بازی Spider Man: Miles Morales

جزئیات نسخه‌ی پلی استیشن ۵ بازی Spider Man: Miles Morales مشخص شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

استودیو اینسامنیاک گیمز که وظیفه‌ی ساخت بازی Spider Man: Miles Morales را برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی برعهده دارد، به تازگی در یک مصاحبه اطلاعات و جزئیاتی را در رابطه با نسخه‌ی پلی استیشن ۵ این اثر منتشر کرد. با تیلنو همراه باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17654″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

بازی Spider Man: Miles Morales یکی از آثار روز انتشار و انحصاری کنسول پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود و موفقیت یا شکست آن، برای شرکت سونی بسیار مهم و حیاتی است. از این رو سازندگان بازی در استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) نهایت تلاش خود را برای ساخت اثری خوش‌ساخت و استفاده از قابلیت‌های جدید و ویژه‌ی کنسول جدید سونی می‌کنند. در مصاحبه‌ای با وبسایت گیم اینفورمر (Game Informer)، کارگردان بازی یعنی برایان هورتون درباره‌ی قابلیت‌های جذاب حافظه‌ی SSD پلی استیشن ۵ صحبت کرد و عنوان کرد که نسخه‌ی جدید اسپایدرمن، در مواقعی مانند Fast Travel و یا مرگ شخصیت اصلی، هیچ‌گونه صفحه‌ی بارگذاری ندارد و تمام اتفاقات در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد. با توجه به این گفته، ما در حین تجربه‌ی اسپایدرمن مایلز مورالز شاهد یک دنیای کاملا یکپارچه و بدون هیچ‌گونه صفحه‌ی لودینگی هستیم که با توجه به سریع بودن روند گیم‌پلی این اثر، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

اگر می‌خواهید با بیشتر با اثر جدید اینسامنیاک گیمز آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله‌ی انتظارات از بازی Spider-Man: Miles Morales را مطالعه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

دیگر مواردی که در این مصاحبه توسط سازندگان بازی عنوان شدند شامل جزئیات گرافیکی بالاتر، رفتار و انیمیشن‌های طبیعی‌تر شخصیت‌ها، اکشن‌های روان‌تر و انفجار‌های طبیعی‌تر هستند. کارگردان هنری بازی یعنی گوین گلدن (Gavin Golden) درباره‌ی ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing)، مدل‌سازی چهار بعدی شخصیت‌ها و شبیه‌سازی باکیفیت‌تر ذره‌های متحرک صحبت‌کرد و از آن‌ها به عنوان قابلیت‌هایی یادکرد که پیاده‌سازی آن‌ها تنها با قدرت سخت افزاری پلی استیشن ۵ میسر می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”13189″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تیم توسعه‌ی بازی همچنین توانسته‌اند تا از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس (DualSense) پلی استیشن ۵ نهایت بهره را ببرند و در اکثر بخش‌های بازی به خصوص مبارزات، تجربه‌ی گیمر‌ها را از همیشه لذت‌بخش‌تر کنند.

در نهایت نیز، این موضوع عنوان شد که آیا نسخه‌ی پلی استیشن ۴ بازی Spider Man: Miles Morales می‌تواند تجربه‌ای رضایت بخش را به کاربران هدیه دهد یا خیر که جواب در استودیو اینسامنیاک بله بود. آن‌ها اعلام کردند که ویژگی‌های ذکر شده و انحصاری پلی اسیتشن ۵ تنها تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشند و قرار نیست که بازیکنان با یک بازی کاملا جدید مواجه شوند و نسخه‌ی نسل هشتمی مایلز مورالس نیز می‌تواند مخاطبان را سرگرم خود کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

بازی Marvel’s Spider Man: Miles Morales در تاریخ ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ و همزمان با انتشار کنسول نسل بعدی سونی در یک پکیج و همراه با نسخه‌ی اول این سری منتشر می‌شود. به نظر شما این بازی می‌تواند موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی خود را تکرار کند؟ دیدگاهتان را با تیلنو به اشتراک بگذارید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]منبع: وبسایت Gamespot[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری این مطلب
فهرست محتوا
مطالب مرتبط

درباره نویسنده

محمد قربانیان

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید