اخبار و رویدادها, عمومی, کنسول

هدست بی سیم ایکس باکس معرفی شد + تمام اطلاعات منتشر شده

هدست جدید ایکس باکس

مایکروسافت با معرفی هدست ایکس باکس قصد ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر، با صداهای با کیفیت و جذاب را در حین تجربه بازی‌های ویدیویی دارد. همراه تیلنو باشید.

بعد از رونمایی سونی از هدست Pulse 3D برای پلی استیشن 5، طرفداران مایکروسافت، انتظار معرفی هدست مخصوص ایکس باکس را داشتند. ردموندی‌ها نیز از این قضیه اطلاع داشتند و روز گذشته این هدست بی سیم زیبا را معرفی کردند. هدست ایکس باکس در حال حاضر برای پیش‌خرید در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند با سفارش این محصول، آن را در ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) تحویل بگیرند. قیمت هدست جدید ایکس باکس ۱۰۰ دلار اعلام شده و هم قیمت بیشتر هدست‌های موجود در بازار، مانند Pulse 3D است. مایکروسافت درباره این هدست و قصد ردموندی‌ها از ساخت آن توضیحات جالبی بیان کرده است. «وقتی در حال ساخت ایکس باکس سری ایکس و اس بودیم، فکر ساخت هدستی با کیفیت بالا که گیمر را در بازی غرق کند ذهن ما را مشغول کرده بود. پردازش کیفیت صدا از سوی CPU و زساندن کیفیتی عالی به کاربر، ایده اصلی تیم بود. بدون‌شک، ارائه صدایی خوب و باکیفیت در کنار قیمتی مناسب برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی و ایکس باکس وان، خوشایند خواهد بود. هدست ایکس باکس به شما اجازه می‌دهد صداها را باکیفیت‌تر بشنوید، با دنیای بازی بیشتر ارتباط برقرار کنید و در برابر انواع صداها سریع‌تر واکنش نشان دهید.»

سایت ایکس باکس اضافه کرد:

با اکسسوری‌های جدید، ما به سراغ افزایش کیفیت، ارائه بهتر، ویژگی‌های جدید و سازگاری با پلتفرم‌های مختلفی مثل کنسول‌ها، موبایل و PC رفته‌ایم. حال جدیدترین عضو خانواده اکسسوری‌های ایکس باکس را معرفی می‌کنیم، Xbox Wireless Headset. هدست ایکس باکس، علاوه‌بر ارائه صدایی واضح و گیرا، بهترین کیفیت صدا را با میکروفون خود در اختیار شما قرار داده و برای بازی‌های چندنفره، کارهای روزمره و حتی پادکست‌ها، از این هدست بهره ببرید. ما با این هدست قصد ارائه بهترین کیفیت در کنار بهترین قیمت را داریم.

هدست ایکس باکس

میکروفون، بهترین کیفیت را در صحبت با دوستانتان داشته باشید

تیم ایکس باکس درباره میکروفون هدست جدید خود نوشت: «بعد از آزمون خطاهای فراوان و با تلاش تیم مجرب و کارآموخته ایکس باکس، میکروفوت هدست، با بالاترین کیفیت ساخته شد. دیگر نیازی به فریاد زدن برای رساندن صدای خود ندارید و با پایین‌ترین صدای ممکن، می‌توانید صدای خود را منتقل کنید. صدای شما با تکنولوژی جدید این میکروفون هیچ نویز و صدای اضافی نخواهد داشت. با تمام این وجود، می‌توانید خیلی راحت و بدون مشکل، علاوه‌ب صحبت کردن با دوستان خود، به سراغ ساخت پادکست و برنامه‌های صوتی دیگر، با کم‌ترین نویز و صدای اضافی بروید. در پنل تنظیمات، می‌توانید تغییرات مختلفی اعمال کنید. برای مثال، می‌توانید صدای خروجی از میکروفون خود را کم و زیاد کنید تا با لحنی که دوست دارید بهترین صدا را منتقل کنید.»

هدست ایکس باکس مخصوص با کلاس‌ها

از لحاظ ظاهری، هدست جدید مایکروسافت می‌تواند بیشتر سلایق را پوشش دهد. این هدست مشکی رنگ، نوارهای سبزی را در کنار گوشی‌های خود دارد که آن را حسابی شبیه ایکس باکس سری ایکس کرده است. خود گوشی‌ها از جسم چرم هستند و هدبند آن از فلز ساخت شده است. برای تنظیم حجم و توازن صدا بین چت و صدای محیط، در حاشیه‌ خارجی گوشی‌ها، دکمه‌های چرخشی پلاستیکی قرار گرفته‌اند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

صدای سه بعدی، غرق بازی‌ها شوید

ایکس باکس سری ایکس و اس، درست مانند پلی استیشن 5 از قطعه‌ای استفاده می‌کنند که صدای سه بعدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هدست جدید ایکس باکس از سه سیستم صدای سه‌بعدی کنسول‌های جدید یعنی دالبی‌ اتموس، ویندوز سونیک و DTS Headphone: X پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از حجم بالایی از سیستم‌های صدای سه بعدی، می‌تواند کار با این هدست را خیلی راحت‌تر از قبل کند و همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، طیف پوشش پلتفرم‌ها را بالا ببرد.

باطری قدرتمند، در وقت خود صرفه جویی کنید

مایکروسافت درباره باطری این هدست اطلاعات جالبی منتشر کرده است.

با ۳۰ دقیقه شارژ کردن هدست، چهار ساعت غرق تجربه بازی‌ها شوید و با پر کاردن شارژ آن در سه ساعت، ۱۵ ساعت از شارژ کردن دوباره بی‌نیاز شوید.

برای اتصال این هدست به کنسول‌های ایکس باکس، باید از فناوری این کنسول‌ها در اتصال اکسسوری بدون دانگل استفاده کنید. اگر هم قصد دارید از هدست ایکس باکس روی PC یا موبایل استفاده کنید، باید از بلوتوث دستگاه خود، کمک بگیرید.

حال باید منتظر بررسی‌های این هدست ماند و دید، مایکروسافت تا چه حد در عملی کردن ایده‌های خود موفق می‌شود. بعد از انتشار هدست پلی استیشن 5 بود که خریداران و منتقدان از آن انتقاد کردندو به جنس بدنه و کیفیت صدای آن معترض شدند. تیم تیلنو نیز در بررسی‌های خود با همین موارد روبرو شد و کیفیت ساخت پایین این هدست را در برابر رقبای هم قیمت اعلام کرد.

نظر شما درباره این هدست زیبا چیست؟ بنظر شما مایکروسافت با هدست جدید خود می‌تواند به وعده‌هایی که داده عمل کند؟ نظرات خود را با تیم تیلنو به اشتراک بگذارید.

برای خرید ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز می‌توانید از تیلنو اقدام کنید.

منبع: News.Xbox

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *