اخبار و رویدادها, بازی

بازی Elden Ring دنباله‌ای برای سری دارک سولز خواهد بود؟

بازی Elden Ring

جرج آر آر مارتین نویسنده کتاب‌های ترانه یخ و آتش در طی مصاحبه‌ای درباره نحوه ساخت دنیای بازی Elden Ring و ارتباطات آن با سری دارک سولز موضوعات جذابی را بیان کرده است. همراه تیلنو باشید.

چند سالی است که رمان‌های ترانه یخ و آتش جرج آر آر مارتین حسابی روی بورس آمده‌اند و این نویسنده آمریکایی، حساب مشغول پروژه‌های مختلف است. ساخت سریال Game of Thrones بر پایه‌ی کتاب‌های این نویسنده دوست داشتنی، آغاز ساخت اسپین آف‌های مختلف از این سریال بزرگ و همکاری مارتین در ساخت بازی Elden Ring، تنها بخشی از فعالیت‌های این نویسنده قهار به شمار می‌روند. بعد از نمایش تریلر بازی Elden Ring در طی مراسم E3 2021 صحبت‌های زیادی درباره ارتباط سری دارک سولز، یکی از محبوب‌ترین و دوران‌سازترین بازی‌های تاریخ، و اثر جدید فرام سافت ور (From Software) به میان آمد. حال مارتین در طی مصاحبه‌ای با Chicago news network WTTW صحبت‌هایی در این باره داشته است. مارتین با یک اشتباه، الدن رینگ را دنباله سری دارک سولز معرفی کرد و همین قضیه نیز بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

بازی Elden Ring

در ابتدای مصاحبه درباره نحوه کار روی یک بازی ویدیویی از مارتین سوال پرسیده شد و او در جواب گفت: «خب در واقع این قضیه خیلی فرق می‌کنه. من خودم چندتایی بازی ویدیویی انجام دادم ولی یه گیمر پر و پاقرص نیستم. بازی Elden Ring یک دنباله برای سری بازی دارک سولزه که چند سال گذشته منتشر شده.» اگر الدن رینگ دنباله سری دارک سولز بود، بدون‌شک طرفداران حسابی خوشحال می‌شدند اما به نظر می‌رسد این قضیه اشتباهی از سوی مارتین بوده است. در همین مصاحبه مارتین بیان کرد: «کار من چندین سال پیش روی الدن رینگ به عنوان سازنده دنیای آن به پایان رسید.» مارتین در ادامه بیان کرد: «این بازی‌ها شباهت زیادی به فیلم‌های سینمایی دارند، باید دنیای کامل و جامعی برایشان خلق کرد.»

در تیلنو بخوانید:

تریلر گیم پلی بازی Elden Ring منتشر شد

بازی Elden Ring چگونه می‌تواند میراث Dark Souls را ادامه دهد؟

دلایلی که باعث مورد انتظار بودن بازی Elden Ring می‌شوند

هنوز نمی‌دانیم آیا جرج آر آر مارتین در طی خلق دنیای بازی Elden Ring از دارک سولز الهاماتی گرفته است یا اگر الهامی گرفته شده تا چه حد بوده و چقدر روی جریان بازی تاثیر گذار است. باید منتظر ماند و دید نتیجه به چه صورت است اما می‌دانیم حتی اعضا فرام سافت ور نیز از ادعا عجیب مارتین مبنی بر ساخت الدن رینگ به عنوان یک دنباله برای سری سولز متحیر شده‌اند و این قضیه تنها یک سو برداشت بوده است.

نظر شما درباره بازی Elden Ring و سری دارک سولز چیست؟ به نظر شما الدن رینگ تا چه حد از سری سولز الهام گرفته است؟ نظرات خود را با تیم تیلنو و کاربران آن به اشتراک بگذارید.

منبع: Game Spot

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *