هرآنچه از ریمیک بازی Red Dead Revolver انتظار داریم
- تیم فروشگاه سرگرمی تیلنو
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
بازی Red Dead Revolver اولین نسخه از مجموعه رد دد شرکت راک استار (Rockstar Games) به حساب میآید و هر آنچه ما امروز از این فرنچایز میبینیم، با این اثر آغاز شده است. اما سبک این بازی کمی با دنبالههایش تفاوت دارد و اگر ریمیکی با استایل نسخههای Redemption انجام شود که حالت جهانباز (Open World) نیز داشته باشد، بسیار جذاب خواهد بود. در ادامه با تیلنو همراه باشید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
بازی Red Dead Redemption 2 پس از انتشار، سریعا به یکی از ستایش شدهترین آثار شرکت راک استار تبدیل شد. حالت نقشآفرینی (RPG)، گیمپلی مهیج و درگیر کننده، محیط جذاب و اتمسفر خاص این اثر موجب شد که بازیکنان شدیدا عاشق آن شوند. بازی Red Dead Redemption 2 با داشتن جهانی بزرگ و آزاد به شما اجازه انجام تقریبا هر کاری را میدهد و این تعامل بسیار خوب بازیکن با دنیای اثر است که موجب منحصر به فرد شدن آن میشود. بد نیست اشاره کنیم که داستان این بازی نیز یکی از نقاط قوت آن به حساب میآید. نسخه قبلی این اثر که در سال 2010 عرضه شد مورد تقدیر عموم قرار گرفت، ولی جالب این است که کسی از نسخه اول که سنگ بنای این مجموعه را بنا نهاد، صحبت نمیکند. در واقع بازی Red Dead Revolver بود که این فرنچایز را آغاز کرد، گرچه این اثر شباهت زیادی به دنبالههایش ندارد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
درست قبل از این که شرکت Rockstar Games بازی پرطرفدار Red Dead Redemption و دنبالهاش را عرضه کند، نسخهای نسبتا سادهتر و نهچندان مجبوبی را در این مجموعه ساخته بود که به طور کلی اثری متفاوت بود. پیش از این که حالت جهانباز در بازیها به لطف فرنچایز جی تی ای (Grand Theft Auto) به محبوبیت برسد، طراحی گیمپلی آثار شوتر وسترن راک استار، Arcade-Like بود. بازی Red Dead Revolver اثری خطی و سوم شخص بود که مناطق و مراحل زیادی داشت و شما در آن با دشمنان متنوع و چالشهای گوناگونی مواجه میشدید. شخصیتها ظرافت کاراکترهای جدید را نداشتند و کارتونیتر بودند. همچنین داستان نیز آنچنان چیزی برای گفتن نداشت، گرچه متقاعد کننده بود. سری Red Dead مسیری طولانی را طی کرده تا به این نقطه رسیده و حالا سازندگان میتوانند ریمیکی از بازی Red Dead Revolver برای کنسولهای نسل نهمی بسازند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
ارائهی کاراکترهایی جذاب

پیش از این که درباره تغییرات بدیهی گیمپلی در ریمیک مدرن بازی Red Dead Revolver صحبت کنیم، بد نیست به کاراکترها بپردازیم. بهتر است در بازسازی این اثر کاراکترها هم دستخوش تغییراتی شوند که آنها در دل داستان برایمان جذابیت پیدا کنند. باید اشاره کنیم که ایدهی کلی داستان رد هارلو (Red Harlow) جالب است. به نظر میرسد راک استار علاقه خاصی به روایتهای انتقاممحور دارد، حتی در صورتی که ادامه داستان به همان شکل پیش نرود و اکشن زیادی در اثر وجود نداشته باشد. به هر حال اگر بخواهیم این ایده را در یک اثر ماجراجویی و جهانباز پیادهسازی کنیم، باید شخصیتهایی نظیر رد هالو، جک سوئیفت (Jack Swift) بوفالو سولجر (Buffalo Soldier)، پیگ جاش (Pig Josh) و آنی استوکس (Annie Stoakes) متقاعد کنندهتر باشند؛ زیرا مخاطب قرار است ساعتها پای گیمپلی اثر بنشیند و اگر کارکترها جذاب نباشند، بازیکن به سرعت از داستان دل زده میشود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
حالت ایدهآل این است که داستان رد هالو در ریمیک بازی Red Dead Revolver به سبک بازی Red Dead Redemption و دنبالهاش روایت شود. فراموش نکنید که روایت انتقام جان مارستون (John Marston) تا حدی از داستان رد در بازی Red Dead Revolver الهام گرفته است. پس ارائهی داستانی مشابه برای رد در ریمیک این اثر نباید برای راک استار کار سختی باشد. ایجاد تغییرات و پیچیدهتر کردن شخصیت رد هارلو شاید کار دشواری نباشد، اما اضافه کردن کاراکترهای جدید و جذاب به بازی میتواند کاملا چالش برانگیز باشد. استفاده از شخصیتهای جانبی بازی Red Dead Revolver شاید کار دشواری باشد؛ زیرا هر کدام از آنها در بخشهایی مجزا حضور داشتند و هر یک دارای داستانهای فرعی خود بودند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
در تیلنو بخوانید:
بهترین بازی های شبیه به بازی The Last Of Us Part 2 (بخش اول)
مهم ترین بازی های مستقل چند سال اخیر (بخش اول)
بزرگترین جهان ها در بازی های انحصاری پلی استیشن
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
اقتباس از طراحی جهانباز بازی Red Dead Redemption

همه ما میدانیم که مهمترین تغییرات برای ریمیک بازی Red Dead Revolver مربوط به بخش گیمپلی خواهد بود. راک استار باید سبک اصلی این بازی را فراموش کند و اثری واقعگرایانهتر را ارائه دهد که در حد آثار AAA امروزی باشد. از آن جایی که بیشتر مخاطبان امروزی با بازی Read Dead Redemption و دنباله آن آشنا هستند، به کار گیری سبک این آثار میتواند به جذابیت اثر کمک کند. احتمالا بسیاری از افراد سبک و سیاق بازی Red Dead Revolver را نمیشناسند و حتی علاقهای به آن ندارند. پس حداقل چیزی که این اثر نیاز دارد، استایل نسخههای Redemption و جهانباز بودن آن است. حالت Arcade-like نیز میتواند در بازی وجود داشته باشد، اما بهتر است در مرکز توجه قرار نگیرد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
یک ریمیک جاهطلبانه از این اثر میتواند سیستم بازی Read Dead Redemption 2 را اقتباس کند تا تجربهای بهتر از بازی Red Dead Revolver را به مخاطبان ارائه دهد. اگر راک استار بتواند جهانی مشابه رد دد ردمپشن 2 را در ریمیک نسخه Revolver پیادهسازی کند، احتمالا مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. بازی Red Dead Revolver در اصل یک اثر کاملا خطی است که از نمای سوم شخص روایت میشود و بخشهای زیادی در آن وجود دارند. اگر داستان و گیمپلی این اثر در غرب وحشی مانند بازیهای جدید به صورت Open World ارائه شود، تجربه آن حس بهتری را در مخاطب ایجاد خواهد کرد. بدون شک گیمپلی بازیهای مدرن برای بازیکنان آشناتر هستند و استفاده از آنها میتواند به نفع ریمیک بازی Red Dead Revolver باشد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
این بود انتظارات ما از ریمیک بازی Red Dead Revolver. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. آیا شما این بازی را تجربه کردهاید؟ شما از ریمیک این اثر چه انتظاراتی دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
منبع: GameRant
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”34271″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://www.instagram.com/tilno.ir/” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”34272″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” img_link_target=”_blank” link=”https://t.me/Tilnoir” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]
درباره نویسنده

پلی استیشن
ایکس باکس
نینتندو
نینتندو سوییچ ۲
کنسولهای قابل حمل
Lenovo
استیم دک
کلاسیک
بازی PS5
بازی Xbox Series X
بازی PS4
بازی Xbox One
بازی Nintendo Switch
بازی نینتندو سوییچ ۲
لوازم جانبی PS5
لوازم جانبی PS4
کیف حمل کنسول
لوازم جانبی Xbox
کیف حمل کنسول xbox one
لوازم جانبی Nintendo Switch
کیف حمل کنسول
گیفت کارت استیم
گیفت کارت ایکس باکس
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت نینتندو

پوشیدنی ها
لیوان

قطعات کامپیوتر
کیس گیمینگ
موس گیمینگ
کیبورد گیمینگ
فن و خنک کننده
موس پد گیمینگ
لوازم جانبی کامپیوتر
پاور
