اخبار و رویدادها, کنسول, گجت

ایکس باکس برای محصول بعدی خودش از کاربران ایده می‌گیرد

ایکس باکس

پس از معرفی هدست بی‌سیم جدید، ایکس باکس از هواداران پرسیده که برای محصول بعدی چه می‌خواهند و این کار به رشد و ایجاد ایده‌های خلاقانه کمک بسیاری می‌کند.با تیلنو همراه باشید.

هدفون و هدست‌های بسیاری برای کنسول ایکس‌باکس وان وجود دارد که در کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف عرضه شده‌اند. برای خرید هدفون و هدست ایکس باکس وان با بهترین قیمت به وب‌سایت فروشگاهی تیلنو مراجعه کنید.

پس ار عرضه کنسول‌های Xbox Series X/S در ماه نوامبر سال گذشته میلادی که با کنترلرهای اصلاح شده همراه بودند، ایکس باکس اولین هدست بی‌سیم خود برای کنسول‌های نسل‌ نهمی‌اش را معرفی کرد که به سرعت در فروشگاه مایکروسافت به فروش رسیدند. با عرضه موفق این هدست‌ها و استقبالی که از آن‌ها شد، حالا Xbox می‌خواهد بداند که کاربران و طرفدارانش چه محصولی را در ادامه می‌خواهند.

این هدست ۹۹ دلاری، با تقویت صدای سه بعدی و قابلیت صدای شفاف میکروفون طراحی شده است و برای حذف نویزهای صدا از المان‌های تابش پرتوهای دوتایی در میکروفون خود استفاده می‌کند. این هدست قابلیت‌ها و مشخصات بسیار خوبی دارد، اما جالب‌تر از همه‌ی آن‌ها این هدست برای رایانه‌های شخصی، Xbox Series X/S ،Xbox One و گوشی‌های همراه نیز بهینه شده است که می‌تواند برای افرادی که روی چند پلتفرم بازی یا از سیستم Xcloud Gaming استفاده می‌کنند، خیلی خیلی مفید و کارا باشد.

ایکس باکس

در حالی‌که طرفداران خیلی برای گرفتن جدیدترین تکنولوژی ایکس باکس اشتیاق دارند، این شرکت به دنبال آن است که ببیند کدام محصول طرفداران بیشتری را به شور می‌آورد و بیشتر آن‌ها را راضی می‌کند. مدیر ارشد استراتژی سخت افزاری ایکس باکس یعنی جیمز هانتر (James Hunter) از طرفداران پرسید که دوست دارند کدام محصول را با ساخت Xbox ببینند. بسیاری از طرفداران درخواست به‌روز رسانی محصولات قدیمی این شرکت مانند کینکت و گوشی‌ بلوتوث Xbox 360 را مطرح کردند، در حالی‌که سایر افراد محصولاتی جدید با قابلیت‌های خاص مانند دسته Xbox Elite 3 با تریگرهای حرفه‌ای و سازگار مانند کنترلر Dual Sense پلی استیشن ۵ را درخواست کرده‌اند.

برخی دیگر از طرفداران محصولاتی را خواستارند که باعث ارتقای تجربه بصری و شنوایی Xbox شوند، مانند ساندبار سه بعدی یا چراغ‌هایی که بر اساس لوگوی ایکس باکس طراحی شده باشند که با بازی‌ها و محتوای رسانه‌ای هماهنگ عمل کنند و تقریبا کارایی مشابه با تلویزیون‌های هوشمند LED سامسونگ داشته باشند، با نورپردازی و صدای سه بعدی که تجربه‌ای عمیق و لذت‌بخش را به بازیکنان منتقل کند. برای شرکتی مانند Xbox اصلا بعید نیست که ساندبار یا چراغ‌های LED هماهنگ با بازی‌ها و محتوای رسانه‌ای برای ارتقای کیفیت تجربه بازی را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

ایکس باکس سری ایکس

طرفداران بسیاری درخواست‌های خود را با ایکس باکس به اشتراک گذاشتند که از جمله می‌توان به افزودن باتری‌های قابل شارژ به دسته‌های استاندارد ایکس‌باکس و ویژگی‌های مختلف چت با هدست اشاره کرد. گرچه یکی از طرفداران یک گزینه موسیقی را در چت‌ها درخواست کرد که جیمز هانتر این موضوع را به اشتراک گذاشت و گفت: هدست بی‌سیم جدید Xbox می‌تواند در آن واحد به یک تلفن همراه و یک کنسول ایکس باکس Pair شود. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد که موسیقی را از گوشی همراه و صدای دیگر بازیکنان و چت‌ها را در کنسول با هم تلفیق کنند.

حالا می‌توان گفت که Xbox با تعدادی محصول فوق‌العاده رقابت خوبی را شروع کرده است. با رونمایی از یخچال ایکس باکس، این شرکت نشان داد که قصد گسترش بازار خود را دارد و شاید برخی از درخواست‌های طرفداران که خواهان زیادی هم داشته باشد باعث ساخت محصولی خلاقانه و کارا شود که می‌تواند اتفاقات جذابی را در آینده برای این شرکت و طرفدارانش رقم بزند.

با این‌که زمان زیادی از انتشار کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس نگذشته است، لوازم جانبی بسیاری برای آن‌ها عرضه شده‌اند. برای آشنایی با بهترین لوازم جانبی موجود برای کنسول ایکس باکس سری ایکس به بلاگ تیلنو مراجعه نمایید. برای خرید Xbox Series X و خرید Xbox Series S نیز می‌توانید از فروشگاه تیلنو اقدام کنید.

شما چه محصولی از ایکس باکس می‌خواهید؟ کدام‌یک از محصولات ایکس‌باکس را داشته‌اید و از آن راضی بودید؟ لطفا نظرات خود را با تیلنو به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamerant.com

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *