بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی NBA 2K Playgrounds 2

خرید بازی های جدید PS4

در دنیای گیم، همیشه در بین بازی‌های ورزشی حرفه‌ای مانند فیفا و NBA 2K شاهد نسخه‌های فانتزی و به اصطلاح خیابانی این ورزش‌ها هم بودیم. بازی NBA 2K Playgrounds نیز برداشت فانتزی شرکت 2K از ورزش بسکتبال است. نسخه‌ی اول این بازی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، توانست با کاریکاتوری کردن چهره‌ی ستارگان معروف دنیای بسکتبال توجه مخاطبان را به خودش جلب کند و البته شرکت 2K را مجاب به خرید شرکت سازنده‌ی خود کند تا نسخه دوم آن که در این ویدیو میبینیم تحت نام این شرکت منتشر شود. با لتس پلی و بررسی تیلنو از این بازی، همراه باشید.

در ادامه می‌توانید ویدیو لتس پلی و بررسی بازی NBA 2K Playgrounds 2 را تماشا کنید:

تماشا در یوتوب:

این بازی با وجود دریافت نمرات متوسط از سمت منتقدان، با استقبال فراوان مردم مواجه شد تا یک موفقیت نسبی را برای سازندگان خود رقم بزند. شما می‌توانید در این بازی به صورت آفلاین و آنلاین با دوستان خود سرگرم بازی شوید و به صورت دو به دو با یکدیگر به رقابت بپردازید. سرورهای قوی، سیستم بازی آفلاین بی نقص، وجود تیم‌ها و بازیکنان فراوان همگی به شما کمک می‌کنند تا یک تجربه‌ی به یادماندی را بدست آورید. حضور ستارگان قدیمی دنیای بسکتبال مانند کوبی برایانت، مایکل جردن و … نیز یک حس و حال نوستالژیک را برای هواداران اصیل بستکبال به وجود می‌آورد. البته باید بگیم که قالب فانتزی و کاریکاتوری بازی می‌تواند هر آدمی را به خود جذب کند تا به این گونه برای لذت بردن از بازی نیاز به دانش بالایی از بسکتبال نیز نداشته باشید. صنعت بازی‌های فان و نه چندان جدی ورزشی چند سالی توسط شرکت‌های بازی سازی نادیده گرفته می‌شد. اما حالا به نظر می‌رسد که با حضور ولتا فوتبال در بازی فیفا و انتشار بازی‌های NBA 2K Playgrounds 2 و WWE 2K Battlegrounds شاهد بازگشت این سبک از بازی‌ها به صنعت و دنیای گیم هستیم.

نظر شما در مورد لتس پلی و بررسی بازی NBA 2K Playgrounds 2 چیست؟ آیا دوباره شاهد رونق اینجور بازی‌ها خواهیم بود؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *