اخبار و رویدادها, بازی

اشتراک گوگل استدیا رایگان می‌شود !

گوگل استدیا - گوگل - اشتراک رایگان گوگل استدیا – Google Stadia

ثبت نام اشتراک رایگان گوگل استدیا از امروز شروع می‌شود، با تیلنو همراه باشید.

گوگل اعلام کرد که از امروز اشتراک رایگان سرویس استریم گوگل استدیا را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. این اشتراک رایگان در 14 کشور که از سرویس های استریم پشتیبانی می‌کنند فعال خواهد شد و مادامی که افراد یک اکانت جیمیل دارند می‌توانند از این اشتراک استفاده کننند. کاربران جدید می‌توانند به وسیله جیمیل خود در سایت Google Stadia ثبت نام کنند.

قالبیت های اشتراک رایگان

این اشتراک رایگان دسترسی خرید بازی ها، استریم با کیفیت 1080 با نرخ به روزرسانی تصویر 60 فریم بر ثانیه را در کنار قابلیت استفاده از صدای استریو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین کاربرانی که در این بازه زمانی ثبت نام می‌کنند یک اشتراک رایگان پرو به مدت دوماه دریافت خواهند کرد. این افراد می‌توانند بعد از دوماه اشتراک خود را تمدید کنند یا  به اشتراک عادی برگردند. کاربرانی که در حال حاضر از اشتراک پرو گوگل استدیا استفاده می‌کنند، دو ماه تمدید اشتراک رایگان دریافت می‌کنند.

گوگل استدیا - گوگل - اشتراک رایگان گوگل استدیا – Google Stadia

اشتراک پرو به کاربران اجازه می‌دهد تا به بعضی از بازی ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. تا زمانی که کاربران اشتراک پرو خود را تمدید کنند به این بازی ها دسترسی خواهند داشت. بازی هایی که در حال حاضر برای کاربران دارای اشتراک پرو گوگل استدیا به صورت رایگان در دسترس می‌باشند به شرح زیر هستند:

Destiny 2: The Collection

GRID

Gylt

SteamWorld Dig 2

SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech

Serious Sam Collection

Spitlings

Stacks on Stacks (on Stacks)

Thumper

گوگل استدیا - گوگل - اشتراک رایگان گوگل استدیا – Google Stadia

در حالت عادی، اشتراک پرو گوگل استدیا به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی های خود را با کیفیت 4K‌ و با نرخ باز سازی تصویر 60 فریم در ثانیه استریم کنند. اما با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا و فشار بر شبکه جهانی اینترنت، گوگل تصمیم دارد تا شرایطی را برقرار کند که کیفیت تصویر پیش فرض برای استریم 1080 باشد. گوگل استدیا از زمان عرضه خود عملکرد موفقی نداشته و مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است. ارائه اشتراک رایگان می‌تواند فرصت خوبی باشد تا شاید کاربران با این سرویس استریم بازی ارتباط برقرار کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *