بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

آنباکسینگ کنسول SEGA Genesis Mini

کنسول‌های شرکت سگا در زمانی که خبری از پلی‌استیشن و ایکس‌باکس نبود ما را سرگرم می‌کردند و به همین جهت به خاطره‌انگیزترین کنسول‌های تاریخ تبدیل شدند. یکی از این کنسول‌های سگا SEGA Genesis بود که در طول سال‌ها به علت کیفیت بالا حسابی بین گیمرها محبوب شد. در این ویدیو اما ما به سراغ مدل کوچک‌تر شده و جدید این کنسول یعنی SEGA Genesis Mini می‌رویم و آن را جعبه گشایی می‌کنیم. این نسخه کوچک‌تر و جدید که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و با قیمت ۸۰ دلار در دسترس دوست داران سگا قرار گرفت، در خود ۴۲ بازی جای داده که همه‌ی آن‌ها از به یاد ماندنی‌ترین و بهترین بازی‌های کنسول جنسیس هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی آنباکسینگ SEGA Genesis Mini را ببینید:

تماشا در یوتوب:

همانطور که گفتیم این کنسول دارای ۴۲ بازی است اما باید بدانید که هر کنسول جنسیس مینی، با توجه به ریجن خود بازی‌های متفاوتی برای تجربه‌، در حافظه‌ دارد. تمامی این ۴۲ بازی از قابلیت سیو کردن برخوردارند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ی خود آن‌ها را به صورت کلاسیک و با قاب بندی تلویزیون‌های قدیمی و یا به صورت مدرن و با قاب بندی تلویزیون‌های جدید تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید با تغییر زبان کنسول خود نسخه‌های متفاوتی از بازی‌ها را تجربه کنید. به عنوان مثال اگر زبان کنسول شما بر روی ژاپنی و یا انگلیسی باشد می‌توانید به تجربه بازی Contra بپردازید اما اگر زبان دیگری انتخاب کنید باید نسخه اروپایی جایگزین شده‌ی آن یعنی Probotector را تجربه کنید. این اتفاق به این دلیل است که عرضه‌ی بازی‌ها در ژاپن (کشور شرکت سگا) به خصوص در سال ۱۹۸۸ یعنی سال انتشار کنسول اصلی جنسیس، به این صورت بوده که بازی منتشر شده در ژاپن به دلایل بسیاری با بازی منتشر شده در کشور‌های دیگر فرق می‌کرده است.

یکی دیگر از عواملی که با توجه به ریجن کنسول فرق می‌کند، تعداد و مدل دسته‌های موجود در جعبه‌ی آن است. به عنوان مثال اگر کنسول شما دارای ریجن اروپا باشد، دسته‌های سه دکمه‌ای در آن وجود دارند، این در حالی است که در ریجن ژاپن دسته‌های شش دکمه‌ای درون بسته بندی قرار گرفته‌اند. تمامی این دسته‌ها نیز با تکنولوژی USB به کنسول وصل می‌شوند و به همین دلیل نمی‌توان از دسته‌های جنسیس اصلی برای بازی با این کنسول استفاده کرد.

Sega Genesis Mini اولین بار در نمایشگاه Sega Fes در آوریل ۲۰۱۸ معرفی شد. این معرفی بخشی از روند انتشار نسخه‌های کوچکتر کنسول‌های بازی ویدیویی دهه ۸۰ و ۹۰ بود. سگا به‌جای استفاده از نرم‌افزار Flashback AtGames بر روی کنسول Mini، کل تولید سیستم را در دست گرفت و در نهایت آن را در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر کرد و در روز ۴ اکتبر نیز آن را در اروپا و خاورمیانه در اختیار مخاطبان خود قرار داد. با تیلنو و آنباکسینگ این کنسول همراه باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *