بازی, پی سی, راهنمای خرید, راهنمای خرید بازی, راهنمایی و آموزش, یادداشت

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بی شک سرویس Game Pass بهترین و بی رقیب ترین سرویس موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. چرا که امکانات بی شمار و به صرفه آن باعث شده تا تعداد کاربران این سرویس و کنسول ایکس باکس رو به افزایش باشد. البته نباید نقش پر رنگ مغز متفکر بخش ایکس باکس، یعنی فیل اسپنسر را نادیده گرفت چرا که اگر ایده‌ها و راهکارهای نجات بخش او اجرا نمی‌شد، شرکت مایکروسافت باید کنسول ایکس باکس خود را از گردونه رقابت بازار کنسول‌های بازی خارج می‌ساخت. یکی از ایده‌های فیل اسپنسر که باعث ابقای ایکس باکس در بازار کنسول‌های بازی شد، سرویس Game Pass می‌باشد. وجود این سرویس بی‌نظیر باعث شد تا هزاران گیمر توجه‌ شان به کنسول شرکت مایکروسافت جلب شود. نکته قابل توجه در مورد سرویس Game Pass پشتیبانی از پلتفرم کامپیوترهای شخصی است که این امر باعث می‌شود تا مایکروسافت رقیب جدی و سر سخت در برابر شرکت ولو و فروشگاه استیم باشد.

سرویس Game Pass چیست؟

اِکس‌باکس گیم‌پس به انگلیسی (Xbox Game Pass) سرویس اشتراک بازی ویدیویی ساخته شرکت مایکروسافت برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس باکس و موبایل است. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد با پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه (۱۲ ماهه) به لیست انبوهی از بازی‌های مختلف تا زمانی که اشتراکشان به پایان برسد دسترسی پیدا کنند. بعد از اتمام اشتراک شما دیگر بازی‌های این سرویس برایتان قابل بازی نیست تا زمانی که اشتراک خود را تمدید کنید. برای اینکه بازی در دسترس شما بماند و بعد از پایان مهلت اشتراک نیز قابل بازی باشد باید با پرداخت مبلغی آن بازی را خریداری نمایید. این سرویس در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۷ کار خود را آغاز و تا به امروز ادامه دارد. یکی از نکات مثبت این سرویس قیمت کم و به صرفه آن است که باعث می‌شود کاربران به جای خرید جداگانه هر بازی تنها با پرداخت یک قیمت ثابت به کلکسیون از بازی‌های نفیس در در ژانرهای مختلف دسترسی داشته باشند. در حال حاضر بر روی سرویس XBOX Game Pass بیش از 478 عدد بازی موجود است که به نوبه خود قابل توجه است.

سرویس Game Pass داری چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

مشترکان Game Pass آلتیمیت به اکس‌باکس لایوگلد هم دسترسی دارند که قابلیت چندنفره بازی کردن را به بازیکن می‌دهد و همچنین در هر ماه بازی‌های رایگانی نیز دریافت می‌کنند. در اکس‌باکس قابلیت استریم وجود دارد و کاربران می‌توانند بازی‌های خود را به صورت زنده استریم کنند.

مشترکان رایانه‌های شخصی و کنسول این سرویس برای خرید بازی ۱۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند.بازی‌ها در لیست ذخیره شما باقی نمی‌مانند و بعد از اتمام حق اشتراک قفل می‌شوند و قابل بازی نیستند تا خرید دوباره اشتراک. برای داشتن و صاحب شدن یک بازی باید هزینه ای پرداخت کنید تا صاحب آن بازی شوید.

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

وب سایت VG 247 هر ماه لیستی از برترین بازی‌های از نگاه کابران سرویس Game Pass منتشر می‌کند. لیست بهترین بازی‌های سرویس  XBOX Game Pass در ماه آگوست به شرح زیر است :

۱- Every other Bethesda game (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی‌های شرکت بتسدا نیاز به هیچ گونه تعریف و تمجید ندارند و همیشه رتبه اول در بین بازی‌های منتخب هر ماه سرویس گیم پس را دریافت می‌نمایند.

۲-  Yakuza: Like a Dragon (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

یاکوزا: مثل یک اژدها، به انگلیسی (Yakuza: Like a Dragon) یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی نوبتی است که توسط شرکت سگا توسعه و در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ بازی به‌صورت جهانی  برای ویندوز و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. این هشتمین قسمت از مجموعه یاکوزا است. داستان بازی حول محور کاراکتری به نام ایچیبان کاسوگا 24 ساله است که برای گروه یاراکاوا از خاندان توجو کار می‌کند. ایچیبان در بچگی شاهد قتل پدر خود به دست یک گروه مرموز مافیا ژاپنی بوده و حال او به دنبال انتقام از قاتلین پدر خود می‌باشد در این بین ما شاهد خیانت رئیس ایچیبان به او هستیم. همین باعث می‌شود Yakuza: Like a Dragon به یکی از بهترین بازی در بین این فرانچایز محبوب باشد.

۳- Mass Effect: Legendary Edition (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

تأثیر فراگیر: نسخه ویژه به انگلیسی (Mass Effect Legendary Edition) یک بازی نقش‌آفرینی اکشن شوتر سوم شخص است که شامل بازسازی مجموعه سه‌گانه Mass Effect ۱، Mass Effect ۲ و Mass Effect ۳ می‌باشد. این بازی توسط استودیو خوش نام بایوور توسعه یافته و به‌ وسیلهٔ شرکت الکترونیک آرتس در تاریخ ۱۴ مه ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و سری ایکس و اس و ویندوز منتشر شده‌است. داستان بازی در مورد یک نژاد عجیب و مجهول الهویه به نام ریپرها به انگلیسی (Reaper) است که پس از یک خواب زمستانی ۵۰ هزارساله تصمیم به نابودی کهکشان شیری گرفته‌اند. در این بین شما وظیفه دارید به همراه تیم تان ریپرها را شکست داده و از نابودی کهکشان راه شیری جلوگیری کنید. بازی حول محور کاراکتری به نام فرمانده شپرد می‌باشد که انتخاب جنسیت و نژاد آن بر عهده شماست. از نکات ویژه این بازی،می‌توان به نقش آفرینی آن اشاره کرد که باعث می‌شود تمامی انتخابات شما در جریان مراحل بازی تاثیرگذار باشد.

۴- Unpacking (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

Unpacking یک بازی ویدئویی در سبک حل معما – پازلی است که توسط استودیو Witch Beam  توسعه یافته و وظیفه انتشار آن بر عهده شرکت Humble Bundle می‌باشد. این بازی برای ویندوز، مک او اِس، لینوکس، نینتندو سوئیچ ، ایکس باکس وان، پلی استیشن چهار و پلی استیشن پنج  منتشر شده است. این بازی توانست جوایز متعددی را دریافت نمائید و به عنوان بهترین بازی سال از نگاه Eurogamer انتخاب شود.

۵- Forza Horizon 5 (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

فورتزا هورایزن ۵ به انگلیسی (Forza Horizon 5) یک شبیه ساز مسابقه‌ای مبتنی بر اتومبیل رانی است که توسط استودیو صاحب نام پلی‌گراند گیمز به انگلیسیPlay Ground Games) ) طراحی و توسط واحد اکس‌باکس گیم استودیوز در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ویندوز، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر شد. این بازی پنجمین عنوان از مجموعهٔ فورتزا هورایزن و دوازدهمین قسمت اصلی از مجموعهٔ فورتزا است. داستان این قسمت از بازی در کشور مکزیک جریان دارد . از ویژگی‌های بارز این بازی می‌توان به جهان باز بودن آن اشاره نمود و همچنین این بازی دارای ۵۳۴ عدد خودروی لایسنس شده است در کنار شخصی سازی کامل یک تجربه ناب و به یاد ماندنی را به ارمغان خواهد آورد.

۶- Halo Infinite (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

هیلو اینفینیت به انگلیسی (Halo Infinite) یک بازی ویدئویی در ژانر شوتر اول شخص است که توسط استودیو 343 industries طراحی و به‌ وسیلهٔ XBOX Game Studios  در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم ویندوز،  XBOX One و اکس‌باکس سری ایکس / اس منتشر شد. هیلو اینفینیت ششمین قسمت اصلی از مجموعه بازی‌های هیلو به‌شمار می‌رود. داستان بازی دنبالهٔ هیلو ۵: نگهبانان است و مستر چیف اکنون در حلقه هیلو زِتا به دنبال کورتانا است تا بفهمد چه اتفاقی برای کورتانا افتاده است.

۷- Star Wars Jedi: Fallen Order (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون شده به انگلیسی (Star Wars Jedi: Fallen Order) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط شرکت الکترونیک آرتس در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن ۴، و XBOX ONE منتشر شد. داستان بازی بعد از اتفاقات فرمان ۶۶ توسط پالپاتین و نابودی محفل جِدای رخ می‌دهد. در این بازی شما نقش یک پادوان جِدای ایفای نقش می‌کنید و باید از دست امپراطوری فرار و به ماجراجویی خود ادامه دهید.

۸- Hades (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

هادس یا هیدیس به انگلیسی (Hades) در سبک اکشن نقش‌آفرینی با چاشنی مبارزات هک اند اسلش است که توسط استودیو سوپرجاینت گیمز طراحی و توسط همین استودیو در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های ویندوز، مک‌اواس و نینتندو سوئیچ و در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه شد. داستان این بازی در مورد کاراکتری به نام زاگرئوس پسر هادس خدای مردگان در اساطیری یونانی است. او همیشه آرزوی این را داشته که با خدایان المپ زندگی کند و از محل زندگی خود که باب میل او نیست فاصله بگیرد. همین موضوع باعث شده تا پدرش با استفاده از الهه‌ها و اسطوره‌های یونانی جلوی پسرش را بگیرد تا مانع رفتن او شود.

۹- Dead Cells (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

سلول‌های مرده به انگلیسی (Dead Cells) یک بازی اکشن دو بعدی است که توسط استودیو Evil Empire طراحی و توسط  شرکتMotion Twin  در تاریخ ۷ اوت سال ۲۰۱۸ میلادی  برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوئیچ، مک‌اواس، لینوکس، پلی‌استیشن ۴، و اکس‌باکس وان منتشر شد.

۱۰- The Ascent (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

صعود، به انگلیسی (The Ascent) در سبک اکشن نقش‌آفرینی با مضمون تم سایبرپانکی است که توسط استودیوی بازی ‌سازی سوئدی Neon Giant توسعه یافته و توسط شرکت Curve Digital در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۱ برای  پلتفرم‌های ویندوز، Xbox Series X/S  و Xbox One منتشر شد. بازی در شهری به نام Veles روایت می‌شود و شما را در نقش یک کارگر قرار می‌دهد که توسط کمپانی The Ascent به بردگی گرفته شده است. اما گروه The Ascent به طور اسرار آمیزی نابود و شهر Veles به هرج و مرج توسط دیگر کمپانی‌ها کشیده میشود. در این  بین شما وظیفه دارید تا با جلوگیری از زیادی خواهی دیگر شرکت‌ها صلح را به Veles برگرداند و از رمز و راز نابودی The Ascent پرده برداری کنید.

۱۱- Hitman Trilogy (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

سه گانه هیتمن به انگلیسی (Hitman Trilogy) یک مجموعه بازی به سبک مخفی کاری است، که توسط آی‌او اینتراکتیو تولید و توسط شرکت‌های آیدوس اینتراکتیو و اسکوئر انیکس برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده‌است. داستان بازی در مورد ماموریت‌های یک مزدور به نام مامور ۴۷ به انگلیسی(Agent MK-47)  می‌باشد که وظیفه دارد در ازای گرفتن پول اقدام به کشتن اهداف انتخاب شده از سوی مشتری‌هایش کند.

۱۲- Spiritfarer (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

تاکسی ارواح به انگلیسی (Spiritfarer) در سبک شبیه ‌ساز ساخت ‌و ساز و مدیریتی با چاشنی اکشن است که توسط استودیو تاندر لوتس گیمز ساخته شده است. این بازی در تاریخ ۱۸ اوت ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های ویندوز، مک‌اواس، لینوکس، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوئیچ، XBOX One و گوگل استادیا منتشر شد. داستان بازی در مورد شخصی به نام استلا است که به یک «روح پرست» تبدیل شده که حالا وظیفه هدایت روح متوفی به زندگی پس از مرگ را بر عهده دارد.

۱۳- Crusader Kings 3 (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

پادشاهان صلیبی ۳ به انگلیسی (Crusader Kings III) در سبک استراتژی است که توسط استودیو پارادوکس اینتراکتیو ساخته شده و در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌ ویندوز منتشر شد. این بازی دنباله پادشاهان صلیبی (۲۰۰۴) و پادشاهان صلیبی ۲ (۲۰۱۲) می‌باشد. داستان بازی در قرون وسطی روایت می‌شود و شما در نقش یک پادشاه هستید و با تدابیری که اتخاذ می‌کنید، حکومتی یک پارچه و قدرتمند را بنا خواهید کرد .

۱۴- The Forgotten City (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

شهر فراموش شده به انگلیسی (The Forgotten City) در سبک نقش آفرینی اول شخص است که توسط استودیو Modern Storyteller ساخته و توسط شرکت Dear Villagers با پشتیبانی مالی شرکت Film Victoria  منتشر شده است. این بازی یک اقتباسی کامل از ماد تحسین شده The Elder Scrolls V: Skyrim The Forgotten City  است که در سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان یک ماد برای این بازی محبوب منتشر شد، این بازی در تاریخ ۲۸ جولای سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

۱۵- Ori and the Will of the Wisps (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

اوری و اراده خردمندان به انگلیسی (Ori and the Will of the Wisps) یک بازی پلتفرمی است که توسطMoon Studios  توسعه و توسط XBOX Game Studios برای ویندوز،XBOX ONE، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس و نینتندو سوئیچ منتشر شد. داستان بازی پس از وقایع Ori and the Blind Forest  اتفاق می‌افتد و توسط درخت روح ) (Soul Tree در جنگل نیون روایت می‌شود. ماجرا از آنجایی  شروع می‌شود که از آخرین تخم کورو یک جغد به دنیا می‌آید که اوری، نارو و گومو نام او را «کو» انتخاب و به عنوان عضوی از خانواده خود بزرگ می‌کنند. کو که با بال آسیب دیده به دنیا می آید، نمی‌تواند پرواز کند تا زمانی که گومو، پر کورو را به او پیوند می‌زند. کو و اوری به نیوون سفر می‌کنند که ناگهان طوفان این دو را از هم جدا می‌کند و شما موظفید در نقش کاراکتر این دو را به هم برسانید.

۱۶- Danganronpa: Trigger Happy Havoc (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی Danganronpa: Trigger Happy Havoc در سبک ماجراجویی – رمان محور بصری است که توسط استودیو Spike به عنوان اولین بازی از سری Danganronpa ساخته و در تاریخ ۲۵ نوامبر سال ۲۰۱۰ میلادی برای PlayStation Portable Vita منتشر و بعد ها برای دیگر پلتفرم‌ها نیز پورت شد. داستان بازی در مورد یک دانش آموز دبیرستانی به نام ماکوتو نایگی است که درگیر یک نبرد در آکادمی به نام Hope’s Peak است. در این آکادمی یک خرس رباتیک به نام مونوکوما به ماکوتو نایگی این فرصت را می‌دهد که با کشتن ۱۵ نفر از دانش آموزان آکادمی به شرت اینکه توسط هئیت داواران آکادمی به عنوان قاتل تشخیص داده نشود از آنجا فرار کند.

۱۷- Tunic (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی Tunic در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو Andrew Shouldice ساخته و توسط شرکت Finji در تاریخ ۱۶ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های ویندوز و mac OS و Xbox ONE -Series X/S منتشر شد. داستان بازی در مورد روباهی است که پس از بیدار شدن از خواب اتفاقات گذشته را به یاد نمی‌آورد. شما در نقش روباه با گشت و گذار در دنیای این بازی به وسیله پیدا کردن صفحات یک کمیک داستان و اتفاقات گذشته را همانند یک پازل کامل کنید.

۱۸- Enter the Gungeon (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی Enter the Gungeon در سبک شُوتِم آپ است که توسط استودیو Dodge Roll توسعه یافته و توسط شرکت Devolver Digital در تاریخ ۵ آوریل برای کنسول XBOX ONE منتشر شد. داستان بازی در مورد چهار شخصیت است که هرکدام گذشته شرم آوری را دارند. حال پس از گذشت سال‌ها تصمیم گرفته‌اند تا گذشته خود را اصلاح کنند. برای همین این چهار نفر به سیاه چاله‌ای سفر می‌کنند که در آن اسلحه‌ای وجود دارد که می‌تواند گذشته آن‌ها را از بین ببرد و با این کار این اشخاص به رستگاری برسند.

۱۹- Superliminal (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی Superliminal در سبک سورئال پازل و اول شخص است که توسط استودیو Pillow Castle Games در تاریخ ۱۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم ویندوز و در ۷ جولای سال ۲۰۲۰ برای XBOX ONE منتشر شد. داستان بازی در مورد شخص بی‌نام و نشان است که برای رویا درمانی به موسسه Pirece مراجعه می‌کند. شخصی به نام دکتر Pirece ما را با دستگاهی آشنا می‌کند که با روش رویا درمانی بیماران را بهبود می‌بخشد. در این بین دستگاه دچار مشکل شده و ارتباط ما با دنیای حقیقی قطع گردیده و ما باید با کمک هوش مصنوعی این دستگاه از این رویای مصنوعی خارج و به دنیای حقیقی بر گردیم. اگر می‌خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید سری به ویدیوی ما بزنید.

۲۰-  Total War Warhammer 3 (Platforms: PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی Total War: Warhammer III در سبک استراتژی نوبتی و تاکتیک هم‌زمان است که توسط استودیو کریتیو اسمبلی توسعه یافته و به‌ وسیلهٔ شرکت سگا درتاریخ  ۱۷ فوریه سال ۲۰۲۲میلادی ، برای پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس، و مک‌اواس منتشر شد. بازی براساس مجموعه Warhammer Work Shop و دنبالهٔ دو نسخه قبلی از مجموعه بازی‌های Warhammer 1 و Warhammer 2 است. در این بازی پلیرها می‌توانند میان نیروهای شیطانی و انسانی به انتخاب خود، نقش یکی را بر عهده بگیرند.

۲۱- Hollow Knight (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی Hollow Knight در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Team Cherry ساخته و در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم ویندوز و ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ برای کنسول XBOX ONE منتشر شد.   بازی شما را در نقش یک شوالیه حشره شکل قرار می‌دهد. که در پادشاهی هالوونست زندگی می‌کند. این پادشاهی به علت شیوع یک بیماری در حال سقوط می‌باشد و وظیفه شما نجات پادشاهی از این بیماری مرموز است. بازی در مکان‌های مختلف در زیر زمین روایت می‌شود.

۲۲- Football Manager 2022 (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی Football Manager یک در سبک شبیه سازی مدیریت فوتبال است که توسط استودیو Sports Interactive طراحی  و توسط سگا منتشر شد در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ویندوز ، Mac OS و کنسول XBOX One منتشر شده است.

۲۳- Minecraft (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

ماین کرَفت به انگلیسی (Minecraft) یک بازی سندباکس و جهان باز است که توسط موجنگ استودیوز ساخته و برای رایانه و موبایل منتشر شده‌است. داستان بازی در یک جهان آخرالزمان رخ می‌دهد . شما می‌بایست با کشف منابع و مدیریت آن‌ها برای بقا خود در جهان خطرناک این بازی تلاش کنید.

۲۴- Stardew Valley (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی دَرّهٔ استاردیو به انگلیسی (Stardew Valley) در سبک شبیه‌ساز و نقش‌آفرینی است که توسط اریک بارون طراحی شده‌است.  داستان بازی در مورد شخص است که مزرعه فرسوده پدربزرگ خود را به ارث برده و باید تلاش کنید تا این مزرعه بار دیگر احیا و به رونق سابق خود برگردد.

۲۵- Wasteland 3 (Platforms: Xbox, PC)

برترین بازی‌های ماه آگوست سرویس Game Pass

بازی طبیعت وحش ۳ به انگلیسی (Wasteland 3) در سبک نقش‌آفرینی – استراتژیک طراحی شده است. این بازی دنباله طبیعت وحش ۲ و توسط استودیو inXile Entertainment توسعه و توسط شرکت Deep Silver در تاریخ ۲۸ اوت سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های مک‌اواس، ویندوز، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، و لینوکس منتشر شد. داستان بازی در مورد آخرین باز مانده از گروه رنج‌های نومبر است. که در تلاش است تا بار دیگر گروه خود را بر پا سازد.

همچنین شما می‌توانید سرویس XBOX Game Pass را با قیمت مناسب از وب سایت تیلنو تهیه بفرمائید.

نویسنده: حمیدرضا فتح‌الله زاده

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *