی درخور و واقعی ایجاد می‌کنند.

۵- تروفی پلاتینیوم بازی Alien: Isolation

تروفی پلاتینیوم

دیگر بازی که از سبک ترس و بقا پیروی می‌کند و تروفی پلاتینیوم بسیار دشواری دارد، بازی Alien: Isolation است. بازیکنانی که این بازی را تجربه کرده‌اند، متوجه دو چیز شده‌اند: اول سختی بیش از حد این بازی و تجربه با کیفیتی که این بازی ارائه می‌دهد. دوم روی مخ بودن این بازی است که تا تمام کردن آن که البته عده‌ی زیادی موفق به این نمی‌شوند، باید حسابی با زنومورف سر و کله بزنید و دفعه‌های بسیاری توسط او کشته شوید.

بزرگ‌ترین مشکل، تروفی One Shot این بازی است و این تروفی از بازیکن می‌خواهد که بازی را بدون مردن به اتمام برساند. بعد از تمرین‌های بسیار و کاهش درجه سختی بازی، بهتر می‌شود این بازی را مدیریت خواهد کرد.

۴- بازی Gran Turismo Sport

تروفی پلاتینیوم

واقعا این خیلی آزار دهنده است که به دست آوردن بعضی از تروفی‌های پلاتینیوم با گذشت زمان، تقریبا غیر ممکن می‌شوند. این مورد در بازی Gran Turismo 5 در کنسول PS3 وجود داشت که دسترسی به دو تروفی آنلاین را به دلیل از کار افتادن سرورهای این بازی، از دست داد. البته تروفی پلاتینیوم بازی Gran Turismo Sport، هنوز قابل دسترسی است که ممکن است این امکان هم در آینده‌ای نه جندان دور از بین برود.

در این بازی تعدادی چالش بسیار سخت مسابقه‌ای، تروفی‌های بسیار وقت‌گیر و بسیاری از این تروفی‌های مشکل مانند شکستن رکورد یک میلیون امتیاز دریفت، وجود دارد. این چالش‌ها باعث تبدیل این بازی به یکی از سخت‌ترین تروفی‌های پلاتینیوم شده است.

۳- بازی GTA V

Hardest Platinium Trophies 10

راکستار هنوز با قدرت به پشتیبانی و ارائه به‌روز رسانی‌های GTA V Online، ادامه می‌دهد و تا حدودی به این دلیل است که این بازی هنوز هم یکی از بهترین عناوین جهان‌باز به شمار می‌رود. نسخه اصلی این بازی در سال 2013 برای کنسول‌های Xbox 360 و PS3 منتشر شد، اما هنوز هم نسخه‌های نسل هشتمی این بازی جزو پر فروش‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. اما این بازی تروفی‌های رو مخی هم دارد.

هر موقع یک بازی طیف وسیعی از کارهای نامعقول و عجیبی برای انجام می‌دهد، بازیکنان ناچار به قبول این مواردند و باید به انجام این کارها بپردازند. مثلا باید برای خرید بعضی چیزهای بسیار گران‌بها و کاملا بیهوده، باید مدت زمان بسیاری را برای کسب پول و خرج نکردن آن‌ها بگذارید. بازی GTA V،بسیاری از این تروفی‌ها را به شما تحمیل می‌کند، از اجرای بی‌نقص مراحل گرفته تا سخت کار کردن برای رسیدن به سطح 100 در بخش آنلاین این بازی، بخشی از این تروفی‌های ناجوانمردانه این بازی به شمار می‌روند.

بیش از هفت سال از انتشار بازی GTA V می‌گذرد، اما به لطف پشتی‌بانی بی‌نقص راکستار و داشتن بخش آنلاین فوق‌العاده، این بازی هنوز هم جزو پر فروش‌ترین بازی‌های حال حاضر دنیاست. شما می‌توانید برای خرید بازی GTA V با بهترین قیمت به سایت فروشگاه تیلنو مراجعه نمایید.

۲- تروفی پلاتینیوم بازی Furi

تروفی پلاتینیوم

این بازی چیز بزرگ و خاصی ارائه نمی‌دهد. در بازی Furi، بازیکن در میدان مبارزه‌ای از جنس آینده، در مقابل باس‌فایتی دیوانه و بی‌اعصاب که می‌خواهد قهرمان بازی را تکه تکه کند، قرار می‌گیرد.

این بازی اثری بی‌رحم محسوب می‌شود که ویژگی‌های هک اند اسلش و المان‌های سنتی سبک تیراندازی را با هم مخلوط کرده است. این بازی سرسخت، با تروفی‌های دشواری که دارد، دارای رتبه‌بندی S در لیست دشوارترین تروفی‌های پلاتینیوم است که برای رسیدن به تروفی پلاتینیوم این بازی، راه سختی پیش روی بازیکنان وجود دارد.

۱- بازی The Last of Us Remastered

10 Hardest Platinium Trophies

با وجود بازی‌هایی PS4 که داستان‌های بسیار خوبی هم دارند، شاهکار Naughty Dog، با داستانی که در ویران شهری آخرالزمانی روایت می‌شود، یکی از بهترین انجصاری‌های Play Station به شمار می‌آید. کسانی‌که توانسته‌اند در این ماجراجویی همراه با جوئل و الی، به تروفی پلاتینیوم دست پیدا کنند، کار بسیار تحسین برانگیزی انجام داده‌اند، زیرا این کار اصلا آسان نیست.

در گیر و دار بقا و گرفتاری در سختی‌ها، مجموعه‌های بسیاری برای جمع‌آوری وجود دارند. هم‌چنین به دست آوردن تروفی‌های دشوار Firefly/Hunter و تروفی‌هایی که ممکن است از دست بروند مانند That’s All I Got و Let’s Gear Up، راهی بسیار سخت برای به دست آوردن تروفی پلاتینیوم این بازی، پیش روی بازیکنان می‌گذارند.

در این مطلب با سخت‌ترین تروفی‌های پلاتینوم آشنا شدید. شما می‌توانید در بلاگ تیلنو ۱۰ بازی با آسان ترین تروفی های پلاتینیوم را مشاهده و مطالعه نمایید.

شما تروفی‌های پلاتینیوم دشوار را ترجیح می‌دهید یا آسان؟ کدام از این بازی‌ها را توانسته‌اید پلات کنید؟ لطفا نظرات خود را با تیلنو به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamerant.com

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *