تروفی بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

راهنمای تروفی و اچیومنت بازی Gotham Knights

راهنمای تروفی بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights که به تازگی منتشر شده، یک گاتهام بدون بتمن را به تصویر می‌کشد که وظیفه حفاظت از آن به گردن Bat Family افتاده است. اگر به تازگی به سراغ این اثر رفته‌اید و می‌خواهید علاوه بر داستان تروفی‌های آن را هم تکمیل کنید، با تیلنو و راهنمای تروفی بازی Gotham Knights همراه باشید.

راهنمای تروفی بازی Gotham Knights

راهنمای تروفی بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights که توسط استودیو WB Games Montreal (سازنده بازی Batman: Arkham Origins) ساخته شده، ایده به شدت جذابی دارد. این بازی نسخه‌ای از شهر پرآشوب گاتهام را به تصویر می‌کشد که بتمن در آن جان خود را از دست داده و همه چیز رو به قهقرا است. حال شما در این میان می‌توانید کنترل یکی از چهار شخصیت Robin، Batgirld، Nightwing و Red Hood را به دست بگیرید و به جنگ جرم و جنایت بروید. این چهار نفر که در کنار هم گروه Bat Family را تشکیل می‌دهند، هر یک از قدرت‌های مختلفی برخوردار هستند و می‌توانند گردن دشمنان را با استفاده از روش خاص خود بکشنند.

اما با وجود تنوع شخصیت‌ها و پیچیدگی‌هایی که ممکن است در ابتدای کار با آن‌ها روبرو شوید، به دست آوردن تمام تروفی و اچیومنت‌های بازی Gotham Knights زیاد سخت نبوده و می‌توانید با کمی صبر و حوصله همه آن‌ها را به دست آورید. علاوه بر این، اجباری بر استفاده از یک شخصیت خاص وجود ندارد و شما قادر هستید با توجه به سلیقه خود، داستان را با چهره مورد علاقه‌تان پیش ببرید. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که سیستم پیشرفت میان این چهار شخصیت مشترک بوده و اگر یکی از آن‌ها Level-Up کند، سه نفر دیگر هم ارتقا سطح پیدا می‌کنند. در ادامه مقاله راهنمای تروفی بازی Gotham Knights شما را با نحوه به دست آوردن تمامی تروفی‌ها و اچیومنت‌های موجود آشنا می‌کنیم.

نقشه کلی تروفی‌ها و اچیومنت‌ها

  • میزان سختی کسب تروفی پلاتینیوم: ۳ از ۱۰
  • مدت زمان مورد نیاز برای کسب همه تروفی‌ها: حدود ۲۰ ساعت
  • مجموع تمام تروفی‌ها: ۴۹ (یک تروفی پلاتینیوم، دو تروفی گلد، هفت تروفی سیلور و 39 تروفی برنز)
  • تعداد تروفی‌های آنلاین: صفر؛ شما می‌توانید تمامی تروفی‌ها را به صورت آفلاین و تک نفره به دست آورید
  • تعداد تروفی‌های از دست دادنی: صفر؛ شما هیچ تروفی خاصی را از دست نخواهید داد
  • تعداد تروفی‌های گلیچ شده: صفر
  • آیا درجه سختی یا Difficulity روی روند کسب تروفی‌ها تاثیرگذار است؟ خیر، شما می‌توانید همه کارها را روی پایین‌ترین درجه‌ سختی ممکن انجام دهید
  • تعداد دفعات مورد نیاز برای کسب تمام تروفی‌ها: یک بار، اما برای رسیدن به بالاترین Level ممکن باید از New Game + بهره ببرید
  • آیا پس از اتمام داستان امکان گشت و گذار در سطح نقشه وجود دارد؟ بله، شما می‌توانید پس از اتمام داستان اصلی به صورت آزادانه در شهر گاتهام گشت و گذار کنید
Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Heir to the Cowl

تمام تروفی‌های بازی Gotham Knights را به دست آورید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

درست مانند هر اثر دیگری، برای اینکه بتوانید تروفی پلاتینیوم بازی Gotham Knights را به دست آورید باید سایر تروفی‌های آن را آزاد کنید. لازم به ذکر است برای کسب تروفی پلاتینیوم نیازی به خرید DLC و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Loose Ends

Case File 01: Batman’s Last Case را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را در ازای تکمیل مرحله Main Case 01: Batman’s Last Case به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Whispered Words

Case File 02: The Rabbit Hole را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را در ازای تکمیل مرحله Main Case 02: The Rabbit Hole به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Lock and Key

Case File 03: In the Shadows را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را به ازای تکمیل مرحله Main Case 03: In the Shadows به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Bad Apples in Every Orchard

Case File 04: The Masquerade را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را در ازای تکمیل مرحله Main Case 04: The Masquerade به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap From Inside Gotham’s Walls

مرحله Case File 05: The Court of Owls را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را در ازای تکمیل مرحله Main Case 05: The Court of Owls به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Voiceless

مرحله Case File 06: Jacob Kane را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را در ازای تکمیل مرحله Main Case 06: Jacob Kane به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Seeking Asylum

مرحله Case File 07: The League of Shadows را تکمیل کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را در ازای تکمیل مرحله Main Case 07: The League of Shadows به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Gotham Knight

مرحله Case File 08: Head of the Demon را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را در ازای تکمیل مرحله Main Case 08: Head of the Demon به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap To the Victor Go the Spoils

یک مشکل جدید را در S.T.A.R Labs پیدا کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

شما این تروفی را پس از تکمیل مرحله Side Quest FR01: Mr. Freeze, 1.1 – Heist at S.T.A.R Labs به دست خواهید آورد. این Side Quest یا مرحله فرعی به صورت خودکار به Case Fileهای شما اضافه می‌شود تا بتوانید از طریق منو آن را دنبال کنید. توجه داشته باشید که تروفی To the Victor Go the Spoils پس از تکمیل اولین بخش این Questline آزاد خواهد شد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Quartzer Life Crisis

اختلال موجود در Quartz Labs را بررسی کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

شما این تروفی را پس از تکمیل مرحله Side Quest FR01: Mr. Freeze, 1.3 – Quartz Labs به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که تروفی مورد بحث پس از تکمیل بخش سوم این Questline آزاد خواهد شد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Snow Problem

آرامش خود را حفظ کرده و از طوفان موجود در Elliot Center جان سالم به در ببرید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

شما این تروفی را پس از تکمیل مرحله Side Quest FR01: Mr. Freeze, 1.4 – Gotham City on Ice به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که تروفی مورد بحث پس از تکمیل بخش چهارم این Questline آزاد خواهد شد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Cooldown

یک زندانی را به پشت میله‌های Blackgate بازگردانید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

شما این تروفی را پس از تکمیل مرحله Side Quest FR01: Mr. Freeze, 1.6 – Breakout at Blackgate به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که تروفی مورد بحث پس از تکمیل بخش ششم این Questline آزاد خواهد شد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Har, Har, Har, Very Funny

از یک منبع در زندان Blackgate دیدن کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. شما این تروفی را در طی مرحله Case 01: Batman’s Last Case, 1.4. Blackgate Vlues و پس از تکمیل بخش زندان به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Get ReQ’d

در خیابان‌های گاتهام یک Sketchy Self-Help Program را پیدا کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستان بوده و آن را پس از تکمیل مرحله Side Quest HQ01: Harley Quinn, 1.1 Harley Returns به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که این تروفی پس از حل سه Crime موجود که بخشی از ماموریت هستند، آزاد خواهد شد. این Crimeها با یک علامت نارنجی روی نقشه به نمایش کشیده می‌شوند.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Working Hard or Harley Working?

در تئاتر Monarch یک سخنرانی را با اختلال روبرو کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده که آن را با تکمیل مرحله Side Quest HQ01: Harley Quinn, 1.2 – Dr. Q At Monarch Theater به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که تروفی مورد بحث پس از خروج از تئاتر و بازگشت به ‌Belfry آزاد خواهد شد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Universal Health Scare

پس از گذشت ساعت ملاقات به بیمارستان عمومی گاتهام بروید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

در این نقطه از راهنمای تروفی بازی Gotham Knights به Universal Health Scare می‌رسیم. این تروفی داستانی بوده و پس از تکمیل مرحله Side Quest HQ01: Harley Quinn, 1.4- Chaos in General به صورت خودکار آزاد خواهد شد. توجه داشته باشید که Universal Health Scare پس از باس فایت هارلی کویین به دست خواهد آمد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Something in the Clay

از هویت یک شخصیت منفی پرده بردارید که نباید در شهر گاتهام باشد

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

تروفی Something in the Clay پس از تکمیل مرحله Side Quest CF01: Clayface, 1.1 – The Malleable Mugger حاصل خواهد شد. برای شروع این مرحله باید در ابتدا به منطقه West End نقشه بروید و سپس با زدن دکمه (:down:) محیط را برای پیدا کردن جرم و جنایت اسکن کنید. منظور از جرم و جنایت برای این تروفی خاص موجوداتی با نام Clay Mimicها هستند که به شهروندان حمله‌ور می‌شوند. اما هنگامی که این موجودات را شکست دهید و بکشید، یک ماده از آن‌ها به جا می‌ماند که باید جمع‌شان کنید. هنگامی که این کار را پنج دفعه انجام دهید و باقی مانده موجودات مذکور را بردارید، تروفی Something in the Clay به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap The Show Mud Go On

محل یک فیلمبرداری را خراب کرده و کارگردان آن را حسابی عصبانی کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی پس از تکمیل مرحله Side Quest CF01: Clayface, 1.2 – Disturbance at Dixon Docks به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد. توجه داشته باشید که تروفی The Show Mud Go on پس از شکست باس فایت Clayface به دست خواهد آمد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Rock and a Hard Place

محفظه موجود در Gotham Reservoir را بشکنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

شما این تروفی را پس از تکمیل مرحله Side Quest CF01: Clayface, 1.3 – Rumble at the Reservoir به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که تروفی Rock and a Hard Place پس از شکست باس فایت Clayface برای دومین بار آزاد خواهد شد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap End of an Era

پروند تمام شخصیت‌های شرور را به پایان برسانید (همه Villain Caseها را تکمیل کنید)

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

در این نقطه از راهنمای تروفی بازی Gotham Knights به End of an Era می رسیم که برای به دست آوردن آن باید پرونده همه Villainهای موجود را به پایان برسانید. به طور کلی در این بازی سه Villain Case وجود دارد که می‌توانید در ادامه آن‌ها را ببینید:

  • HQ01: Harley Quinn (که جزئی از داستان بوده و به صورت خودکار آزاد می‌شود)
  • CF01: Clayface (که با جلوگیری از آشوب در منطقه West End و کشتن Clay Mimicها حاصل می‌شود)
  • FR01: Mr. Freeze (که جزئی از داستان بوده و به صورت خودکار آزاد می‌شود)

نگذارید که توضیحات به نسبت پیچیده شما را سردرگم کند؛ چرا که با تکمیل این Questها تروفی را به راحتی آزاد خواهید کرد. همچنین باید اشاره کرده که هیچ یک از Villain Caseها از دست دادنی نیست و می‌توانید آن‌ها را پس از داستان اصلی به دست آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap The Batman Family

به عنوان هر چهار شخصیت Batgirl، Robin، Nightwing و Red Hood بازی کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

همان‌طور که پیش از این در مقاله راهنمای تروفی بازی Gotham Knights اشاره کردیم، این بازی قابلیت کنترل چهار عضو Bat Family را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. اما برای کسب این تروفی باید به Belfry (پایگاه اصلی بت فمیلی) بروید و با لباس هر یک از شخصیت‌ها در گوشه چپ تعامل برقرار کنید. لازم است بدانید که برای آزاد کردن تروفی نیازی به انجام کار خاصی با این شخصیت‌ها ندارد و تعویض کردن میان آن‌ها کفایت خواهد کرد. به دست آوردن تروفی The Batman Family چیزی حدود ۳۰ ثانیه بیش‌تر طول نخواهد کشید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Practice Makes Perfect

تمام 16 تمرین یا Area Exercise را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

برای به دست آوردن تروفی Practice Makes Perfect که در این نقطه از راهنمای تروفی بازی Gotham Knights به آن اشاره می‌کنیم، باید همه 16 عدد Combat Tutorialها را به پایان برسانید. برای انجام این Combat Tutorialها در مقر Belfry به سراغ بخش Equipment بروید و فعالیت‌های موجود را یک به یک به پایان برسانید. فقط توجه داشته باشید که برای تکمیل برخی از این Tutorialها باید قابلیت‌های مشخصی را آزاد کنید. بنابراین اگر موفق به انجام یکی از آن‌ها نشدید، شخصیت خود را ارتقا داده و در زمان دیگری به سراغ‌شان بروید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Gotham City Confidential

تمام Audio Recordingهای مخفی بروس وین را پیدا کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

در Gotham Knights دقیقا 12 عدد Hidden Audio Recording وجود دارد که خود بازی با نام Secret Cach از آن‌ها یاد می‌کند. هنگامی که تمامی این Secret Cacheها را پیدا کنید، تروفی Gotham City Confidential برای شما پیدا خواهد شد. به عبارتی دیگر هنگامی که یک Secret Cache را پیدا کنید، یکی از Audio Recordingهای مخفی بروس وین یا همان بتمن را به دست آورده‌اید. این آیتم‌های جمع کردنی پس از تکمیل مرحله Main Case 01: Batman’s Last Case در دسترس قرار می‌گیرند و با علامت یک جعبه سفید روی نقشه نمایش داده می‌شوند. هنگامی که تمامی آن‌ها را به دست آوردید، به Belfry بازگردید تا تعداد بیش‌تری از آن‌ها در سطح نقشه Respawn شود.

توجه داشته باشید هیچ یک از این آیتم‌ها از دست دادنی نیستند و حتی پس از اتمام داستان اصلی هم می‌توانید به شهر گاتهام بازگردید و تمامی آن‌ها را پیدا کنید. علاوه بر این، تمامی Secret Cacheها روی نقشه نشان داده می‌شوند و به همین منظور کار سختی برای پیدا کردن‌شان نخواهید داشت. هنگامی که به یکی از آن‌ها رسیدید، یک Time Trail فعال می‌شود که باید پیش از تمام شدن زمان موجود آن را به اتمام برسانید. پس از اتمام Time Trail خیلی ساده به سمت Secret Cache بروید و کار را تمام کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Solid Alibi

با موفقیت از هویت مخفی بتمن حاظت کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

برای به دست آوردن این تروفی باید پنج فعالیت فرعی که با نام Secret Identity Compromised را به انجام برسانید. این فعالیت‌های فرعی نوعی کالکتیبل هستند که پس از تکمیل مرحله Main Case 01: Batman’s Last Case در دسترس قرار می‌گیرند تا بتوانید هر موقع که خواستید به سراغ‌شان روید (حتی پس از اتمام داستان اصلی). این Secret Identity compromisedها با علامت سفید روی نقشه نمایش داده می‌شوند که باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. تنها نکته مهم در این میان این است که باید کار مذکور را بدون لو رفتن انجام دهید. به عبارتی دیگر باید در حالتی با این کالکتیبل‌ها تعامل برقرار کنید که دشمنان، دوربین‌ها و سایر عوامل امنیتی متوجه حضور شما نشده باشند. اگر در حین انجام عملیات لو بروید دیگر قادر به تکرار آن نیستید و باید تا شب بعدی منتظر بمانید. هنگامی هم که یکی از آن‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتید، به Belfry بازگردید تا کالکتیبل بعدی Respawn شود.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Bat Out of Hell

تمامی Batcycle Time Trailها را به اتمام برسانید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

برای به دست آوردن تروفی Bat Out of Hell باید تمامی Batcycle Time Trailها را به اتمام برسانید که پس از تکمیل مرحله Main Case 03: In the Shadows در دسترس قرار می‌گیرند. این چالش‌ها که با علامت سفید روی نقش نشان داده می‌شوند، یک سری مسابقه کوچک هستند که باید با Batcycle آن‌ها را پشت سر بگذارید. تنها نکته قابل اشاره این است که برای رفتن به سراغ این Time Trailها باید در ابتدا Crimeهای موجود در آن منطقه مشخص را حل کنید. برای مثال Time Trail منطقه شمالی گاتهام تا زمان تکمیل Harly Quinn’s First Villain قابل انجام نخواهد بود. پس از تکمیل هر Batcycle Time Trail به Belfry بازگردید تا مسابقه بعدی Respawn شود.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Knighthood

با یکی از چهار شخصت Batgirl، Robin، Nightwing یا Red Hood به مقام Knighhood برسید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

برای رسیدن به مقام Knighthood (یا همان مقام شوالیه بودن) ابتدا Challenges Menu را باز کرده و سپس روی Knighhood کلیک کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید یک سری ویژگی‌های مورد نیاز نمایش داده می‌شود که برای همه چهار شخصیت مذکور یکسان است. در ادامه می‌توانید موارد مورد نیاز را ببینید:

  • Timed Strike Training را تکمیل کنید – این جالش را می‌توانید در Belfry و در محدوده Training Exercise Area استارت بزنید
  • ۱۰ عدد Premeditated Crime را متوقف کنید – این دسته از فعالیت‌های فرعی با علامت قرمز روی نقشه نمایش داده می‌شوند. برای دسترسی به این Crimeها باید به دنبال سرنخ‌ها باشید یا از دشمنان اعتراف بگیرید
  • سه مینی باس را شکست دهید – به طور معمول شما در طی انجام ۱۰ عدد Premediated Crime این سه مینی باس را شکست خواهید داد

هنگامی که سه چالش ذکر شده را پشت سر بگذارید و به Belfry بازگردید، باید با یک سری علامت موجود تعامل برقرار کنید. سپس به سراغ ماسک بتمن بروید که در کنار در بزرگ Belfry دیده می‌شود. در ادامه یک کات سین کوتاه می‌بینید و تروفی Knighthood را به دست می‌آورید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap A Worthy Successor

تمامی Knighthood Abilityها را برای یکی از اعضای Batfamily آزاد کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

برای به دست آوردن A Worthy Successor که در این نقطه از راهنمای تروفی بازی Gotham Knights به آن اشاره می‌کنیم، باید تمامی Knighthood Abilityها که تعدادشان هفت تا است را آزاد کنید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار به Skill Point نیاز دارید و پیش از آن، باید به مقام Knighthood رسیده باشید (که در تروفی قبلی به آن اشاره کردیم). حال اگر با یکی از شخصیت‌ها Level یا سطح 30 رسیده‌اید و جایی برای خرید قابلیت نداشتید، به یکی دیگر از شخصیت‌های دیگر سوییچ کرده، به مقام Knighthood برسید و سپس قابلیت‌های مذکور را آزاد کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap First Step Into the Knight

یک Ability را برای دفعه اول آزاد کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

این تروفی داستانی بوده و با پیشروی در روند بازی به صورت خودکار برای شما آزاد خواهد شد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap He’d Be So Proud of You

به عنوان یکی از اعضای Batman Family به بالاترین سطح ممکن یا Maximum Level برسید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

در حین اولین دور تجربه بازی، شما می‌توانید شخصیت خود را تا Level یا سطح ۳۰ ارتقا دهید تا به حداکثر ظرفیت موجود برسید. اما موضوع این است که برای کسب تروفی He’d Be So Proud of You باید به سطح ۴۰ برسید. اما چنین امری چگونه ممکن است؟ پس از اینکه داستان اصلی را به اتمام رساندید و به سطح ۳۰ رسیدید، می‌توانید از منو اصلی گزینه New Game+ را انتخاب کرده و با قدرت‌های قبلی خود، داستان را از اول شروع کنید. حال اگر علاقه خاصی به شنیدن مجدد داستان ندارید، می‌توانید آنقدری به انجام ماموریت‌ها و فعالیت‌های فرعی بپردازید تا اینکه به سطح ۴۰ برسید و تروفی مورد بحث را به دست آورید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap A Momentum Occasion

تمام Momentum Abilityها را به عنوان یکی از شخصیت‌های Batgirl، Robin، Nightwing یا Red Hood به دست آورید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

برای به دست آوردن تروفی A Momentum Occasion باید تمامی ‌چالش‌های Momentum Abilities را انجام داده و قابلیت‌های آن را به دست آورید. توجه داشته باشید که این چالش‌ها را می‌توانید از طریق Challenges Menu ببینید و دنبال کنید. اما زیاد از این چالش‌ها نترسید؛ چرا که برای تکمیل آن‌ها صرفا باید یک دسته مخصوص از دشمنان را بکشید یا اینکه برخی از Crimeهای موجود را متوقف کنید. تمامی این چالش‌ها برای هر چهار شخصیت مشترک هستند. در ادامه می‌توانید چالش‌های Momentum Abilities را ببینید:

  • Guard Braker: برای تکمیل این چالش باید پنج نفر از دشمنانی که با نام Freak Bulldozer شناخته می‌شوند را شکست دهید. Freak Bulldozerها دشمنان قوی هیکلی هستند که یک سپر به همراه دارند
  • Ferucios: برای انجام این چالش باید 15 نفر از Feral Talonها را شکست دهید. Feral Talonها که در North Gotham و Tricorner Island پیدا می‌شوند موجودات هیولا مانندی هستند که برای شکست دادن‌شان باید دکمه مثلث را نگه داشته و آن‌ها را Stun کنید
  • In Plain Sight: برای تکمیل این چالش هم باید پنج نفر از League Shadow Assassinها را از پا درآورید. این Assassinها که در قسمتی از داستان هم با آن‌ها روبرو می‌شوید، در Tricorner Island به چشم می‌خورند و با شمشیرهای کاتانا به مبارزه می پردازند. League Shadow Assassinها در حین مبارزه به صورت مکرر پنهان و آشکار می‌شوند که می‌توانید از این طریق آن‌ها را شناسایی کنید
  • Shadow Perk: دو عدد از Owl Nestها را پاکسازی کنید. Owl Nestها در واقع Premediate Crimeهایی هستند که پس از تکمیل Main Case 02 می‌توانید پیدایشان کنید.

برای دیدن وضعیت Momentum Abilityها خود می‌توانید به Abilities Menu بروید و با زدن دکمه R1 به صفحه مخصوص آن راهنمایی شوید. فقط توجه داشته باشید که این چالش‌ها را صرفا با یک شخصیت انجام دهید و نیازی نیست که با سه نفر دیگر هم به سراغ آن‌ها بروید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Unstoppable Force

تمام Momentum Barها را به عنوان یکی از شخصیت‌های Batgirl، Robin، Nightwing یا Red Hood آزاد کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

از همین ابتدا باید اشاره کنیم که برای آزاد کردن تروفی Unstoppable Force نیازی به نگرانی نیست و با رسیدن به Level یا سطح ۳۰ آن را به طور خودکار به دست خواهید آورد. در واقع شما در حین تکمیل Momentum Abilityها و رسیدن به Knighthood این تروفی را هم به صورت طبیعی آزاد خواهید کرد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Family Meeting

۳۰ نفر از Mob Godmotherها را شکست دهید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

در این نقطه از راهنمای تروفی بازی Gotham Knights به تروفی Family Meeting می‌رسیم که برای به دست آوردنش باید ۳۰ نفر از Mob Godmotherها را شکست دهید. Mob Godmotherها در واقع مینی باس‌های مونثی از نژاد Mob هستند که خط سلامتی و سایز بزرگ‌تری نسبت به سایر دشمنان دارند. شما می‌توانید این نوع خاص از دشمنان را در Crimeهایی که نژاد Mob در آن‌ها دست دارند پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که به احتمال زیاد Family Meeting را در حین کسب تروفی Expert Crime Fighter به دست می‌آورید که برای آزاد کردنش، باید ۲۵۰ عدد Crime را تکمیل کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Shock Til They Drop

۴۵ نفر از Regulator Shockerها را شکست دهید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

Shockerها در واقع مینی باس‌هایی هستند که به گروه Regulator مربوط می‌شود. این دشمنان سربازهای بزرگ جثه‌ای هستند که با حملات برق آسا خود سعی در کشتن شما دارند و در برخی مواقع، با مشت زدن به زمین یک موج الکتریکی درست می‌کنند. شما می‌توانید این Shockerها را در منطقه‌هایی که Regulatorها در آن فعالیت می‌کنند پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که به احتمال زیاد Shock Til They Drop را در حین کسب تروفی Expert Crime Fighter به دست می‌آورید که برای آزاد کردنش، باید ۲۵۰ عدد Crime را تکمیل کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Drone You Out

۳۰ نفر از Regulator Drone Masterها را شکست دهید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

Drone Masterها سربازهایی هستند که جزو گروه Regulator به شمار می‌روند. این دسته از دشمن‌ها جثه به نسبت کوچکی دارند و با استفاده از پهپادها یا Droneهای خود به مبارزه می‌پردازند. شما می‌توانید این دسته خاص از دشمنان را در منطقه‌هایی که Regulatorها در آن حضور دارند، پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که به احتمال زیاد Drone You Out را در حین کسب تروفی Expert Crime Fighter به دست می‌آورید که برای آزاد کردنش، باید ۲۵۰ عدد Crime را تکمیل کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Bulldozed

۳۰ نفر از Freak Bulldozerها را شکست دهید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

Bulldozerها مینی باس‌های عظیم الجثه‌ای هستند که در زمره Freakها قرار می‌گیرند و همیشه یک سپر بزرگ را با خود حمل می‌کنند. شما می‌توانید این دسته از دشمنان را در منطقه‌هایی که تحت سلطه Freakها قرار دارند، پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که به احتمال زیاد Bulldozed را در حین کسب تروفی Expert Crime Fighter به دست می‌آورید که برای آزاد کردنش، باید ۲۵۰ عدد Crime را تکمیل کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Out of Their League

۴۵ نفر از League of the Shadow assassinها و ۳۰ نفر از Rocketeerها را شکست دهید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

Assassinها و Rocketeerها دشمنان معمولی از گروه League of Shadow هستند که به کرات با ایشان روبرو خواهید شد. دو دشمن مذکور پرتعدادترین و ضعیف‌ترین اعضای League of Shadow محسوب می‌شوند که می‌توانید به راحتی از شرشان خلاص شوید. Assassinها با شمشیر کاتانا به شما حمله کرده و Rocketeerها هم علاقه زیادی به شلیک راکت لانچرهای خود دارند. شما می‌توانید دو دشمن مورد بحث را در منطقه‌هایی که تحت سلطه League of Shadow قرار دارند، پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که به احتمال زیاد Out of Their League را در حین کسب تروفی Expert Crime Fighter به دست می‌آورید که برای آزاد کردنش، باید ۲۵۰ عدد Crime را تکمیل کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap The Man-Bat Family

۱۰ عدد از Man-Batهای موجود در شهر گاتهام را شکست دهید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

Man-Batها در واقع خفاش‌های عظیم الجثه و ترسناکی هستند که به گروه League of Shadows مربوط می‌شوند. این دشمنان عجیب پس از تکمیل مرحله Main Case 07 به چشم می‌خورند و پیش از موعد مقرر ظاهر نخواهند شد. شما پنج عدد از این Man-Batها را در طی داستان اصلی خواهید کشت و به همین منظور، باید نگران پنج تای دیگر باشید. پس از اتمام داستان اصلی قادر هستید این دشمنان عجیب را به صورت اتفاقی در بالای پشت بام‌ها (که در مرحله Main Case 08 آن‌ها را دیدید) پیدا کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Talonted

۴۰ تا Feral Talon، حدود ۲۵ تا Gladiator Talon و ۱۵ تا Hunter Talon را شکست دهید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

Feral Talonها، Gladiator Talonها و Hunter Talonها همگی برای گروه مرموز Court of Owls کار می‌کنند و به این موسسه زیرزمینی مربوط می‌شوند. Feral Taronها که اول از همه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، متعددترین سربازهای این گروه محسوب می‌شوند و تقریبا هر وقت که با نیروهای Court of Owls وارد درگیری شوید، آن‌ها را می‌بینید. Gladiator Talonها هم در واقع همان Feralهایی هستند که گُرز (Mace) به دست می‌گیرند و به کرات به مبارزه با شما می‌آیند. Hunter Talonها هم دشمنان نینجا مانندی هستند که با دو عدد خنجر به شما حمله می‌کنند. دشمنان ذکر شده به صورت اتفاقی در منطقه‌هایی که تحت تسلط گروه Court of Owls قرار دارد، پیدا می‌شوند. البته توجه داشته باشید که به احتمال زیاد Talonted را در حین کسب تروفی Expert Crime Fighter به دست می‌آورید که برای آزاد کردنش، باید ۲۵۰ عدد Crime را تکمیل کنید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap In Your Element

50 دفعه روی دشمنان خود Elemental Effect اعمال کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

به طور کلی در بازی گاتهام نایتز پنج نوع Elemental Effect وجود دارد که با نام‌های Incendiary، Frost، Electric، Toxic و Trauma شناخته می‌شوند. این پنج عنصر روی اسلحه‌های مختلفی وجود دارند که اگر با آن‌ها به دشمنان ضربه بزنید، یک خط با نام Element Icon روی سرشان ظاهر می‌شود. هنگامی که این خط کاملا پر شد (حال توسط هر نوع اسلحه که شامل یکی از پنج عنصر مذکور می‌شود)، دشمن شما تحت تاثیر Elemental Effect قرار گرفته تا یک قدم به سمت کسب تروفی In Your Element نزدیک‌تر شوید. هنگامی که این عمل را روی 50 دشمن مختلف اعمال کنید، تروفی مذکور را به دست خواهید آورد.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Claiming the Mural High Ground

تمام Muralها (یا همان نقاشی‌های دیواری) را برای پروژه Tim’s Gotham City Street Art پیدا کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

بازی Gotham Knights به طور کلی شامل ۱۲ عدد Mural یا Street Art Location می‌شود که اگر همه آن‌ها را پیدا کنید، تروفی Claiming the Mural High Ground را به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که این کالکتیبل‌ها در بازی با نام Street Art Location شناخته می‌شوند و کلمه Mural، صرفا در توضیحات تروفی آورده شده است. هیچ یک از این کاکتیبل‌ها از دست دادنی نیستند و می‌توانید حتی پس از اتمام داستان اصلی به نقشه گاتهام بازگردید و همه آن‌ها را پیدا کنید. برای آگاهی از محل وجود این Muralها می‌توانید از ویدیویی که در ادامه قرار می‌گیرد بهره ببرید:

 

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap History Major

تمام Landmarkهای موجود در شهر گاتهام را پیدا کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

در این نقطه از راهنمای تروفی بازی Gotham Knights به تروفی History Major می‌رسیم که برای آزاد کردنش، باید تمامی Landmarkهای شهر گاتهام را پیدا کنید. این آیتم‌ها در واقع نشانه‌هایی هستند که در کنار Landmark Buildingها قرار داده شده‌اند. تمامی این علامت‌ها در سطح خیابان به چشم می‌خورند و نیاز نیست که برای پیدا کردنشان به پشت بام‌ها بروید. هیچ یک از این Landmarkها از دست دادنی نیستند و می‌توانید حتی پس از اتمام داستان هم آن‌ها را پیدا کنید. برای پیدا کردن کالکتیبل‌های مورد بحث قادر هستید از ویدیو زیر کمک بگیرید:

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Batarang Collector

تمام Batrangهای مخفی شده در Gotham City را پیدا کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

بازی Gotham Knights به طور کلی شامل 60 بترنگ (Batrang) می‌شود که در صورت پیدا کردن همه آن‌ها تروفی Batarang Collector را به دست خواهید آورد. بترنگ‌ها در واقع یک سری بومرنگ خفاش مانند هستند که با رنگ آبی می‌درخشند و از این منظر قابل شناسایی هستند. شما می‌توانید در سطح هر منطقه ۱۲ عدد از این Batrangها را پیدا کنید و یک قدم به کسب تروفی مورد بحث نزدیک‌تر شوید. هیچ یک از این آیتم‌ها از دست دادنی نیستند و شما می‌توانید حتی پس از اتمام داستان اصلی هم به جمع کردن آن‌ها بپردازید. برای پیدا کردن Batrangها می‌توانید از ویدیویی که در ادامه قرار داده می‌شود بهره ببرید:

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Read Owl About It

تمام صفحات گمشده Mythical Historia Strigade را پیدا کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

بازی Gotham Knights شامل ۴۲ صفحه Historia Strigade می‌شود که در صورت پیدا کردن‌شان، تروفی Read Owl About It را به دست خواهید آورد. این آیتم‌های جمع کردنی پس از اتمام مرحله Main Case 02: The Rabbit Hole در دسترس قرار می‌گیرند و در حین اسکن کردن محیط با یک مثلث سفید نمایش داده می‌شوند. هیچ یک از این صفحات از دست دادنی نیست و می‌توانید حتی پس از اتمام داستان اصلی هم به جمع کردن آن‌ها بپردازید. برای پیدا کردن Historia Strigade Pageها می‌توانید از ویدیو زیر کمک بگیرید:

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Expert Crime Fighter

از ۲۵۰ عدد Crime (جرم و جنایت) در شهر گاتهام جلوگیری کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

در این نقطه از راهنمای تروفی بازی Gotham Knights به تروفی Expert Crime Fighter می‌رسیم که باید برای به دست آوردنش از ۲۵۰ عدد Crime در سطح شهر گاتهام جلوگیری کنید. برای این کار هنگامی که در سطح شهر گشت و گذار می‌کنید دکمه (:down:) را فشار دهید تا Crimeهای موجود را ببینید. این Crimeها هر شب به صورت اتفاقی به وجود می‌آیند و جایگاه ثابتی ندارند؛ بنابراین باید با روش ذکر شده آن‌ها را پیدا کنید. به طور معمول همیشه یک Crime در شعاع ۲۰۰ متری شما جریان دارد که پس از اسکن کردن، توسط یک مثلث کوچک با رنگ‌های مختلف (رنگ این مثلث‌ها به نوع Crime مربوط می‌شود) علامت گذاری می‌شوند. پس از رفتن به سراغ این Crimeها دشمنان را شکست دهید تا یکی از آن‌ها را کامل کرده باشید. هنگامی که این روند را ۲۵۰ دفعه تکرار کنید، تروفی مورد بحث را به دست خواهید آورد. بهتر است این کار را از همان ساعت‌های ابتدایی به صورت مرتب انجام دهید تا مجبور نشوید بعدها برای کسب تروفی، به صورت مکرر به سراغ Crimeها بروید. اگر چنین اتفاقی رخ دهد ممکن است خسته شده و حوصله خود را از دست بدهید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Not On My Watch

در طی یک شب تمامی Premeidated Crimeها را متوقف کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

Premediated Crimeها در واقع Crimeهایی هستند که پس از اسکن کردن با رنگ قرمز روی نقشه نشان داده می‌شوند. بهترین راه برای جلوگیری از این رویدادها، پیدا کردن سرنخ‌ها یا Clueها است که در قالب اعداد قرمز رنگ روی سمت راست-بالای صفحه به نمایش در می‌آیند. پس از اینکه به سقف مشخصی از Clueها رسیدید و با توقف افزایش آن روبرو شدید، به Belfry رفته و تا شب بعدی صبر کنید. سرنخ‌هایی که در شب پیش پیدا کردید تمامی Premediated Crimeهای شب پیش و رو را نشان می‌دهد تا بتوانید جلوی آن‌ها را بگیرید. اگر بتوانید در طی یک شب تمامی این Premediated Crimeها رو متوقف کنید، تروفی Not On My Watch را به دست خواهید آورد. اگر تروفی برای شما آزاد نشد به اسکن کردن محیط با دکمه (:down:) ادامه دهید یا با فشردن دو دکمه مثلث و R2 از دشمنان اعتراف بگیرید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Protector of Gotham

۵۰ چالش یا Challenge را تکمیل کنید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

شما می‌توانید چالش‌ها را با فشار دادن دکمه تاچ پد و رفتن به Challenges Menu مشاهده کنید. این چالش‌ها به دسته‌های مختلفی نظیر Mission-Specefic، Momentum Abilities، Knighthood و… تقسیم می‌شوند که نیازی نیست به هیچ وجه نگران آن‌ها باشید. در واقع شما در راه رسیدن به تروفی پلاتینیوم بازی Gotham Knights به طور خودکار این چالش‌ها را تکمیل کرده و بعید است که آن‌ها را به صورت ناقص رها کنید. به هر حال می‌توانید با مراجعه به Challenges Menu چالش‌های باقی مانده را ببینید و طبق توضیحات، آن‌ها را به دست آورید.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Fusion Expert

از طریق Mod Fusion بیش از ۵۰ عدد Modchip به دست آورید

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

برای این کار وارد Gear Menu شوید، با زدن دکمه R2 به سمت Mods Menu بروید و سپس با فشردن دکمه مثلث گزینه Fuse Modchips را انتخاب کنید. حالا چهار Mod مختلف را با زدن دکمه ضربدر انتخاب کرده و سپس با نگه داشتن همان دکمه، یک Modchip جدید به دست آورید. هنگامی که این عمل را ۵۰ دفعه تکرار کنید، تروفی Fusion Expert را به دست خواهید آورد. توجه داشته باشید که پس از متوقف کردن ۲۵۰ عدد Crime مختلف، Modهای کافی را برای عمل Fuse کردن خواهید داشت.

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap Dressed to Impress

یک ست کامل از تجهزات لجندری بسازید (اعم از Suit، Melee Weapon و Ranged Weapon)

Gotham Knights Trophy Guide & Roadmap

در این نقطه از راهنمای تروفی بازی Ghotham Knights به Dressed to Impress می‌رسیم که حکم آخرین تروفی این مقاله را دارد. برای به دست آوردن تروفی مذکور باید در سه دسته Suit، Melee Weapon و Ranged Weapon یک آیتم لجندری بسازید. اما این روند را چگونه باید انجام داد؟ پس از رسیدن به Level یا سطح ۳۰ به مقر Belfry بروید. در زمان رسیدن به این سطح قاعدتا می‌توانید در هر دسته بندی یک آیتم لجندری بسازید (اگر هم چنین شرایطی رخ نداد بهتر است از حالت New Game + استفاده کنید). برای درست کردن آیتم‌های لجندری، به منابع لجندری یا Legendary Resource هم نیاز خواهید داشت. برای به دست آوردن این منابع باید Gotham’s Most Wantedها را شکست دهید که معمولا در طی Premidated Crimeها ظاهر می‌شوند. علاوه بر این، ممکن است در حین انجام Contacts Challengeها هم این منابع را به دست آورید. هنگامی که متریال مورد نیاز را داشتید، کافی است سه آیتم لجندری در دسته‌بندی‌های مذکور را بسازید تا تروفی Dressed to Impress را آزاد کنید.

در این نقطه به پایان راهنمای تروفی بازی Gotham Knights می‌رسیم. نظر شما در این باره چیست؟ آیا موفق به کسب تمامی تروفی‌ها شدید؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Powerpyx

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *