اخبار و رویدادها, بازی

باکس آرت و تاریخ انتشار بازی Ratchet And Clank: Rift Apart مشخص شدند

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

تاریخ انتشار و باکس آرت یکی از موردانتظار‌ترین آثار انحصاری سونی یعنی بازی Ratchet And Clank: Rift Apart با انتشار یک خبر، مشخص شدند. با تیلنو و ادامه‌ی این خبر همراه باشید.

از زمان معرفی کنسول‌های نسل نهمی، نبود آثار انحصاری درخور نام هر دو شرکت یکی از مواردی بود که تمام طرفداران نسبت به آن، ابراز نگرانی کرده‌اند. اما با این‌‌که پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بازی‌های زمان عرضه (Launch Title) جذابی را نداشتند، اما به مرور زمان مشکل نبود بازی‌های انحصاری باکیفیت توسط استودیو‌های مختلف مرتفع خواهد شد. یکی از بازی‌هایی که از زمان معرفی‌اش و به واسطه‌ی یک نمایش خیره کننده تمام توجهات را به سمت خودش جلب کرده بود، بازی جدید استودیو اینسامنیاک گیمز یعنی Ratchet And Clank: Rift Apart است. اثری که طبق گفته‌ی سازندگان آن، از نهایت قدرت پردازش حافظه‌ی SSD پلی استیشن ۵ استفاده خواهد کرد و از این حیث، تجربه‌ای انقلابی نسبت به نسل گذشته خواهد بود.

استودیو اینسامنیاک گیمز به تازگی و طی یک خبر که در بلاگ پلی استیشن منتشر شد، تاریخ انتشار نسخه‌ی جدید سری رچت اند کلنک را مشخص و اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. در ادامه نیز مشخص شد که انحصاری جدید سونی، برچسب قیمتی ۷۰ دلاری برای نسخه‌ی استاندارد و قیمت ۸۰ دلاری برای نسخه‌ی دیلاکس (Deluxe Edition) خواهد داشت.

کارگردان بازی یعنی مارکوس اسمیث (Marcus Smith) در مطلبی، توضیحاتی را درباره‌ی پیش‌زمینه‌ی داستانی اثر در حال ساخت خود منتشر کرد و گفت:

زمانی که دکتر نفاریوس (Dr. Nefarious) از دستگاهی که قابلیت ورود به بُعد‌های موازی را به او می‌دهد، برای پیدا‌کردن دنیایی که در آن همیشه برنده خواهد بود استفاده می‌کند، رچت و کلنک از یکدیگر جدا خواهند شد. این دو کاراکتر دوست‌داشتنی، زمانی که در حال تلاش برای پیدا‌کردن یکدیگر هستند، با شخصیت‌های دیگری نیز مواجه می‌شوند و با استفاده از بُعد‌های زمانی متفاوت و سلاح‌های جدید، به ماجراجویی در مناطق قدیمی و جدید این سری خواهند پرداخت.

 

بازی Ratchet And Clank: Rift Apart

بازی Ratchet And Clank: Rift Apart برای کسانی که این اثر را پیش‌خرید کنند نیز جوایز ویژه‌ای را در نظر گرفته که شامل یک دست لباس به نام (Going Commando) و اسلحه‌ی بسیار محبوب Pixelizer که در نسخه‌ی اول نیز وجود داشت، می‌شود. این جوایز برای کسانی که نسخه‌ی دیلاکس بازی را پیش‌خرید کنند به موارد زیر ارتقا می‌یابد:

  • پنج دست لباس جدید برای شخصی‌سازی کاراکتر‌ها
  • ۲۰ عدد واحد پول رایج در بازی (Raritanium) که برای آپگرید اسلحه‌ها به کار می‌رود
  • یک عدد استیکر ویژه برای استفاده در حالت Photo Mode
  • آرت‌بوک دیجیتالی
  • ساند‌ترک‌های بازی

بازی Ratchet And Clank: Rift Apart بدون شک یکی از مورد انتظار‌ترین آثار نسل نهم است. اثری که وعده‌ی یک تجربه‌ی کاملا نسل بعدی را به بازیکنان داده و باید ببینیم که می‌تواند مثل نسخه‌ی قبلی خود، گیمر‌ها را غرق در دنیایش کند و تجربه‌ی یک انحصاری باکیفیت دیگر را برای طرفداران پلی استیشن ۵ رقم بزند یا خیر.

نظر شما درباره‌ی نسخه‌ی جدید رچت اند کلنک چیست؟ دیدگاه خودتان را با تیم تیلنو در میان بگذارید.

برای خرید پلی استیشن ۵ و بازی های پلی استیشن ۵، می‌توانید به فروشگاه تیلنو مراجعه کنید.

منبع: وبسایت VG247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *