بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

آنباکسینگ نسخه‌ی Collector’s edition بازی Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West Collectors Edition Unboxing

فرنچایز هورایزن یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های اختصاصی کنسول پلی‌استیشن است که از زمان انتشار نسخه‌ی اولش (Horizon Zero Dawn) که با تغییرات و شایعات زیادی همراه بود، در دل هواداران پلی‌استین جای خود را پیدا کرده. به همین دلیل هم هست که نسخه‌ی کالکتور این بازی با دقت زیادی طراحی شده و درست مثل بازی، تبدیل به یکی از بهترین کالکتور‌های پلی‌استیشن شده است. کالکتورز ادیشن دومین نسخه از این فرنچایز یعنی Horizon Forbidden West اما، توانسته حتی بهتر از نسخه‌ی اول باشد و ارزش بالایی را نزد خریدار پیدا کند. با تیلنو و آنباکس این کالکتور فوق‌العاده همراه باشید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی آنباکسینگ نسخه‌ی Collector’s edition بازی Horizon Forbidden West را تماشا کنید:

تماشا در یوتوب:

عنوان Horizon Forbidden West توانسته در همه‌ی زمینه‌ها نسبت به نسخه قبلی خود موفق‌تر باشد و هواداران متعصب خود را راضی نگه دارد. داستان فوق‌العاده، گیم‌پلی جذاب و موسیقی متن گوش نواز همه عواملی هستند که توانسته‌اند این بازی را در طبقه بهترین بازی‌های جهان قرار دهند. شما در این نسخه نیز کنترل دختر یاغی و جستجوگر بازی اول یعنی Aloy را بر عهده دارید و داستان او را پیش می‌برید. این اثر علاوه بر راضی نگه داشتن مخاطبان، موفق شده که منتقدان را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد و نمرات بالایی را دریافت کند. همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم، نسخه کالکتور این بازی علاوه بر داشتن آیتم‌های مختلف و متعدد، از کیفیت فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است و ارزش تک تک پول‌هایی که برایش خرج می‌شوند را دارد. با اطمینان می‌توان گفت که شرکت گوریلا گیمز بار دیگر موفق شده است که پلی‌استیشن را سربلند کند.

نظر شما درباره این کالکتور و بازی Horizon Forbidden West چیست؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *