بازی, راهنمای بازی, راهنمایی و آموزش

بهترین زره‌های بازی God of War Ragnarok

بهترین زره‌های بازی God of War Ragnarok

کریتوس و آتریوس، در بازی God of War Ragnarok به جنگ دشمنانی سرسخت و قدرتمند می‌روند، دشمنانی که پیروزی در برابر آن‌ها، بدون استفاده از بهترین تجهیزات، تقریبا غیرممکن است. با در نظر گرفتن این نکته، یکی از مهم‌ترین ابزار‌های این پدر و پسر در کنار سلاح‌‌های جادوییشان، زره‌هایی است که برای مقابله با ضربات سهمگین موجودات دنیای نورس بر تن می‌کنند. هر کدام از زره‌های رگناروک نیز علاوه بر داشتن قدرت دفاعی در برابر ضربات، قابلیت‌هایی دارند که به مبارزه و ضربه زدن به دشمن نیز کمک می‌کنند. ما در مقاله‌ی بهترین زره‌ بازی God of War Ragnarok، با توجه به این قابلیت‌ها، بهترین زره‌های ممکن برای کریتوس، در ابتدا، میانه و انتهای بازی را آماده کردیم، تا شما بتوانید تجربه‌ای راحت‌تر در مقابله با باس‌ها و دیگر دشمنان سخت این عنوان داشته باشید.

بهترین زره برای بخش ابتدایی بازی

بهترین زره‌های بازی God of War Ragnarok

Nidavellir’s Finest Plackart برای Chest

بعد از رسیدن به قلمروی Dwarf‌ها یعنی Svartalfheim و انجام بخش‌های ابتدایی مرحله‌ی اصلی بازی در این دنیای جالب، با یک مرحله‌ی فرعی به نام In Service of Asgard مواجه می‌شوید. این ساید کوئست را کامل کنید تا بتوانید منابع لازم برای ساختن Nidavellir’s Finest Plackart را بدست بیاورید. با پوشیدن این زره در قسمت Chest قابلیتی باز می‌کنید که به شما کمک می‌کند با هربار اجرای یک فینیشر برروی دشمنان خود با فشردن دکمه‌ی R3، مقداری از نوار سلامتی کریتوس را به او برگردانید. البته که بازیکن می‌تواند از این زره تا بخش انتهایی بازی استفاده کند، اما ما به این دلیل آن را فقط مناسب ابتدای ماجراجویی کریتوس و آتریوس می‌دانیم که تا قسمت‌های پایانی، شما با باس‌ها و دشمنانی مواجه می‌شوید که به این سادگی‌ها نمی‌توان برروی آن‌ها فینیشر زد. به همین دلیل نیز قابلیت این زره خاصیت خود را از دست می‌دهد و از آنجایی که از لحاظ دفاعی نیز در قیاس با دیگر آرمورها ضعیف است، فقط باعث ضربه خوردن بیشتر شما می‌شود.

بهترین زره‌های بازی God of War Ragnarok

Girdle of Raven Tears برای Waist

این زره که در قسمت Waist قرار می‌گیرد، اولین آیتمی است که شما در قلمروی Nfilheim و بعد از کشتن تعدادی از کلاغ‌های جاسوس اودین، بدست می‌آورید. قابلیت این زره به شما کمک می‌کند تا بعد از شکستن سنگ‌های سبز رنگی که دشمنان در مبارزات از خود بیرون می‌اندازند، نوار سلامتی کریتوس را بیشتر پر کنید. از آنجایی که این آرمور از لحاظ دفاعی ضعیف است، و هنگام حمله به دشمنان کمک زیادی به شما نمی‌کند، فقط برای بخش‌هایی ابتدایی بازی به کار می‌آید.

بهترین زره‌های بازی God of War Ragnarok

Vidar’s Bracers برای Wrist

Vidar’s Bracers تنها زره این لیست است که شما از همان ابتدای بازی و بدون انجام دادن کاری سخت و دشوار می‌توانید با رفتن به فروشگاه سیندری و براک، آن را درست کنید. این زره در هنگامی که شما با سلاح‌های خود ضرباتی متعدد به دشمنان وارد می‌کنید و به اصطلاح یک Combo به وجود می‌آورید، دمیج شما را در ضربه آخر چندین برابر بیشتر می‌کند. این آرمور، دفاع آنچنان خوبی ندارد اما با لول آپ شدن، بهتر می‌شود و شما حتی می‌توانید در صورتی که علاقه‌ای به گشت و گذار برای دیگر زره‌ها ندارید، از آن تا انتهای بازی استفاده کنید.

بهترین زره‌ برای بخش‌ میانی بازی

Lunda’s Lost Cuirass برای Chest

هنگامی که با طی کردن مراحل اصلی به قلمروی Vanaheim می‌رسید، با شخصیتی به اسم لوندا آشنا می‌شوید که یک دورف و دوست براک به حساب می‌آید. بعد از طی کردن مرحله‌ی Vanaheim، شما اجازه پیدا می‌کنید که محیط آن را به صورت کامل جست و جو کنید. در این لحظه و قبل از شروع به گشت گذار، اگر به نزد لوندا بروید، او از شما می‌خواهد که آرمور گشمد‌ه‌اش را پیدا کنید و به عنوان جایزه نیز می‌توانید این زره را بدون خرج کردن پولی بعد از رساندن آن به دست لوندا، بسازید. این آرمور بعد از لول آپ، به شما قابلیتی می‌دهد که در صورت مشت زدن به دشمنان خود با دستان خالی، بتوانید به آن‌ها Poison Damage بدهید. Lunda’s Lost Cuirass به شدت به کسانی که در بازیشان بیشتر تبر کریتوس را برای پرتاب کردن استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

Lunda’s Lost Bracers and Belt برای Waist و Wrist

این دو نیز، همانطور که از نامشان معلوم است، بخش‌های دیگر زره گمشده‌ی لوندا هستند. اگر مرحله‌ی فرعی‌ای که تمام آن‌ها را به شما می‌دهد به اتمام برسانید، می‌توانید با ست کردن آن‌ها، چند قابلیت اضافه و ویژه نیز بدست بیاورید. با استفاده Lunda’s Lost Bracers and Belt و Lunda’s Lost Cuirass همراه با یکدیگر، علاوه بر دمیج Poison، قدرت تمامی ضربات نزدیک شما به دشمنان نیز ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد. در کل این ست از زره‌ها در بازی با توجه به قدرت ضربات المان‌ها با یکدیگر، به شما کمک می‌کنند تا باس‌ها را آسان‌تر شکست دهید.

بهترین زره‌های بازی God of War Ragnarok

Gauntlets of Radiance and Belt of Radiance برای Waist و Wrist

Gauntlets of Radiance و Belt of Radiance هر دو در قلمروی الف‌ها یعنی Alfheim پیدا می‌شوند و ما آن‌ها را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که بیشتر دوست دارند در برابر ضربات جاخالی بدهند. به گفته‌ی توضیحات این دو زره‌، اگر در برابر ضربه‌ای شما در لحظه‌ی آخر جاخالی دهید، زمان برای مدتی کوتاه آرام می‌شود و شما می‌توانید علاوه بر جابجا کردن خود، به دشمنتان نیز ضربه بزنید. البته آمار دفاعی این دو آرمور در قیاس با دیگر زره‌ها بسیار ضعیف است و اگر از کسانی هستید که بیشتر به دنبال بلاک کردن و یا Parry کردن ضربات هستید، بهتر از از گزینه‌های قبلی لیست استفاده کنید.

بهترین زره‌ها برای بخش انتهایی بازی

Dragon Scaled Breastplate برای Chest

همانطور که از نام Dragon Scaled Breastplate معلوم است، آزاد کردن آن نیاز به کشتن چند اژدها دارد. البته که شما می‌توانید با کشتن Dreki‌ها که در دنیای بازی فراوان هستند نیز منابع لازم برای این زره‌ را بدست بیاورید. بعد از بدست آوردن مواد لازم با رفتن به سوی سیندری و یا براک می‌توانید این آرمور را بسازید. مهم‌ترین ویژگی Dragon Scaled Breastplate آن است که قابلیت دفاعی Parry را تبدیل به یک قابلیت هجومی می‌کند و شما با هربار پری کردن (کاری که احتمالا تا این بخش از بازی استاد آن شدید) دمیج خود را در برابر دشمنان افزایش می‌دهید. از آنجایی که از لحاظ آماری نیز دفاع این زره به شدت بالا است، بهترین گزینه برای بخش انتهایی بازی به حساب می‌آید.

Hunter’s Pauldron برای Wrist

درست به مانند زره‌ قبلی، Hunter’s Pauldron نیز با کشتن تعدادی از باس‌های بازی به نام هانتر که در تمامی قلمرو‌ها حضور دارند، بدست می‌آید. این آرمور دمیج ضربات راه دور شما مانند پرتاب تبر را به طرز قابل توجهی ارتقا می‌دهد و اگر در کنار دیگر زره‌های ست خود قرار بگیرد، شما را تبدیل به هیولا می‌کند. بزرگ‌ترین و واضح‌ترین مشکل Hunter’s Pauldron اما، آن است که به ضربات فاصله نزدیک شما هیچ کمکی نمی‌کند و گاهی نیز باعث پایین آمدن دمیج آن‌ها می‌شود.

Dragon Scaled Bracers برای Wrist

روش باز کردن این زره را در بخش‌های قبلی برای شما توضیح دادیم. Dragon Scaled Bracers اما بر خلاف تمامی آرمور‌های این لیست که همگی در ست خود بهتر عمل می‌کنند، خارج از یک ست کامل و با دیگر زره‌ها عملکرد بهتری را از خود به جای می‌گذارد. Dragon Scaled Bracers نه تنها آمار دفاعی فوق‌العاده‌ای دارد بلکه درست به مانند Dragon Scaled Breastplate یکی از قابلیت‌های دفاعی شما را تبدیل به یک قابلیت هجومی می‌کند. با استفاده از این زره، اگر ضربات را با سپر خود بلاک کنید دشمنان آسیب می‌بینند.

Hunter’s Belt برای Waist

این زره، تفاوت آنچنانی نسبت به دیگر بخشی که از آن معرفی کردیم، یعنی Hunter’s Pauldron ندارد و به همین دلیل توضیح خاصی نمی‌توان برای آن ارائه داد. درست به مانند زره ذکر شده Hunter’s Belt نیز دمیج ضربات راه دور شما را بیشتر می‌کند.

بهترین ست زره بازی God of War Ragnarok

بهترین زره‌های بازی God of War Ragnarok

Steinbjorn set

 در حالی که دیگر زره‌های این لیست، اکثرا خارج از ست خود و فقط برای مقاطعی مختلف از بازی معرفی شدند، Steinbjorn set زرهی است که ما برای تمام مبارزات و مقاطع به عنوان بهترین زره‌ بازی God of War Ragnarok به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید Steinbjorn set با منابعی به نام Slumber Stone به کمک براک و یا سیندری بسازید. برای بدست آوردن این منابع شما باید ترول‌هایی که به کمک یک جادوی دورفی در قلمرو‌های Alfheim، Midgard و Vanaheim به خواب رفتند را شکست دهید. برای بیدار کردن آن‌ها اما، نیاز به یک Relic به نام Mystical Heirloom دارید. این رلیک در قسمت شمالی میدگارد و با استفاده از نیزه‌ی کریتوس در دسترس شما قرار می‌گیرد.

قابلیت‌ فوق‌العاده این زره آن است که کریتوس هر بار یک ضربه‌ی سهمگین از دشمنان دریافت کند، حمله‌های بعدیش همگی نوار سلامتی او را دوباره پر می‌کنند. این قابلیت به بازیکن کمک می‌کند تا تقریبا دیگر نگران ضربه خوردن از دشمنان نباشد. کسانی که بازی را در درجه‌های سختی بالاتر بازی می‌کنند باید حتما از این آرمور استفاده کنند زیرا در این درجات سختی، تک تک ضربات دشمنان به عنوان ضربات سهمگین در نظر گرفته می‌شوند.

در پایان مقاله‌ی بهترین زره‌ بازی God of War Ragnarok باید بگوییم که شما می‌توانید در صورتی که از ظاهر هر کدام از زره‌ها خوشتان نیامد، آن را بدون از دست دادن قابلیت‌های آرمور، عوض کنید. برای تغییر ظاهر زره خود می‌توانید سری به این مقاله‌ی ما بزنید. اگر سوال دیگری در مورد بازی God of War Ragnarok داشتید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بزارید.

منبع: VG247

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “بهترین زره‌های بازی God of War Ragnarok

  1. Amir گفت:

    بهترین ست زره بازی خود زره های کریتوس هست (همون زره ای که کلا برای کریتوسه وبدون انجام هیچ کاری کریتوس اون زره رو داره) بابردن لول اون زره ها میتونید این زره هارو از همه زره های موجود در بازی قوی تر کنید

    1. بهراد گفت:

      سلام دوست عزیز، متاسفانه حرفتون کاملا صحیح نیست. از لحاظ دفاعی شاید با رسیدن به لول آخر از همه مقدار کمی قوی‌تر بشه ولی در نهایت چون توانایی و Abillity خاص و اضافه‌ای به کریتوس نمیده، فایده‌ای نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *